Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Γ. Τράγκας: «Ο υπάλληλος του Σόρος θα τιμωρηθεί! Ολόκληρη η πατρίδα θα τραγουδάει στα αυτιά των προδοτών Μακεδονία Ξακουστή»

Ο Γιώργος Τράγκας μέσα από την ραδιοφωνική εκπομπή του «Εν Αθήναις» στα Παραπολιτικά 90.1 Fm, μίλησε για την συμπαράσταση των αλεξιπτωτιστών στον καταδρομέα που αποβλήθηκε, για την αποθέωση Τράμπ στην Ελλάδα αλλά και για την επέτειο δολοφονίας του εκδότη, Τζώρτζη Αθανασιάδη.
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Τράγκας ανέφερε: «Οι ένοπλες δυνάμεις,
οι αλεξιπτωτιστές, οι ειδικές δυνάμεις συμπαραστάθηκαν με ψηλά το κεφάλι στο παλικάρι που αποβλήθηκε επειδή τραγούδησε το «Μακεδονία Ξακουστή» και το ανέβασε στο διαδίκτυο. Οι αλεξιπτωτιστές, καταδρομείς απάντησαν δυνατά, τόσο στην ηγεσία του στρατεύματος όσο και στους μειοδότες, τους προδότες της συμφωνίας των Πρεσπών. Οι σύντροφοι του Κρητικού, παραμονές της 25ης Μαρτίου ανέβασαν βίντεο στο οποίο τραγουδούν δυνατά το «Μακεδονία Ξακουστή» τόσο δυνατά ώστε ο ήχος να σκοτώνει τους εθνοτερμίτες. Ο ντελικανής, δεν πήρε την πουλάδα, αποβλήθηκε από μειοδότες, αλλά οι αλεξιπτωτιστές ξεφτίλισαν όλους εκείνους που δουλεύουν για ξένα κέντρα, για τις δυνάμεις του μνημονίου. Όλος ο λαός θα απαντήσει με την παρουσία του στις εθνικές παρελάσεις, με το τραγούδι «Μακεδονία Ξακουστή». Ολόκληρη η πατρίδα μας θα τραγουδάει στα αυτιά των προδοτών».
Όσο για τις δηλώσεις Ερντογάν είπε:  «Πολλοί εκτιμούν ότι το μακελειό στην Ουτρέχτη από Τούρκο οφείλεται στις δηλώσεις Ερντογάν εξαιτίας του μανιακού μακελάρη στη Ν. Ζηλανδία. Στη συνέντευξη που έδωσε ο Ερντογάν βάφτισε την Κωνσταντινούπολη «Ισλαμπόλ», δηλαδή πόλη του Ισλάμ «Αυτές οι δηλώσεις περί Κωνσταντινούπολης δεν είναι τυχαίες. Σημαίνει ότι στην ψυχή τους, στο μυαλό τους ακόμη αυτά σκέφτονται. Αλλά πρέπει να γνωρίζουν ότι: Εδώ είναι «Ισλαμπόλ» (Η πόλη του Ισλάμ). Δεν έχουμε πια ούτε στο μυαλό μας ούτε στα όνειρά μας καμία Κωνσταντινούπολη. Δεν θα αφήσουμε να συμβεί κάτι τέτοιο», είπε χαρακτηριστικά. Και συνέχισε ο Γ. Τράγκας αναφέροντας τι είπε ο Ερντογάν «Δεν είναι πρόβλημα για εμάς, μπορούμε να ξεπεράσουμε όλα τα εμπόδια, αλλά τι κόστος θα έχει αυτό; Δεν βρίσκω σωστό να τα εξηγήσω εδώ αυτά, αλλά αυτό θα έχει κόστος και το τίμημα θα είναι πολύ βαρύ για εμάς. Ας μην ξεχνάμε ότι σε πολλές χώρες του κόσμου έχουμε χιλιάδες τζαμιά. Άραγε όσοι το ζητούν αυτό, να γίνει τζαμί (η Αγία Σοφία), σκέφτονται τι θα συμβεί σε αυτά τα τζαμιά;», ανέφερε ο Τούρκος πρόεδρος για να εξηγήσει στη συνέχεια ότι η αλλαγή καθεστώτος της Αγίας Σοφίας θα επιφέρει έντονες αντιδράσεις, ακόμη και εκδικητικές ενέργειες εναντίον τζαμιών σε όλον τον κόσμο».
«Ο Τράμπ εκθείασε την πατρίδα μας. «Θέλουν όλοι να γίνουν Έλληνες το ξέρετε;» είπε στην ομιλία του σε εκδήλωση στο Λευκό Οίκο για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, σήκωσε ένα κόκκινο καπέλο στο οποίο ήταν γραμμένη στα ελληνικά η φράση «Κάντε την Αμερική μεγάλη ξανά» και ο ίδιος την διάβασε ως «Κάντε την Ελλάδα ξανά μεγάλη». Ο Τράμπ, μίλησε για την Ελλάδα ως τη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία ενώ επισήμανε την προσφορά του Ελλήνων από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα αναφερόμενος στον Όμηρο και στον Αριστοτέλη και στην μεγάλη συνεισφορά των αρχαίων Ελλήνων σε όλες τις επιστήμες. Αναφέρθηκε ειδικότερα στο αρχαίο ελληνικό ρητό ότι «το μυστικό της ευτυχίας είναι η ελευθερία, και το μυστικό της ελευθερίας είναι το κουράγιο»», ανέφερε ο έγκριτος δημοσιογράφος.
Όσο για την κυβέρνηση είπε: «Το Έθνος θα αποβάλλει τον «Ιωαννίδη» της αριστεράς, οι Έλληνες θα τους απορρίψουν, θα τους κυνηγήσουν. Θα φύγουν ως ντροπιασμένοι, προδότες με το στίγμα των καταστροφέων. Θα πληρώσουν για ότι έκαναν σε βάρος του Έθνους. Ο υπάλληλος του Σόρος θα τιμωρηθεί. Από χθες εισάγει μία ακόμη πτυχή του Σόρος στην Ελλάδα, μία μπίζνα του Open Society, την κάνναβη. Την ίδια ώρα η Κίνα απέρριψε ελληνικό προϊόν γιατί δεν υπήρχε η άδεια της «Βόρειας Μακεδονίας», καθώς είχε αναφορά στους Μακεδόνες.  Ο Τσίπρας κατάφερε το ακατόρθωτο να μην μπορούμε εμείς να χρησιμοποιήσουμε το «Μακεδονικό-ή-ό». Όλοι αυτοί του Σόρος θέλουν μιξάρισμα λαών, να κηρύξει η Κρήτη αυτονομία – ανεξαρτησία, θέλουν να επανέλθουμε στο κράτος της Λάρισας».
Και πρόσθεσε: «Ο κ. Κατρούγκαλος είπε ότι «Υπάρχουν μερικές φορές παρεκκλίσεις από την εφαρμογή της, αλλά το θετικό είναι ότι κάθε φορά που το επισημαίνουμε αυτό στην άλλη πλευρά, διορθώνεται αμέσως το πρόβλημα που έχει προκύψει». Η κ. Λοίζου αρέσκεται να αναρτά φωτογραφίες φλεγόμενων ανδρών των ΜΑΤ. Η κ. Λοίζου είπε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι μνημονιακό κόμμα ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ αναγκάστηκε να φέρει το μνημόνιο»».
Ο Γιώργος Τράγκας με αφορμή την επέτειο δολοφονίας του εκδότη της εφημερίδας «Βραδυνή», Τζώρτζη Αθανασιάδη μίλησε για την βραδιά της εκτέλεσης του. «Σαν σήμερα σκότωσαν τον Τζώρτζη Αθανασιάδη, μέσα στο γραφείο του στην «Βραδυνή». Θυμάμαι εκείνη την ημέρα έκανα ένα αποκριάτικο πάρτι στο σπίτι μου την ώρα που συνέβη, όταν με ειδοποίησε η αστυνομία και έφυγα γρήγορα για τα γραφεία της εφημερίδας. Έζησα «γίγαντες» στην «Βραδυνή», ήταν ένα μεγάλο σχολείο της μεγάλης Καραμανλικής δεξιάς».
Τέλος ο δημοσιογράφος αναφέρθηκε στον θάνατο του Θανάση Γιαννακόπουλου, όπου σήμερα έφυγε από την ζωή σε ηλικία 88 ετών. Συγκεκριμένα είπε: «Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος ήταν ο δεύτερος από τα αδέλφια που, με μπροστάρη τον πατριάρχη της οικογένειας, Παύλο, δημιούργησαν τη μεγαλύτερη ελληνική φαρμακοβιομηχανία, τη ΒΙΑΝΕΞ. Μαζί μοιράστηκαν και την αγάπη για τον Παναθηναϊκό. Σήμερα το τριφύλλι θρηνεί»
Σκέψεις - Απόψεις «Οι ψευτομορφωμένοι»: Ένα υπέροχο κείμενο του Ντίνου Χριστιανόπουλου για την ημιμάθεια και την υποκρισία. By awakengr Posted on 07/10/2018 Tweet Pin1 Share6K 6K Shares Ένα εξαιρετικό κείμενο, με τη μοναδική γραφή του Ντίνου Χριστιανόπουλου. Κουλτουριάρηδες είναι οι διανοούμενοι που δίνουν μεγαλύτερη σημασία στη γνώση και την πληροφόρηση και λιγότερη στο αίσθημα και το βίωμα. Ότι έμαθαν ή δεν έμαθαν έχει γι” αυτούς μεγαλύτερη αξία από τη σκέψη. Κουλτουριάρηδες βρίσκονται σ” όλες τις εποχές. Στην αρχαία Ελλάδα τους κοροϊδεύει πολύ άσχημα ο Αριστοφάνης επειδή χρησιμοποιούσαν πάντα καινούριες και παράξενες λέξεις για να ξιπάσουν τον κόσμο. Και οι σοφιστές ήταν ένα είδος κουλτουριάρηδων της εποχής τους, γιατί έδωσαν πολλή σημασία στη γνώση και όχι στη σωστή κρίση. Αλλά και παλαιότερα όταν λέγαμε «οι διανοούμενοι» ή «οι άνθρωποι των γραμμάτων» νιώθαμε κάτι σαν δυσφορία και ενόχληση, γιατί καταλαβαίναμε ότι αυτοί οι άνθρωποι είχαν ξεφύγει πολύ από τη ζωή εν ονόματι δήθεν της τέχνης. Αυτοί νομίζανε ότι, επειδή ήτανε άνθρωποι των γραμμάτων, έπρεπε να μιλούν με ειδικό λεξιλόγιο, να καταλαβαίνονται μεταξύ τους, κι ας μην τους καταλαβαίνουν οι άλλοι. Σε τελική ανάλυση, οι κουλτουριάρηδες είναι ψευτομορφωμένοι. Μόνο ένας ψευτομορφωμένος μπορεί να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο που ξιπάζει και ξαφνιάζει, ή να μεταχειρίζεται ωραίες λέξεις και φράσεις για να κάνει εντύπωση, ενώ καταβάθος δεν κατέχει τη γλώσσα και δεν την χρησιμοποιεί σωστά. Αυτό που σήμερα αποκαλούμε γλώσσα των κουλτουριάρηδων, είναι ένα κουρκούτι από νεόκοπες λέξεις, από ξένες αμετάφραστες λέξεις και από λέξεις παρμένες από διάφορες επιστήμες, λ.χ. «η μεταστοιχείωση της ντεμί νομενκλατούρας». Μ” ένα τέτοιο κουρκούτι στο τέλος δε βγάζουν νόημα ούτε αυτοί, ούτε φυσικά κι εμείς. Ας πάρουμε για παράδειγμα τη λέξη «δομή» που αναφέρεται στον χώρο, ενώ η λέξη «διαδικασία» αναφέρεται στον χρόνο. Τι θα λέγατε όμως αν ξαφνικά διαβάζατε «δομικές διαδικασίες» ή «διαδικαστικές δομές»; Ρωτήθηκαν κάποιοι να τις εξηγήσουν, μα δεν μπόρεσε κανείς. Γιατί όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για μπαρούφες. Τι μπορεί λοιπόν να σημαίνουν οι δύο αυτές φράσεις, όταν στην καθεμία το επίθετο αναιρεί το ουσιαστικό; Αλλά τι θα λέγατε αν αυτή η φράση γινόταν ολόκληρη πρόταση; Διαβάστε λοιπόν: «Όταν οι δομικές διαδικασίες λειτουργούν ανασταλτικά μέσα στον χώρο του μεταμοντέρνου…». Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σ” αυτή τη φράση; Πρώτα πρώτα πόσοι ξέρουν τον όρο «μεταμοντέρνο»; Κι έπειτα, τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στον χώρο του «μεταμοντέρνου», εάν λειτουργήσουν ή δε λειτουργήσουν οι «δομικές διαδικασίες»; Αυτά είναι ακατανόητα και γι” αυτόν που τα γράφει και γι” αυτόν που τα διαβάζει. Είναι αλαμπουρνέζικα. Και σκεφτείτε ότι σαν κι αυτή τη φράση υπάρχουν χιλιάδες, που επαληθεύουν τα τρία χαρακτηριστικά των κουλτουριάρηδων: Πρώτον ότι δεν γνωρίζουν καλά τις λέξεις και τις έννοιές τους (κάποιος έγραφε τη λέξη «ενδιαίτημα» και εννούσε «ένδυμα»!), δεύτερον θέλουν να ξιπάσουν τους άλλους με διάφορες ακαταλαβίστικες λέξεις και τρίτον, δεν έχουν χωνέψει καλά αυτό που λένε. Χώρια που δεν τα καταφέρνουν ούτε και με το συντακτικό και μπερδεύονται. Βέβαια το μπέρδεμα υπάρχει πρώτα στο μυαλό. Πάντως μ” αυτά και μ” αυτά, καταφέρνουν να κομπλεξάρουν πολλούς, και καμιά φορά όλους, ενώ συντελούν στο να πάει η γλώσσα μας κατά διαόλου. θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος, ότι αφού αποδεχόμαστε την ερμητική γραφή ορισμένων ποιητών, γιατί να μην αποδεχτούμε και τον δυσνόητο τρόπο γραφής των κουλτουριάρηδων; Από μία άποψη, κι ο ποιητής θα έπρεπε, οποιαδήποτε τεχνοτροπία κι αν ακολουθεί, να γράφει κατά τρόπο κατανοητό, για να μπορεί ο αναγνώστης να τον καταλαβαίνει. Γιατί, τι να την κάνουμε την οποιαδήποτε ποίηση, όταν έχει κοπεί η γέφυρα της επικοινωνίας; Τι να τα κάνουμε τα ερμητικά ποιήματα, όταν δεν τα καταλαβαίνει κανείς; Κι αφού δεν μας λένε τίποτε, πως είναι δυνατόν να μας συγκινήσουν; Βέβαια ο ποιητής έχει τη δικαιολογία ότι γράφει για να εκφράσει τον εαυτό του, αν και πάλι θα μπορούσε να πει κανείς ότι ένας ποιητής που εκφράζεται ερήμην του αναγνώστη, τι σόι ποιητής είναι; Και αν ο σουρεαλισμός στην πρώτη φράση το παραξύλωσε, τι να πούμε για τους σημερινούς σουρεαλιστές της αρπακόλας, που γράφουν ότι τους κατέβει; Πάντως ο στοχαστής, επειδή δεν έχει καν τη δικαιολογία της έμπνευσης κι επειδή ο στόχος του είναι η συζήτηση με τον αναγνώστη, δεν θα έπρεπε να είναι ακαταλόγιστος σαν τους μοντέρνους ποιητές. Κάποιοι ισχυρίζονται πως έτσι εμπλουτίζεται η γλώσσα μας, ενώ η απλότητα και η σαφήνεια διατηρούν τη γλώσσα στάσιμη. Αν όμως ο εμπλουτισμός της γλώσσας, γίνεται αιτία για να θριαμβεύσει η ακατανοησία, μήπως θα έπρεπε να προτιμήσουμε κάποιες φυλές τις Αφρικής που συνεννοούνται μόνο με τριακόσιες λέξεις; Η αιτία του φαινομένου αυτού, οφείλεται όχι μόνο στην ημιμάθεια των περισσότερων κουλτουριάρηδων αλλά και στον εγωισμό τους. Δε θα μπορέσουν ποτέ οι άνθρωποι αυτοί να ακούνε περισσότερο απ” όσο μιλάνε, να σκέφτονται περισσότερο απ” όσο γράφουν, και να περνούν κάθε πληροφορία από το κόσκινο της κρίσης. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να είναι ταπεινός, να μη νομίζει πως αυτός τα ξέρει όλα και κανείς άλλος. Να μη λέει διαρκώς «εγώ νομίζω», «εγώ πιστεύω», «έχω τη γνώμη», και τα συναφή.Μέσα σ” αυτό το βραχυκύκλωμα ημιμάθειας και εγωισμού, χωρούνε αριστεροί και δεξιοί, εφημερίδες και τηλεόραση, και ορθόδοξοι και νεο-ορθόδοξοι. Το κείμενο είναι του συγγραφέα Ντίνου Χριστιανόπουλου και αποτελεί διασκευασμένο απόσπασμα από συζήτηση με τον επίσης συγγραφέα Περικλή Σφυρίδη («Αλαμπουρνέζικα ή η γλώσσα των σημερινών κουλτουριάρηδων», πρώτη έκδοση 1990). Πηγή: penna.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.awakengr.com/quot-oi-pseytomorfomenoi-quot-ena-yperocho-keimeno-toy-ntinoy-christianopoyloy-gia-tin-imimatheia-kai-tin-ypokrisia/?fbclid=IwAR2tmfSAkZMAAt7FZ2aw_rlbLzac2iq-7hKa0jh1sVHvQ6-_y_A6l5Zy8Os
Σκέψεις - Απόψεις «Οι ψευτομορφωμένοι»: Ένα υπέροχο κείμενο του Ντίνου Χριστιανόπουλου για την ημιμάθεια και την υποκρισία. By awakengr Posted on 07/10/2018 Tweet Pin1 Share6K 6K Shares Ένα εξαιρετικό κείμενο, με τη μοναδική γραφή του Ντίνου Χριστιανόπουλου. Κουλτουριάρηδες είναι οι διανοούμενοι που δίνουν μεγαλύτερη σημασία στη γνώση και την πληροφόρηση και λιγότερη στο αίσθημα και το βίωμα. Ότι έμαθαν ή δεν έμαθαν έχει γι” αυτούς μεγαλύτερη αξία από τη σκέψη. Κουλτουριάρηδες βρίσκονται σ” όλες τις εποχές. Στην αρχαία Ελλάδα τους κοροϊδεύει πολύ άσχημα ο Αριστοφάνης επειδή χρησιμοποιούσαν πάντα καινούριες και παράξενες λέξεις για να ξιπάσουν τον κόσμο. Και οι σοφιστές ήταν ένα είδος κουλτουριάρηδων της εποχής τους, γιατί έδωσαν πολλή σημασία στη γνώση και όχι στη σωστή κρίση. Αλλά και παλαιότερα όταν λέγαμε «οι διανοούμενοι» ή «οι άνθρωποι των γραμμάτων» νιώθαμε κάτι σαν δυσφορία και ενόχληση, γιατί καταλαβαίναμε ότι αυτοί οι άνθρωποι είχαν ξεφύγει πολύ από τη ζωή εν ονόματι δήθεν της τέχνης. Αυτοί νομίζανε ότι, επειδή ήτανε άνθρωποι των γραμμάτων, έπρεπε να μιλούν με ειδικό λεξιλόγιο, να καταλαβαίνονται μεταξύ τους, κι ας μην τους καταλαβαίνουν οι άλλοι. Σε τελική ανάλυση, οι κουλτουριάρηδες είναι ψευτομορφωμένοι. Μόνο ένας ψευτομορφωμένος μπορεί να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο που ξιπάζει και ξαφνιάζει, ή να μεταχειρίζεται ωραίες λέξεις και φράσεις για να κάνει εντύπωση, ενώ καταβάθος δεν κατέχει τη γλώσσα και δεν την χρησιμοποιεί σωστά. Αυτό που σήμερα αποκαλούμε γλώσσα των κουλτουριάρηδων, είναι ένα κουρκούτι από νεόκοπες λέξεις, από ξένες αμετάφραστες λέξεις και από λέξεις παρμένες από διάφορες επιστήμες, λ.χ. «η μεταστοιχείωση της ντεμί νομενκλατούρας». Μ” ένα τέτοιο κουρκούτι στο τέλος δε βγάζουν νόημα ούτε αυτοί, ούτε φυσικά κι εμείς. Ας πάρουμε για παράδειγμα τη λέξη «δομή» που αναφέρεται στον χώρο, ενώ η λέξη «διαδικασία» αναφέρεται στον χρόνο. Τι θα λέγατε όμως αν ξαφνικά διαβάζατε «δομικές διαδικασίες» ή «διαδικαστικές δομές»; Ρωτήθηκαν κάποιοι να τις εξηγήσουν, μα δεν μπόρεσε κανείς. Γιατί όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για μπαρούφες. Τι μπορεί λοιπόν να σημαίνουν οι δύο αυτές φράσεις, όταν στην καθεμία το επίθετο αναιρεί το ουσιαστικό; Αλλά τι θα λέγατε αν αυτή η φράση γινόταν ολόκληρη πρόταση; Διαβάστε λοιπόν: «Όταν οι δομικές διαδικασίες λειτουργούν ανασταλτικά μέσα στον χώρο του μεταμοντέρνου…». Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σ” αυτή τη φράση; Πρώτα πρώτα πόσοι ξέρουν τον όρο «μεταμοντέρνο»; Κι έπειτα, τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στον χώρο του «μεταμοντέρνου», εάν λειτουργήσουν ή δε λειτουργήσουν οι «δομικές διαδικασίες»; Αυτά είναι ακατανόητα και γι” αυτόν που τα γράφει και γι” αυτόν που τα διαβάζει. Είναι αλαμπουρνέζικα. Και σκεφτείτε ότι σαν κι αυτή τη φράση υπάρχουν χιλιάδες, που επαληθεύουν τα τρία χαρακτηριστικά των κουλτουριάρηδων: Πρώτον ότι δεν γνωρίζουν καλά τις λέξεις και τις έννοιές τους (κάποιος έγραφε τη λέξη «ενδιαίτημα» και εννούσε «ένδυμα»!), δεύτερον θέλουν να ξιπάσουν τους άλλους με διάφορες ακαταλαβίστικες λέξεις και τρίτον, δεν έχουν χωνέψει καλά αυτό που λένε. Χώρια που δεν τα καταφέρνουν ούτε και με το συντακτικό και μπερδεύονται. Βέβαια το μπέρδεμα υπάρχει πρώτα στο μυαλό. Πάντως μ” αυτά και μ” αυτά, καταφέρνουν να κομπλεξάρουν πολλούς, και καμιά φορά όλους, ενώ συντελούν στο να πάει η γλώσσα μας κατά διαόλου. θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος, ότι αφού αποδεχόμαστε την ερμητική γραφή ορισμένων ποιητών, γιατί να μην αποδεχτούμε και τον δυσνόητο τρόπο γραφής των κουλτουριάρηδων; Από μία άποψη, κι ο ποιητής θα έπρεπε, οποιαδήποτε τεχνοτροπία κι αν ακολουθεί, να γράφει κατά τρόπο κατανοητό, για να μπορεί ο αναγνώστης να τον καταλαβαίνει. Γιατί, τι να την κάνουμε την οποιαδήποτε ποίηση, όταν έχει κοπεί η γέφυρα της επικοινωνίας; Τι να τα κάνουμε τα ερμητικά ποιήματα, όταν δεν τα καταλαβαίνει κανείς; Κι αφού δεν μας λένε τίποτε, πως είναι δυνατόν να μας συγκινήσουν; Βέβαια ο ποιητής έχει τη δικαιολογία ότι γράφει για να εκφράσει τον εαυτό του, αν και πάλι θα μπορούσε να πει κανείς ότι ένας ποιητής που εκφράζεται ερήμην του αναγνώστη, τι σόι ποιητής είναι; Και αν ο σουρεαλισμός στην πρώτη φράση το παραξύλωσε, τι να πούμε για τους σημερινούς σουρεαλιστές της αρπακόλας, που γράφουν ότι τους κατέβει; Πάντως ο στοχαστής, επειδή δεν έχει καν τη δικαιολογία της έμπνευσης κι επειδή ο στόχος του είναι η συζήτηση με τον αναγνώστη, δεν θα έπρεπε να είναι ακαταλόγιστος σαν τους μοντέρνους ποιητές. Κάποιοι ισχυρίζονται πως έτσι εμπλουτίζεται η γλώσσα μας, ενώ η απλότητα και η σαφήνεια διατηρούν τη γλώσσα στάσιμη. Αν όμως ο εμπλουτισμός της γλώσσας, γίνεται αιτία για να θριαμβεύσει η ακατανοησία, μήπως θα έπρεπε να προτιμήσουμε κάποιες φυλές τις Αφρικής που συνεννοούνται μόνο με τριακόσιες λέξεις; Η αιτία του φαινομένου αυτού, οφείλεται όχι μόνο στην ημιμάθεια των περισσότερων κουλτουριάρηδων αλλά και στον εγωισμό τους. Δε θα μπορέσουν ποτέ οι άνθρωποι αυτοί να ακούνε περισσότερο απ” όσο μιλάνε, να σκέφτονται περισσότερο απ” όσο γράφουν, και να περνούν κάθε πληροφορία από το κόσκινο της κρίσης. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να είναι ταπεινός, να μη νομίζει πως αυτός τα ξέρει όλα και κανείς άλλος. Να μη λέει διαρκώς «εγώ νομίζω», «εγώ πιστεύω», «έχω τη γνώμη», και τα συναφή.Μέσα σ” αυτό το βραχυκύκλωμα ημιμάθειας και εγωισμού, χωρούνε αριστεροί και δεξιοί, εφημερίδες και τηλεόραση, και ορθόδοξοι και νεο-ορθόδοξοι. Το κείμενο είναι του συγγραφέα Ντίνου Χριστιανόπουλου και αποτελεί διασκευασμένο απόσπασμα από συζήτηση με τον επίσης συγγραφέα Περικλή Σφυρίδη («Αλαμπουρνέζικα ή η γλώσσα των σημερινών κουλτουριάρηδων», πρώτη έκδοση 1990). Πηγή: penna.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.awakengr.com/quot-oi-pseytomorfomenoi-quot-ena-yperocho-keimeno-toy-ntinoy-christianopoyloy-gia-tin-imimatheia-kai-tin-ypokrisia/?fbclid=IwAR2tmfSAkZMAAt7FZ2aw_rlbLzac2iq-7hKa0jh1sVHvQ6-_y_A6l5Zy8Os

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου