Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Οχληρές ΟΧΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ



Κώστα  Δημ. Χρονόπουλου
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)

Χρόνια  είχα  να δω τόσο μουτρωμένο /αγανακτισμένο τον θυμόσοφο καστανά- καλαμποκά της γειτονιάς μου τον Πολύκαρπο.
- Καλή σου μέρα Πολύκαρπε.
- "Μακάρι να 'τανε κυρ. Κώστα. Σκέτη ντροπή".
 - Η ημέρα; τον πείραξα.
- "Όχι. Αυτά που είπε και για μένα ο Πρωθυπουργός. Πως είμαι δηλ. όχλος, επειδή πήγα στο συλλαλητήριο" ξέσπασε.
-Μα νομίζω ότι πήγαινες και προηγούμενα.
- "Ναι. Και μάλιστα ήταν και εκείνος μαζί μας".
- Όχι μόνον αυτό, αλλά τον ψήφισες κιόλας, όπως και αρκετοί από όσους πήραν μέρος.
- "Σίγουρα. Γι αυτό και δεν μπορώ να το χωνέψω. Δηλαδή τι σόι πολίτες είμαστε όλοι εμείς; Αν τώρα  είμαστε ..."όχλος" επειδή πήγαμε στο συλλαλητήριο, τότε τι χειρότερο είμαστε τότε που τον ψηφίσαμε;".
- Αδυνατώ να βρω χαρακτηρισμό.
-"Νοιώθω άστεγος κομματικά, χωρίς ταυτότητα πια. Τι διάολο είμαι; Πότε είμαι δημοκράτης και πότε όχλος;"
- Εδώ έχω απάντηση:
Είσαι όχλος/συρφετός, όταν μετέχεις σε εκδηλώσεις που διαφωνεί ο κος Πρωθυπουργός. Είσαι νοήμων, δημοκράτης, αγωνιστής, (που διαθέτει ..."ηθικά πλεονεκτήματα") όταν πηγαίνεις εκεί όπου συμμετέχει ο ίδιος".
- "Μα, γι αυτό σου λέω πως δεν έχω σταθερή ταυτότητα. Κυκλοφορώ με όποια μου δώσει το κόμμα, ανάλογα με την περίσταση. Όπως βολεύει εκείνο".
-Έχω μια απορία: Πως άραγε να αισθάνεται ο ίδιος όταν άλλοτε μετέχει και άλλοτε απέχει και προσβάλλει όσους (συμμετέχουν - πολλοί σύντροφοι του  και συγκυβερνώντες ) ; Που; πως; κατατάσσει τον εαυτό του;
- "Που να ξέρω κυρ Κώστα;"
- "Εκείνος;"
- " Ιδέα δεν έχει μου φαίνεται".
-Πως σου φαίνεται η στάση των ΑΝΕΛ;
- "Τα 'χω χαμένα. Είχαμε πάει παρέα μεγάλη στο συλλαλητήριο. Ένα φίλο των ΑΝΕΛ, που ήταν μαζί μας, τον ρώτησα: Νοιώθεις  όχλος;" " Όχι" μου είπε.


"Τότε γιατί δεν διαμαρτύρεστε στον ΣΥΡΙΖΑ αφού είστε μαζί στην Κυβέρνηση θα σας ακούσουν. Ανάγκη σας έχουν". Δεν απάντησε.
- Μήπως,  τότε,  οι ΑΝΕΛΙΣΤΕΣ συνεργάτες  ήταν έντιμοι, αξιοπρεπείς, δημοκράτες και τώρα μεταλλάχτηκαν και αυτοί σε συρφετό λόγω .... συγκυβέρνησης;
- "Μα , αν είναι έτσι, τότε είναι και οι Συριζαίοι  και οι ΑΝΕΛ, αφού παίρνουν μέρος σε συγκεντρώσεις".
- Συμφωνώ πάντως είναι άσχημο να αισθάνεσαι πως κυβερνά ο ... εκλεγμένος όχλος! Πως έχουμε ... Ο χ λ ο κ ρ α τ ί α .
"Δ η μ ο κ ρ α τ ι κ ή    Ο χ λ ο κ ρ α τ ί α ,  λόγω ... ηθικού πλεονεκτήματος".
- "Πες τα εσύ όπως θες. Εγώ ντρέπομαι και δεν ανέχομαι να με προσβάλλουν αυτοί με τους οποίους τρέχαμε μαζί μέχρι χθες, ακόμη και για την Νικαράγουα και το Ελ. Σαβλαντόρ".
- Τώρα όμως δεν σας επιτρέπεται να διαδηλώσετε ούτε καν για την Μακεδονία μας! Είναι μομφή κάτι τέτοιο. Σας "υποτιμά, σας μειώνει, σας εξευτελίζει", σας ΟΧΛΟΠΟΙΕΙ !!!
- "Τα λες πάντα καλύτερα και με κάνεις να νοιώθω ... χειρότερα".
- Φεύγω τώρα. Ας τους, ξέχασέ τους, μη στενοχωριέσαι.
- "Την επόμενη φορά - πριν πάω ..... θα τους πάρω τηλέφωνο να μου πουν τι θα είμαι, αν πάω, ώστε να κανονίσω τη πορεία μου".
- Γιατί δεν κάνεις κάτι καλύτερο: Να μην τους  ξανατηλεφωνήσεις !...
- "Δίκιο έχεις".
- Σε χαιρετώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου