Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Στην Ελλάδα δεν έχεις δικαίωμα να αμυνθείς

Του Γιώργου Φαρμάκη
Αίσθηση προκαλεί η ιστορία του 88χρονου απόστρατου ναυάρχου, ο οποίος πυροβόλησε Αλβανούς κακοποιούς.
Οι κακοποιοί μπήκανε μέσα στο σπίτι του και ο 88χρονος τους πυροβόλησε με αποτέλεσμα ένας εισαγγελέας, να θέλει να τον χώσει «μέσα» για κακούργημα.

Με λίγα λόγια δεν τρέχει και κάτι αν μπουκάρουνε στο σπίτι σου και αν σου κάνουνε τα «χίλια μύρια όσα», αλλά αν τυχόν αμυνθείς θα μπεις φυλακή.
Μπορεί να αφήνουν ελεύθερους ακόμα και βιαστές για να αποσυμφορηθούν οι φυλακές αλλά για ηλικιωμένους Έλληνες που αντιστέκονται υπάρχει χώρος. Για ανθρώπους που χρωστάνε 500 ευρώ υπάρχει  «μπόλικος» χώρος στις φυλακές.
Μικρό απόσπασμα από τα όσα δήλωσε ο 88χρονος ενώπιον του ανακριτή
Διαμένω μόνος μου στη μονοκατοικία. Στις 06:30 χτύπησε ο συναγερμός της οικίας μου και με ξύπνησε. Στις 07:45 χτύπησε το κουδούνι της κεντρικής πόρτας του σπιτιού μου. Χωρίς να ανοίξω την πόρτα ρώτησα ποιος είναι και μου απάντησε με καλά ελληνικά ένας έφηβος ότι είναι από το διπλανό σχολείο και ότι τους έπεσε η μπάλα στην αυλή μου.
Πάλι δεν άνοιξα την πόρτα και άκουγα τον σκύλο μου που βρισκόταν στην αυλή να γαβγίζει συνεχώς. Μετά από περίπου πέντε λεπτά ρώτησα τι συμβαίνει και ο νεαρός μου είπε τη φράση:
Τότε άνοιξα την πόρτα και αντίκρισα έναν νεαρό άνδρα περίπου 18 χρόνων, παχουλό, μετρίου αναστήματος και προτού προλάβω να ανοίξω εντελώς την πόρτα, ένας άλλος άνδρας έσπρωξε την πόρτα με δύναμη και με άρπαξε από τον λαιμό και με κάθισε με βία σε μια καρέκλα που υπάρχει στο χολ. Τότε τράβηξε μια χρυσή αλυσίδα που φορούσα στο λαιμό, με δύο χρυσούς σταυρούς και τη βέρα της θανούσας συζύγου μου και μου είπε τη φράση:
“Είμαστε φτωχοί, δεν θα σου κάνουμε τίποτα. Δώσε μας ο,τι λεφτά έχεις και εμείς θα σε παρατήσουμε και θα φύγουμε”.
Κανένας δεν κρίνει την Ελληνική δικαιοσύνη αλλά είναι δυνατόν το θύμα να αντιμετωπίζει κατηγορίες επειδή αμύνθηκε;
Δηλαδή μας λένε ότι αν κάποιος θελήσει να μας σκοτώσει εμείς θα πρέπει να το δεχτούμε γιατί αλλιώς θα πάμε φυλακή.
Είναι "δίκαιο που έγινε πράξη" αυτό που έπαθε ο 88χρονος;
Τι μας λένε δηλαδή;
Σε αυτή την χώρα δεν πηγαίνει τίποτα καλά και σε κανένα επίπεδο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου