Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Καταδικαστέα Νεκροφιλική Νεκρανάσταση...


 Κώστα Δημ.Χρονόπουλου 
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου) 

Ο κος Αρχηγός της Αξ. Αντιπολίτευσης ζήτησε από τον κο Πρόεδρο της Βουλής συζήτηση- πρό ημερησίας διατάξεως - για την Παιδεία.
Προδήλως μια εσπευσμένη πρόχειρη / ολίγων ωρών ανταλλαγή κομματικών επιχειρημάτων δεν πρόκειται να προσφέρει κάτι ουσιώδες σε ένα κολοσσιαίας σημασίας θέμα.
Το πρόβλημα της Παιδείας απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση, γνώση και πολύμηνη ενασχόληση. 
Εδώ  και πολλές δεκαετίες η ταλαίπωρη "Παιδεία" μας υφίσταται διαρκείς επεμβάσεις /παρεμβάσεις / μεταρρυθμίσεις/ διακορεύσεις / παρθενορραφές/ αναπαλαιώσεις/ αναβαθμίσεις/ κατεδαφίσεις/ ανασυγκροτήσεις / κακόβουλες ή καλοπροαίρετες.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυΐα, κατάρτιση ή πιστοποιητικό μέλους ΚΟΜΜΑΤΟΣΤΑΝΗΣ (=Κομματικής Στάνης) ή χρήση ιδεοληπτικών γυαλιών και παρωπίδων ώστε να διακρίνει κανείς το οφθαλμοφανές: Την α π ο τ υ χ ί α !
Η όλη ιστορία - πράγματι διδακτική - θυμίζει θύματα
αλλεπάλληλων αισθητικών επεμβάσεων, όπου ο πλαστικός χειρούργος προσπαθεί να διορθώσει τα λάθη των προηγούμενων με αποτέλεσμα να συμβάλλει με τη σειρά του στην επιδείνωση της δυσμορφίας!
Παρά ταύτα όλοι οι ατάλαντοι εξουσιαστές μπαρμπέρηδες εννοούν και επιμένουν να μην διστάζουν, αλλά να επιχειρούν (με κάθε κόστος /συνέπειες για το θύμα) να μάθουν την τέχνη στο ...... κασιδιασμένο - όπως το κατάντησαν - κεφάλι της "Παιδείας" μας (!).
Αδικημένα από τη φύση μειονεκτούντα άτομα, σε καίριες υψηλές όμως θέσεις (λόγω ατυχών επιλογών εκλογικών), απαίδευτα / ακαλλιέργητα τα ίδια, εμποτισμένα από το δηλητήριο της ιδεοληψίας, των εμμονών, και κυρτωμένα κάτω από το βάρος των απωθημένων που κουβαλάνε, βρίσκουν ευκαιρία να νοιώσουν πως είναι, έγιναν κάτι. Ας πούμε ..... μεταρρυθμιστές !!!.....
Βέβαια απαιτούνται και κάποια προσόντα, όπως έντονος πολιτικαντισμός, άκρατος κομματισμός, κυνοβουλευτισμός, ευπρεπείς διάλογοι και αίσθημα αλληλοεξόντωσης των κομματικών αντιπάλων, ώστε (πάντοτε) να φταίνε εκείνοι, οι άλλοι, οι νυν, οι προηγούμενοι και οι επόμενοι!....
Επόμενο λοιπόν το ότι φθάσαμε ως  εδώ, στο μη παρέκει.
Είναι κατεστραμμένη η Παιδεία / καλλιέργειά μας. Με αφήνουν παγερά αδιάφορο τα ποσοστά,  οι ποσοστώσεις (συν) ευθύνης των κομμάτων και των βιαστών Υπουργών και Συμβούλων τους  που ασέλγησαν ανεπίτρεπτα και διαχρονικά. 
Τώρα το χειρότερο που θα μπορούσε να γίνει θα ήταν να παρατηρηθούν και φαινόμενα ... "νεκροφιλίας" στο πτώμα της Παιδείας μας!
Δεν θα σώσουν την κατάσταση ούτε θα αποκατασταθεί η τιμή της με το να δοθεί το "κομματικό φιλί της ζωής", ή αν υπογραφούν ........"Συμβόλαια τιμής" με γονείς και μαθητές των τάξεων των δημοτικών σχολείων ή αν καταφύγουμε σε ...... "Κώδικες Δημοκρατικού Ανθρωπισμού" ή καταργηθούν οι όποιες χρήσιμες /επωφελείς μεταρρυθμίσεις είχαν - τυχόν - επιτευχθεί στο παρελθόν. Ούτε μερικές ώρες κομματικών διαξιφισμών στη Βουλή.
Είναι ανήκουστο οι αρμόδιοι να συνεχίσουν να παίζουν εν ου παικτοίς.
Ο κος Π.τ.Δημοκρατίας οφείλει - εχθές -  να καλέσει όλα τα κόμματα και να ζητήσει την άμεση σύγκλιση Συμβουλίου Πολιτικών Αρχηγών ώστε το εθνικό ζωτικό ζήτημα της "Παιδείας" να τεθεί υπεράνω, πέραν από κόμματα (Σ.Σ Παλαιά, αδιαπραγμάτευτη θέση /  πρότασή μου).
Να δημιουργηθεί μια διακομματική τυπική παρουσία σε μια επιλεγμένη ομάδα - εξωκοινοβουλευτικών - καταξιωμένων ανθρώπων των γραμμάτων ώστε (εκείνοι) να αποφασίσουν. 
Και όχι οι - διαχρονικά - αποτυχημένοι και υπόλογοι
ΥΓ  Μόνον άφρονες, Ανθέλληνες και Ελληνόφωνοι δεν αντιλαμβάνονται πως ο Ελληνισμός δεν μπορεί να συνεχίσει την ιστορική του διαδρομή χωρίς την ψυχή του: την Ε λ λ η ν ο γ ε ν ή , Ε λ λ η ν ο κ ε ν τ ρ ι κ ή  του Κ α λ λ ι έ ρ γ ε ι α /                             Π α ι δ ε ί α !
Ο Νεομάρτυρας του Γένους φρόντισε για την ίδρυση πολλών σχολείων: «Δεν βλέπετε ότι αγρίωσε το Γένος μας από την αμάθειαν και εγίναμεν ωσάν θηρία; Δια τούτο σας συμβουλεύω να κάμετε σχολείον, να μη περιπατείτε εις το σκότος. Να βάλετε δασκάλους και επιτρόπους για τα πλούσια και τα φτωχά παιδιά». Σε γράμμα του προς τον αδελφό του Χρύσανθο λίγο πριν το μαρτυρικό τέλος του αναφέρει: «Έως τριάντα επαρχίας περιήλθον, δέκα σχολεία ελληνικά εποίησα, διακόσια δια κοινά γράμματα…» Τα δέκα ελληνικά είναι της ανώτερης εκπαίδευσης, τα κοινά είναι για τη στοιχειώδη. 
 Τους Χειμαρριώτες παρότρυνε και «έδωκαν το κατά δύναμιν δια το σχολείο εξ’ ιδίων πόρων ή κοινώς από την χώρα ή και από βακούφια». Μάλιστα οι γυναίκες από Χειμάρρα, Αργυροκάστρο και Τεπελένι θυσίασαν για το σχολείο τα δικά τους κειμήλια και ενδύματα. Ένας ευεργέτης Χειμαρριώτης εκ Δρυμάδων που έμενε στη Ρωσία είχε καταθέσει 18.000 ρούβλια σε τράπεζα της Οδησσού. 
Ο Άγιος Κοσμάς θανατώθηκε στο χωριό Κολικόντασι της Βορείου Ηπείρου έπειτα από διαταγή του Κούρτ Πασά που χρηματίστηκε με «πουγγιά».  Σώζεται η μαρτυρία ενός πιστού μαθητή, του Αναγνώστη Ζήκου Μπιστρέκη: «Στον Άψο ποταμό τον εξεπέζευσαν και αυτός τους είπε να τον αφήσουν να προσευχηθεί και ευλόγησε τον κόσμο σταυροειδώς. Και εκεί ήταν ένα δένδρο, και εβγάνοντας το σχοινίον από το άλογον, και καθώς εδέναμεν τον θρόνον με τον σταυρόν, έτσι τον έδεσαν από τον λαιμόν και τον έπνιξαν. Και του είπαν πρωτύτερα να του δέσουν τα χέρια και αυτός τα εσταύρωσεν μόνος του… Ευθύς τον εγύμνωσαν από όλα τα φορέματα οπού είχεν, έξω από ένα παλαιοβράκι οπού δεν του έβγαλαν, και τον έριψαν εις το ποτάμι. Ύστερα επήραν θέλημα οι Χριστιανοί να τον εβγάλουν… Εις την εκκλησίαν οπού τον ενταφίασαν βλέπουσι ένα άγιο φως να καταβαίνει κάθε νύχτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου