Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 6 Μαΐου 2023

Σ. Καρανικόλας: Έφυγα από το ΠΑΣΟΚ γιατί μου ζήτησαν να στραφώ κατά του Κυρ. Μητσοτάκη

Σπ. Καρανικόλας: Έφυγα από το ΠΑΣΟΚ γιατί μου ζήτησαν να στραφώ προσωπικά κατά Μητσοτάκη | Liberal.gr

Όπως είπε χαρακτηριστικά, η νέα ηγεσία του Κόμματος του ζήτησε να αλλάξει το αφήγημα του και από αντί-ΣΥΡΙΖΑ να στραφεί προσωπικά εναντίον του πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη.

«Αυτός είναι και ο κύριος λόγος παραίτησής μου από το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ» ανέφερε στο Ελλάδα 24.

Επίσης, πρόσθεσε:«Εγώ δεν μπορούσα να υπηρετώ όμως αυτό το αφήγημα, κάνοντας κωλοτούμπα στα πολιτικά μου πιστεύω και για αυτό προτίμησα την πολιτική μου αξιοπρέπεια και αποχώρησα από το ΚΙΝΑΛ».

Υπενθυμίζεται ότι κ. Καρανικόλας ήταν αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ υπό την ηγεσία της Φώφης Γεννηματά και κατόπιν εκπρόσωπος της Κοινοβουλευτικής ομάδας μέχρι την παραίτησή του τον Ιούνιο 2022.

Οι δηλώσεις του:

Ο βασικότερος λόγος αποχώρησής μου από το ΚΙΝΑΛ είναι ότι η νέα ηγεσία του κόμματος μου ζήτησε να αλλάξω το αφήγημά μου και από αντί-ΣΥΡΙΖΑ να στραφώ προσωπικά εναντίον του Πρωθυπουργού και Προέδρου της @neademokratia κ. @kmitsotakis. Το κοινό πρόβλημα @atsipras -… Εμφάνιση περισσότερων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου