Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Α.Μάνου: «Δεν θα ξαναψηφίζω επουδενί ΣΥΡΙΖΑ- Με προσβάλει το να θεωρηθώ συμμέτοχος σε αυτό το έγκλημα για την Ελλάδα»

Α.Μάνου: «Δεν θα ξαναψηφίζω επουδενί ΣΥΡΙΖΑ- Με προσβάλει το να θεωρηθώ συμμέτοχος σε αυτό το έγκλημα για την Ελλάδα»
Στους λόγους που την έκαναν να βρεθεί στο βήμα του ομιλητή στο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα αναφέρθηκε το πρωί της Δευτέρας η Αφροτίδη Μάνου. Αφού αρχικά υπενθύμισε ότι «είχα ψηφίσει τον ΣΥΡΙΖΑ και τον είχα στηρίξει ένθερμα» στη συνέχεια εξήγησε ότι «αυτό που έχω εγώ σαν σημείο αναφοράς είναι η προσωπική μου ιστορία, οι αξίες και η ηθική μου....
Με προσβάλει το να θεωρηθώ συμμέτοχος σε αυτό το έγκλημα για την Ελλάδα και την περιοχή».  «Με πήραν το Σάββατο τελευταία στιγμή να μιλήσω στο συλλαλητήριο και αποφάσισα να το κάνω γιατί κατάλαβα από τα μηνύματα αριστερών φίλων μου ότι δεν μπορούσαν να μιλήσουν γιατί φοβόντουσαν τη ρετσινιά του εθνικιστή».  «Μου έλεγαν "ντρεπόμαστε να πούμε ότι αγαπάμε την πατρίδα μας"» συμπλήρωσε η γνωστη τραγουδίστρια.  Ξεκαθάρισε, τέλος, ότι «δεν θα ξαναψηφίζω επουδενί ΣΥΡΙΖΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου