Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα και αστεία!

-Μωρο μου εχω προβλημα....
-Μην λες εχω , 'εχουμε' θα λες...

-Ενταξει, η γραμματεας μας ειναι εγκυος και θα γεννησει το παιδι μας...

---------------------------

Σκότωσα μια αράχνη και της τύλιξα το λαιμό με τον ιστό της......να φανεί σαν αυτοκτονία!!
------------------------------

Με σταματάει ένα μελαχρινο-γαλανοματικο μοντέλο "2μετρο" με μίνι φόρεμα με ταμπέλα της Cosmote και με ρώταγε τι εταιρεία εχω στο κινητο... Να δω τι άλλο θα σκεφτείτε για να μου την πεσετε λυσαρες..

-------------------------------

Φέτος σκέφτομαι να πιάσω γκόμενο το καλοριφέρ...
α) έχει σώμα "φέτες"
β) με κρατάει πάντα ζέστη
γ) δεν μου αντιμιλάει ποτέ....

------------------------

Τι βλέπεις;
-MEGA, Κλεμμένα Όνειρα.
Εσύ;
-Βουλή.Κλεμμένα Όνειρα κι εγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου