Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

ΤΣΑΧΠΙΝΙΑ ΚΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ



Κώστα  Δημ. Χρονόπουλου
(Aρθρογράφου-Σχολιογράφου)


"Τα θρησκευτικά  δεν νοούνται χωρίς ισχυρή δόση ... τσαχπινιάς,
που προσφέρει ο σύγχρονος εκπαιδευτικός ... κατιμάς.
Κύριε ελέησον και σώσον ημάς,
αν βέβαια συνεχίζεις να ενδιαφέρεσαι για  εμάς".
 Υπάρχουν αναντίλεκτα πολύ τρόποι διδασκαλίας ενός μαθήματος: Η απλή διδασκαλία, το πείραμα, το παράδειγμα, η αναζήτηση πηγών ενημέρωσης κ.ο.κ.
Εμείς εδώ το προχωράμε παραπέρα. Στο ... μη παρέκει.
Επειδή -προφανώς- κάθε επαφή με την κοινή λογική παρέλκει.
(Απουσιάζει η Εκκλησιαστική μουσική) θα εισαχθούν: χέβι μέταλ,  ελαφρο λαϊκά, τσιφτετέλια, αμανέδες, ροκ κ.α είδη προς τέρψη των μαθητών, αλλά - βασικά- υποβοήθηση της κατανόησης βαθύτερων εννοιών της Χριστιανοσύνης (;).
Ο εκσυγχρονισμός, ο εκμοντερνισμός, ο φανατισμός, ο ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΣ / Ισχυρογνωμοσύνη σε συνδυασμό με την ιδεοληψία και την τάση εκθεμελίωσης, δίνουν χαρμόσυνο μήνυμα εκπαιδευτικής, αλλά και θρησκειολογικής ευφροσύνης.
Ανίδεοι, απαίδευτοι, ακαλλιέργητοι, αχθοφόροι ιδεολογικοπολιτικομματικών αποθημένων, ξεθεμελιωτές, περιστασιακοί ΘΩΚΟΥΧΟΙ (=κάτοχοι θώκων) προχωρούν στο θεάρεστο έργο της κατεδάφισης.
Σκαρφίζονται, επιχειρούν διαφόρους τρόπους επίτευξης  των ανομολόγητων, ύπουλων στοχεύσεων τους.
Κυριολεκτικά αξιοθρήνητοι,  θέλουν να παραγάγουν έργο, αδιαφορώντας αν θα είναι θετικό ή αρνητικό.
Να  "δοξαστούν" αντί παντός. Να δουν το όνομά τους συνδεδεμένο με "μεταρρύθμιση". Εν ανάγκη με ... απορρύθμιση.
Τούτη η πολύπαθη Παιδεία φαίνεται πως θα παρηγορηθεί με τον διωγμό της Ορθοδοξίας με μοχλό την υποβάθμιση - μέχρις εξευτελισμού - του μαθήματος των θρησκευτικών. Προστίθεται οπτικό και ηχητικό  υλικό (;) προκειμένου να γίνει το μάθημα περισσότερο ελκυστικό και κατανοητό.
     Την τιμητική τους έχουν ο (κάθε) "Μπαγάσας" και μπαγλαμάς ώστε να παραχθεί αυτός ο αηδής εκπαιδευτικός αχταρμάς.
Παρενθετικά: Το Ιερατείο γιατί έχει πρόβλημα ... ειδικά με την "Συννεφούλα"; Εναντιώνεται μήπως επειδή θα προτιμούσε το ... "Συννεφιές, όταν δεν σε βλέπω έχω ακεφιές;". Προσωπικά θα επέλεγα το: "Συννεφιές, συννεφιές  με αυτά που βλέπω έχω ακεφιές".
Αλήθεια με ποιά λογική, ηθική, δημοκρατικότητα, σεβασμό στις παραδόσεις και στα (από αιώνων) κείμενα;
Ποιόν, ποιούς ρώτησαν; (εκτός από τον λαό, που επειδή τους ψηφίζει, επιδεικτικά τον αγνοούν).
Γιατί δεν ρωτούν με  Δ η μ ο ψ ή φ ι σ μ α  τι θέλουν οι Έλληνες; Θέλουν Ορθοδοξία; Διαχωρισμό Εκκλησίας - Κράτους, Δωδεκάθεο, Μωαμεθανισμό, Ανεξιθρησκεία; Τι ;
   
ΥΓ Εκείνο που σίγουρα δεν θέλουν είναι τον ευτελισμό των πάντων, καθώς και τα πολιτικάντικα καραγκιοζιλίκια.
      Ας εκμεταλλευτούμε την αρχή της Δημοκρατίας (Σ.Σ  Στην οποία - κατά δήλωσή τους, ή εκ παραδρομής; - οι αρμόδιοι εξουσιαστές διατείνονται ότι πιστεύουν) και ας αποφασίσουμε όλοι /ο λαός κατά πλειοψηφία τι θέλουμε!
      Τόσο απλό. Και -κυρίως- άχραντο, αμόλυντο, ακομμάτιστο!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου