Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ ΣΤΑ ΜΑΤ! Μυρσίνη Λοΐζου: Δέχομαι bullying από Δεξιά και από Αριστερά -Είναι κακοί άνθρωποι

Την πρώτη της συνέντευξη μετά την αποπομπή της από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ δίνει η Μυρσίνη Λοΐζου, υποστηρίζοντας ότι δέχεται bullying και από δεξιά και από αριστερά.
«Ξέρω ποια είμαι. Ξέρω τι κουβαλάω. Ξέρω τι ευθύνες έχω. Δεν με νοιάζει τι άποψη έχει ο καθένας. Τη ζωή μου τη ζω όπως θέλω εγώ, με βάση και τις αρχές και τις ιδέες που μου έδωσαν και οι γονείς μου. Ας γράφουν ό,τι θέλουν για μένα. Δεν θα ορίσουν οι άλλοι τη ζωή μου» λέει η μοναχοκόρη του Μάνου και της Μάρως Λοΐζου στο «ΦιλGood», ένθετο της κυπριακής εφημερίδας «Φιλελεύθερος».

«Αποδέχθηκα το λάθος με τη σύνταξη της μητέρας μου»
Η Μυρσίνη Λοΐζου υποστηρίζει ότι το θέμα με τη σύνταξη της μητέρας της, τελείωσε το 2017, ότι αποδέχτηκε το λάθος της και ότι ξέρει να ζητά δημόσια συγνώμη για τα λάθη της. «Όλο αυτό πια που γίνεται δεν είναι επίθεση, είναι bullying! Και εξ αριστερών και εκ δεξιών. Αλλά δεν με νοιάζει. Ξέρω ποια είμαι. Ξέρω ποιες είναι οι ιδέες μου. Ξέρω ποια είναι η αλήθεια. Κι η αλήθεια δεν είναι αυτή που ευαγγελίζονται κάποια Μέσα. Λυπάμαι πολύ που βρήκαν τον εύκολο στόχο, εμένα. Πραγματικά, λυπάμαι!».

Μυρσίνη Λοΐζου: Οσοι με κριτικάρουν είναι κακοί άνθρωποι

Μάλιστα επιμένει ότι όσοι της ασκούν κριτική είναι κακοί άνθρωποι. «Έχω την αθωότητα του μπαμπά µου. Αυτό. Δεν πιστεύω ότι οι άνθρωποι είναι κακοί. Ότι κάποιοι μπορεί να θέλουν το κακό µου. Επίσης, μεγάλωσα δίνοντας σημασία σε λέξεις όπως “ευχαριστώ”, “παρακαλώ”, “συγγνώμη” και “απολογούμαι”. Πιστεύω πως οι άνθρωποι είναι εκ φύσεως καλοί. Κι αυτό δεν θα το αλλάξω, επειδή κάποιοι προσπάθησαν τελευταία να µου αποδείξουν το αντίθετο».

«Γιατί δέχθηκα την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ»

«Είχα βαρεθεί τη ζωή μου να ακούω αυτό το ‘είσαι η κόρη του Μάνου Λοΐζου!’. Δεν μου ‘βγαζε αγάπη προς εμένα όλο αυτό. Ήταν μία περίεργη οικειοποίηση. Δεν τους αρκούσε ο πατέρας μου, ήθελαν να αποφασίσουν και για μένα, το τι είδους μέλλον θα ήθελαν κάποιοι να ‘χω. Αισθανόμουν πως έχανα τελείως την προσωπικότητά μου! Με είχαν αποπροσανατολίσει. Γι’ αυτό και είχα δεχτεί και την πρόταση που μου έγινε απ’ τον ΣΥΡΙΖΑ, γιατί ήταν μία πρόκληση για μένα το να βγω και να ασχοληθώ για κάποια πράγματα που είχα μέσα μου, κάτω από τις ιδέες της Αριστεράς» λέει μεταξύ άλλων.

Αναφέρθηκε επίσης σε όσα της άφησε όλο αυτό το χρονικό διάστημα, από την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. «Είμαι ένας άνθρωπος που πίστευε ανέκαθεν στις ιδέες της Αριστεράς. Ό,τι έγινε έγινε. Δεν θα επανέλθω σ’ αυτά. Γεννήθηκα μέσα σ’ ένα σπίτι που πίστευε σ’ αυτές τις ιδέες, σε ό,τι πρεσβεύει η Αριστερά. Κι εγώ, όσο συνεχίζω να ζω, θα πιστεύω και θα έχω εμπιστοσύνη στον Άνθρωπο. Δεν με αποθαρρύνουν».

Παράλληλα, απαντά σε όσα είπε γι’ αυτή πρόσφατα ο Λευτέρης Παπαδόπουλος. «Είναι ένας εκ των κορυφαίων του ελληνικού τραγουδιού. Αδιαμφισβήτητα! Και νονός μου. Δεν θα κρίνω εγώ το τι λέει και πώς το λέει ο Λευτέρης Παπαδόπουλος! Και, κυρίως, ήταν φίλος του μπαμπά. Τον σέβομαι. Και θα τον σέβομαι».

Όπως επίσης εξομολογείται, δεν συγκινείται ιδιαίτερα όταν ακούει το στίχο από το «καλημέρα ήλιε», που λέει «στης Μυρσίνης την ποδιά μια Παναγιά». «Ίσως να παίζει ρόλο και το γεγονός ότι το άκουγα πάντα από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το είχα συνδυάσει μ’ αυτό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου