Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024

Μάνος Βουλαρίνος: Γιατί η κυβέρνηση παραδίδει τη δημόσια παιδεία στο KKE και τους μπάχαλους;

Κανείς από όσους έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των ΑΕΙ δεν κάνει το παραμικρό προκειμένου αυτά να γλιτώσουν από τους κλέφτες δημόσιων χώρων

Αν κάποιος σας κλέψει το αυτοκίνητο κι εσείς, αντί να πάτε στην αστυνομία και να καταγγείλετε την κλοπή, ανοίξετε διάλογο με τον κλέφτη και του πείτε ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο όσο θέλει, τότε δεν έχουμε πια να κάνουμε με κλοπή αλλά με παραχώρηση. Το ίδιο συμβαίνει και με τις καταλήψεις στα πανεπιστήμια. Κανείς από όσους έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των ΑΕΙ δεν κάνει το παραμικρό προκειμένου αυτά να γλιτώσουν από τους κλέφτες δημόσιων χώρων: τους παραβατικούς ιδεοληπτικούς που τα καταλαμβάνουν. Κανείς δεν κάνει το παραμικρό προκειμένου τα πανεπιστήμια να αποδοθούν στους νόμιμους χρήστες τους, δηλαδή στους φοιτητές που τα θέλουν για να σπουδάσουν και όχι για να κάνουν κομματική καριέρα ή να βρουν διέξοδο στα ψυχολογικά τους αδιέξοδα. Αντιθέτως το υπουργείο της Παιδείας παρατηρεί από απόσταση και μετά βγάζει εγκύκλιο σύμφωνα με την οποία η εξεταστική θα γίνει διαδικτυακά, παραχωρώντας τα πανεπιστημιακά κτίρια στους καταληψίες και αναβαθμίζοντας την παραβατική δράση τους σε κάποιου είδους φυσική ή υγειονομική καταστροφή απέναντι στην οποία το κράτος είναι ανήμπορο να δράσει κατασταλτικά. Το μήνυμα της κυβέρνησης είναι «επειδή τα πανεπιστήμια ανήκουν στο ΚΚΕ και τους μπάχαλους, οι (πολύ περισσότεροι) υπόλοιποι θα πάμε στη γωνίτσα μας και θα κάνουμε ήσυχα-ήσυχα τις εξετάσεις προσπαθώντας να μην ενοχλήσουμε τους παραβατικούς καταληψίες».

«Μα υπάρχει το αυτοδιοίκητο των πανεπιστήμιων και οι πρυτάνεις μπλα μπλα μπλα» θα πει κάποιος, ξεχνώντας ότι μπορεί ο ρόλος των πρυτανικών αρχών να είναι όντως φιλικός απέναντι στους καταληψίες και εχθρικός απέναντι στους φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν, αλλά το «αυτοδιοίκητο» δεν σημαίνει ασύδοτο. Το κράτος παραμένει ο ελεγκτής και εγγυητής της νομιμότητας και μετά την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου δεν απαιτείται καμία πρυτανική προτροπή για να κυνηγηθούν οι κλέφτες. Κι αν οι πρυτάνεις δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους, παραβιάζουν το καθήκον τους και διευκολύνουν την παραβατική συμπεριφορά των καταληψιών, το Υπουργείο Παιδείας όχι απλώς μπορεί αλλά έχει υποχρέωση να στραφεί νομικά και διοικητικά εναντίον τους. 

Η κυβέρνηση όμως προτιμά να σφυρίζει αδιάφορα, να δίνει χώρο στους παραβατικούς πασχίζοντας να μην ενοχλήσει ούτε στο ελάχιστο στην προσπάθειά τους να απαξιώσουν ακόμα περισσότερο το δημόσιο πανεπιστήμιο. Μέχρι και την πολυδιαφημισμένη άοπλη Πανεπιστημιακή Αστυνομία την εξαφάνισαν προκειμένου να κάνουν τη δράση των παραβατικών όσο το δυνατόν πιο άνετη.

Προφανώς η κυβέρνηση φοβάται. Το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν και η ελπίδα πως η εκλογική διαφορά των 20+ ποσοστιαίων μονάδων θα της έδινε λίγο θάρρος έχει εξανεμιστεί. Επίσης προφανώς η δημόσια παιδεία δεν αφορά άμεσα τα στελέχη της κυβέρνησης. Τα παιδιά τους φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία και είτε σπουδάζουν απευθείας σε πανεπιστήμια του εξωτερικού είτε βλέπουν τα δημόσια ως μια ενδιάμεση στάση πριν τα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όμως ο φόβος και η αδιαφορία δεν αρκούν για να δικαιολογήσουν την πλήρη παράδοση της δημόσιας εκπαίδευσης στις ορέξεις των καταστροφέων της.

Γι’ αυτό, όσο περνάει ο καιρός και οι παραχωρήσεις πολλαπλασιάζονται, όσο η κυβέρνηση παραμένει απλώς θεατής σε όσα διαδραματίζονται στα δημόσια σχολεία και πανεπιστήμια, τόσο μεγαλώνει η υποψία ότι στην πραγματικότητα η κυβέρνηση επιθυμεί την απαξίωση των δημόσιων σχολείων και πανεπιστημίων. Το κάνει επειδή θέλει να πριμοδοτήσει τα ιδιωτικά; Το κάνει επειδή θέλει να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα στα παιδιά της που δεν είναι υποχρεωμένα να υποστούν την ελληνική δημόσια εκπαίδευση; Το κάνει και για τους δύο αυτούς λόγους συν κάποιους άλλους που δεν μπορώ να φανταστώ; Δεν έχω ιδέα. Αλλά η ουσία είναι ότι το κάνει. Και κάθε μέρα (και μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου) μοιάζει να το κάνει όλο και πιο φανερά. Και μπράβο της.

Μάνος Βουλαρίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου