Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ

   Ποτέ δεν μου άρεσαν οι παρελάσεις από τότε που ήμουν μαθητής. Δεν μου άρεσε που έπρεπε να εκτεθούμε μπροστά σε κάποιους ανθρώπους που ήταν φανερό ότι έβλεπαν τον εορτασμό σαν ένα αναγκαίο κακό, το οποίο θα έπρεπε να υπομείνουν αδιαφορώντας για τα δικά μας συναισθήματα και τον κόπο μας.
Η καλύτερη στιγμή πάντα ήταν η αγνή αποδοχή από τον κόσμο που μας υποδεχόταν με ενθουσιασμό και με γνήσια έκφραση συναισθημάτων. Και αισθανόμαστε πάντα μεγάλη ντροπή όταν κάποιοι ηλίθιοι μας πετούσαν κέρματα σε ένδειξη απαξίας.
Απαξία προς ποίους αλήθεια; Τους μαθητές και τους στρατιώτες που είναι σώμα του Ελληνικού λαού;

Πολλά άρθρα έχουν δημοσιευθεί τα οποία επιχειρηματολογούν
εναντίον των παρελάσεων και ιδιαίτερα των μαθητικών. Ένα από τα βασικά τους επιχειρήματα είναι ότι οι παρελάσεις, και ιδιαίτερα οι μαθητικές, έχουν καταργηθεί σε όλα τα μέρη του κόσμου και διατηρούνται μόνο στα στρατοκρατικά κράτη και στα εθνικιστικά.
Ψεύδη ασύστολα.

Παρελάσεις στρατιωτικές γίνονται σε πάρα πολλές χώρες, όπου εορτάζονται απελευθερωτικοί αγώνες, ξεχωριστές μάχες, σημαντικά ιστορικά γεγονότα, κλπ.
Μαθητικές γίνονται επίσης σε πολλές χώρες, όπου εορτάζονται γεγονότα διαφορετικής μορφής, ημέρες μνήμης για ιστορικά γεγονότα, για αγώνες απελευθερωτικούς, για σημαντικές μάχες, για εγκαθίδρυση δημοκρατικών πολιτευμάτων, άλλες για θρησκευτικούς λόγους, για φυλετικούς λόγους, για τοπικά σημαντικά ιστορικά γεγονότα, εθνολογικά, εθιμικά, κλπ.
Στις παρακάτω χώρες όλου του κόσμου γίνονται μαθητικές παρελάσεις για κάποιους από τους λόγους που προαναφέραμε:
Βιετνάμ, Πορτογαλία, Μεγάλη Βρετανία - Ιρλανδία, Σκωτία, Πολωνία, Ισπανία, Ολλανδία, Ελβετία, Δανία, Βραζιλία, Γερμανία, Ιταλία, Περού, Ρωσία, Καναδά, Ινδία, Σρι Λάνκα, Σουηδία, Πακιστάν, ΗΠΑ ( σε διάφορες πολιτείες για τοπικές εκδηλώσεις - Καλιφόρνια, Κολοράντο, Οκλαχόμα, Αλαμπάμα, Νέα Ορλεάνη, Νέα Υόρκη (Annual Flag parade – Memorial Day) , Ιλινόις, Μίσιγκαν, Βερμόντ , Μαϊάμι, Νεμπράσκα, Κάνσας, Πενσυλβανία, Τέξας, Μασαχουσέτη, Νέα Ορλεάνη κλπ), Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία (Anzac Day parade – War Memorial), Φιλιππίνες, Ταϋλάνδη, Σαμόα, Κύπρος, Κίνα, Ινδονησία, Γαλλία (τοπικά), Ισπανία κλπ.

Συνεπώς το επιχείρημα ότι οι μαθητικές παρελάσεις είναι Ελληνικό ιδίωμα καταρρίπτεται.
Το ζήτημα που αναδεικνύεται δεν είναι αν είναι σωστό να εορτάζουμε τους απελευθερωτικούς μας αγώνες με μαθητικές παρελάσεις, αλλά εάν ο τρόπος που γίνονται λειτουργεί θετικά στην συνείδηση των μαθητών-σπουδαστών ως προς το ιστορικό γεγονός που εορτάζουμε.
Η ατεκμηρίωτη και επιφανειακή αμφισβήτηση των μαθητικών παρελάσεων όπως εκφράζεται από κάποιους ιδεοληπτικούς κυβερνητικούς και όχι μόνο, εντάσσεται στην απαξία για οτιδήποτε εκφράζει εθνικό χαρακτήρα.
Όμως με μεγάλη χαρά παρελαύνουν οι ίδιοι κρατώντας τα ιδεολογικά τους ξενόφερτα σύμβολα να κυματίζουν στον ουρανό. Από την άλλη πλευρά τα διάφορα φασιστοειδή υπερτονίζουν τον εθνικό χαρακτήρα διαστρεβλώνοντας την έννοια του πατριωτισμού, προσβάλλοντας με την εθνικιστική τους αντίληψη τους αγώνες και τα εθνικά μας σύμβολα με το να κυματίζουν δίπλα στα δικά τους μιαρά σύμβολα.
Δυστυχώς η μάχη των συμβόλων δείχνει και τον χαρακτήρα της βαθιάς ξενόδουλης ιδεολογικής διαφοράς σε οτιδήποτε αγνό πατριωτικό συναίσθημα κρατάει την συνοχή αυτού του λαού και την ιστορική του συνέχεια.
Και αυτό το αγνό πατριωτικό στοιχείο πρέπει να το προστατεύσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου