Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Μαθητές κατασκεύασαν ρομπότ που εξερευνά το θαλάσσιο βυθό


hyd2
Πρόκειται για ένα ξεχωριστό τηλεκατευθυνόμενο υποβρύχιο όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξίσου σε λίμνες και ποτάμια, φέρνοντας εις πέρας διάφορες εργασίες, ανάλογα με τον εξοπλισμό που διαθέτει, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να εξελίσσεται.
Ένα ρομπότ (Hydrobot), ικανό να εξερευνά τον θαλάσσιο βυθό, να κάνει μετρήσεις και να συλλέγει δείγματα με τη βοήθεια αισθητήρων και ειδικών συσκευών, κατασκεύασαν μαθητές του 1ου Γυμνασίου Παλαιού Φαλήρου, στηριζόμενοι στον σχεδιασμό
πλοίων και υποβρυχίων, της ναυπηγικής και της θαλάσσιας μηχανικής.
Πρόκειται για ένα ξεχωριστό τηλεκατευθυνόμενο υποβρύχιο όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξίσου σε λίμνες και ποτάμια, φέρνοντας εις πέρας
διάφορες εργασίες, ανάλογα με τον εξοπλισμό που διαθέτει, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να εξελίσσεται. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο καθηγητή Πληροφορικής του σχολείου Δημήτρη Καρακώστα, η πρωτοτυπία του ρομπότ βρίσκεται στην ανεξαρτησία των κινήσεών του, οι οποίες μπορούν να κατευθύνονται και να ελέγχονται όπως επιθυμεί ο χρήστης.
Ήδη, οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Παλαιού Φαλήρου δοκίμασαν τις δυνατότητες του ρομπότ νερού σε πισίνα και είναι έτοιμοι να βυθίσουν το σκάφος τους στην περιοχή Φλοίσβος της παραλίας του Π. Φαλήρου, προκειμένου να καταγράψουν τον βυθό της. Οι μαθητές θα εξοπλίσουν το υποβρύχιο όχημα με ειδική κάμερα παρακολούθησης και με αισθητήρες για τη συλλογή δειγμάτων νερού και μετρήσεις στη σύστασή του. Επιθυμούν δε να διαθέσουν το ρομπότ σε ερευνητές για συστηματικότερη μελέτη του θαλάσσιου οικοσυστήματος της χώρας μας.
Οι εργασίες κατασκευής του σκάφους έγιναν στο εργαστήριο τεχνολογίας του σχολείου, σε συνεργασία με το εργαστήριο φυσικής και πληροφορικής, όπου οι μαθητές συνδύασαν τις επιστήμες βασιζόμενοι στις βασικές αρχές φυσικής, υδροδυναμικής, ηλεκτρισμού, μηχανολογίας, ναυπηγικής αλλά και σε τεχνικές σχεδιασμού, συγκόλλησης και συναρμολόγησης. “Οι εργασίες γινόταν με ενθουσιασμό από τα μέλη της ομάδας, καθώς καλούνταν να εξερευνήσουν και να αποκτήσουν ικανότητες σε διαφορετικούς τομείς επιστημών σε σχέση με τη θάλασσα, όπως η ναυπηγική και η θαλάσσια βιολογία” δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ.Καρακώστας.
Το σχολείο αξιοποίησε το πρόγραμμα Ρομποτικής του Ιδρύματος Ευγενίδου σε συνεργασία με το Εργαστήριο Sea Grant του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Μασαχουσέτης (ΜΙΤ). Το Ίδρυμα Ευγενίδου χορήγησε δωρεάν στην ομάδα Ρομποτικής του σχολείου τα υλικά (κιτ) που απαιτούνται για την κατασκευή του Hydrobot και τις οδηγίες κατασκευής.
http://www.skai.gr/
Πηγή: Καλά Νέα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου