Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Αναπάντητα τα ερωτήματα από πλευράς Θάνου και ΣΥΡΙΖΑ για το ηχητικό Βγενόπουλου -Οι αποκαλύψεις και τα κενά

Περισσότερο περιέπλεξε τα πράγματα με τις τοποθετήσεις της η πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασιλική Θάνου, παρά απάντησε στα εύλογα ερωτήματα που προκάλεσε το ηχητικό ντοκουμέντο, το οποίο δημοσίευσε το iefimerida.

Σε αυτό περιέχεται ο αποκαλυπτικός διάλογος του Ανδρέα Βγενόπουλου και της ΔΜ, η οποία παρουσιαζόταν ως έμπιστη φίλη της πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου Βασιλικής Θάνου και ζητούσε εκ μέρους της «βιβλία», προκειμένου να τον βοηθήσει στις δικαστικές του υποθέσεις.

ΝΔ-ΚΙΝΑΛ ζητούν εξηγήσεις και παρέμβαση της Δικαιοσύνης

Το ντοκουμέντο αυτό προκάλεσε πολιτική θύελλα. Η ΝΔ και το Κίνημα Αλλαγής εξέδωσαν σκληρές ανακοινώσεις, ζητώντας εξηγήσεις από τον Αλέξη Τσίπρα και έρευνα από τη δικαιοσύνη. Ο ΣΥΡΙΖΑ με μια αμήχανη ανακοίνωση μίλησε για «αντιπερισπασμό», «πυροτεχνήματα», και «κασέτες που ανασύρει από το συρτάρι του το καθεστώς Μητσοτάκη»
Η κυρία Θάνου, από την πλευρά της, κινήθηκε στην «γραμμή» ΣΥΡΙΖΑ, καθώς στην ανακοίνωσή της δεν υπήρχε ούτε μια λέξη για την ουσία της υπόθεσης. Μίλησε για αναμάσημα συκοφαντιών, και υποστήριξε ότι κάποιοι, μέσω εκείνης, προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τους πολίτες από την αγωνία τους για το πως θα πληρώσουν το ρεύμα, το πετρέλαιο, τη βενζίνη και όλα τα είδη πρώτης ανάγκης. Και αυτό, επειδή το ηχητικό ντοκουμέντο βγήκε στην επιφάνεια έξι χρόνια έπειτα από τις αρχικές καταγγελίες του Βγενόπουλου.

Ο γιος της πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου, δικηγόρος Σπύρος Χριστόπουλος, σε δική του, χωριστή ανακοίνωση, επιβεβαίωσε ότι του προτάθηκε να συναντήσει τον Ανδρέα Βγενόπουλο, αλλά δεν αποδέχθηκε την πρόταση. «Αυτό το ομολογούν οι ίδιοι πολλές φορές στη συνομιλία τους, ότι οι ίδιοι μετ΄ επιτάσεως ήθελαν να κανονίσουν συνάντηση μεταξύ εμού και του Βγενόπουλου, πιθανόν για να επιδιώξουν κάποια βρωμοδουλειά για να επιτύχουν ευνοϊκή μεταχείριση από τη Δικαιοσύνη, το λένε τρεις ή τέσσερις φορές στη συνομιλία κι εγώ αρνήθηκα επανειλημμένα και δεν την πραγματοποίησα ποτέ. Αρνήθηκα, ακριβώς, επειδή είμαι στον κόσμο μου, στον κόσμο του Κάτωνα», ανέφερε.

Η προφανής αντίφαση μητέρας και γιού

Δεν είναι μόνο η προφανής αντίφαση ανάμεσα στην μητέρα και στον γιο, που προκαλεί απορίες. Και η ίδια η Θάνου, στην συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra, άφησε πολλά αναπάντητα ερωτήματα.

Συγκεκριμένα, είπε, ότι κατά τη δική της άποψη κάποιοι θέλησαν, για να εξυπηρετήσουν την κυβέρνηση, να αλλάξουν την ατζέντα για να ξεχάσει ο κόσμος τα καθημερινά τρομακτικά έξοδα, τους 26.000 νεκρούς από τον κορωνοϊό και «τυμβωρυχούν πάνω στον νεκρό Βγενόπουλο». Ο αποβιώσας επιχειρηματίας, πρόσθεσε, «δεν ήταν λευκή περιστερά» και «επινόησε αυτή την καταγγελία σε βάρος μου», «ήθελε να εκφοβίσει τη δικαιοσύνη». Η Δ.Μ, συνέχισε, «δεν είπε ποτέ ότι εγώ ζήτησα χρήματα αλλά ότι ανέμενα ανταλλάγματα για υποθέσεις του», αλλά και ο ίδιος «ο Βγενόπουλος δεν τόλμησε να με καταγγείλει ευθέως.

«Το ηχητικό είναι ένας μονόλογος», «ο Βγενόπουλος προσπαθεί να της αποσπάσει ομολογία. Δεν της το αποσπά άμεσα, η Δ.Μ λέει όπα, όπα! Λέει ότι δεν ζητάει χρήματα, περιμένει», «η κασέτα περιέργως δεν κατατέθηκε ποτέ στη δικογραφία ενώ την είχε ο Βγενόπουλος», «δεν είναι νέο στοιχείο γιατί τα ίδια τα είπε και στη συνέντευξη που έδωσε και στην μηνυτήρια αναφορά του που εξετάστηκαν», «ο Βγενόπουλος αργότερα κατάλαβε ότι η γυναίκα αυτή τον παραμύθιαζε. Μου έκανε εντύπωση πως, έστω και για λίγο την πίστεψε, αφού ταυτόχρονα έβλεπε ότι η δικαιοσύνη τον πλησίαζε και κάθε άλλο παρά θα διέφευγε τη σύλληψη. Ήταν πολύ αφελές από μέρους του να πιστέψει κάτι τέτοιο». Αυτά είπε για την υπόθεση η Θάνου, και κατηγόρησε τη ΝΔ ότι θέλει να ανοίξει ξανά η υπόθεση, ενώ θύμισε ότι κατά τη θητεία της εξετάστηκαν μεγάλες υποθέσεις καθώς η ίδια ήθελε να υπάρχει διαφάνεια και να τιμωρηθεί η διαπλοκή. «Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να ανοίξει. Δεν φοβάμαι τίποτα», σημείωσε.

Η Θάνου επιβεβαίωσε τη γνωριμία της με την Δ.Μ.

Είπε ακόμα ότι η μηνυτήρια αναφορά του Βγενόπουλου εξετάστηκε κανονικά, η ΔΜ κατέθεσε ότι ο επιχειρηματίας παρεξήγησε τα λεγόμενά της. Δεν αρνήθηκε, όμως, τη γνωριμία της με την Δ.Μ, την οποία γνώρισε όπως είπε σε μια κοινωνική εκδήλωση και στη συνέχεια τη συνάντησε 2-3 φορές στο γραφείο της γιατί ήθελε συμβουλές για κάποια οικογενειακά της προβλήματα. «Αυτή την απλή γνωριμία τη χρησιμοποίησε», είπε για την Δ.Μ.

Τα ερωτήματα στα οποία δεν απάντησε η κυρία Θάνου

Ωστόσο, ούτε ερωτήθηκε ούτε απάντησε για τα ακόλουθα θέματα: Πίεσε τον εισαγγελέα Αντώνη Ελευθεριάνο να επισπεύσει τη διαδικασία, όπως ζητούσε ο Βγενόπουλος; Επισκέφθηκε τον επιχειρηματία στο γραφείο του στο νοσοκομείο Υγεία, και αν ναι πήγε μαζί με την ΔΜ και για ποιόν λόγο; Δέχθηκε από εκείνον δώρο για τα Χριστούγεννα στο φαρμακείο της κόρης της στην Κηφισιά; Πώς γίνεται μια απλή γνωστή της προέδρου του Αρείου Πάγου να γνωρίζει λεπτομερώς τις καταθέσεις των μαρτύρων στην πειθαρχική διαδικασία που κίνησε η Θάνου κατά της Εισαγγελέως Εφετών Γεωργίας Τσατάνη; Και μάλιστα αυτές οι πληροφορίες να επιβεβαιώνονται από τα έγγραφα που ζήτησε ο Βγενόπουλος από τον δικηγόρο της Τσατάνη; Πώς αφήνει να αιωρείται ο υπαινιγμός ότι η διαδικασία των «βιβλίων» δεν της ήταν άγνωστη και δεν αφορούσε μόνο τον συγκεκριμένο επιχειρηματία;

Η επίσκεψη Θάνου και Δ.Μ. στο ΥΓΕΙΑ

Στην μηνυτήρια αναφορά του ο Ανδρέας Βγενόπουλος, αναφέρει λεπτομέρειες όχι μόνο για τους διαλόγους του με την επιχειρηματία Δ.Μ, που εμφανιζόταν να ζητά «βιβλία» και «βιβλιοθήκες», για λογαριασμό της Θάνου. Αλλά και για μια συνάντηση που είχε «στις 23/9/2014 ή περί εκείνο το διάστημα», με την ίδια τη Θάνου, η οποία συνόδευε την Δ.Μ «στο γραφείο της Διοίκησης του Νοσοκομείου Υγεία το οποίο ανήκει στον Ομιλο της MIG». Σε αυτή τη συνάντηση, όπως περιγράφει ο επιχειρηματίας, η τότε αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου, έσπευσε από μόνη της να αναλάβει δεσμεύσεις. «Η κα Θάνου μου είπε «να της έχω εμπιστοσύνη» και ότι η ίδια «θα κυνηγήσει την υπόθεση αυτή ώστε να βγει η απόφαση το συντομότερο δυνατόν». Η υπόθεση αυτή, ήταν η επίσπευση της απόφασης που θα έκρινε αν δύο στελέχη της MIG και στενοί συνεργάτες του Βγενόπουλου θα εκδίδονταν από την Ελλάδα στην Κύπρο, ώστε να λήξει η σχεδόν διετής δικαστική ομηρεία τους.

Αν έγινε πραγματικά αυτή η συνάντηση, η Θάνου οφείλει να εξηγήσει τι δουλειά είχε μια τόσο υψηλόβαθμη δικαστική λειτουργός να επισκέπτεται επιχειρηματίες στα γραφεία τους και να τους τάζει εξυπηρετήσεις. Και μάλιστα έναν επιχειρηματία για τον οποίο η ίδια λέει ότι δεν ήταν λευκή περιστερά και ότι τον πλησίαζε η δικαιοσύνη.

Το τηλεφώνημα στον Βγενόπουλο από τον γιό της κυρίας Θάνου

Τον Σεπτέμβριο του 2015, όπως γράφει σε άλλο σημείο της μηνυτήριας αναφοράς του ο Βγενόπουλος, «εδέχθην στο κινητό μου τηλέφωνο (6944….4) τηλεφώνημα από τον γιο της κα Θάνου κ. Σπύρο Χριστόφιλο ( από το κινητό 6949…99) όπου μου συστήθηκε ως «γιός της Πρωθυπουργού» και μου ζήτησε συνάντηση. Του είπα ότι θα δω το πρόγραμμα μου και θα επικοινωνήσω μαζί του, αμέσως όμως μετά τηλεφώνησα στην κα Μ και της είπα ότι, εάν η ίδια δεν έχει κάποια αντίρρηση, προτιμώ να μην συναντηθώ μαζί του. Η κα Μ. μου τόνισε ότι η ίδια δεν έχει πρόβλημα και ότι η συνάντηση αυτή δεν ήταν απαραίτητη, οπότε ουδέποτε τηλεφώνησα στον κ. Χριστόφιλο για να κανονίσω συνάντηση μαζί του και ουδέποτε τον συνάντησα».

Σύμφωνα με τον Βγενόπουλο, ο κ. Χριστόπουλος όχι μόνο δεν αρνήθηκε να συναντήσει τον επιχειρηματία αλλά αντίθετα το επιδίωξε. Και όπως ακούγεται στην ηχογραφημένη συνομιλία ο επιχειρηματίας είπε στην ΔΜ ότι αν αποφασίσει να προσφύγει στη δικαιοσύνη θα της το πει και δεν θα την εκπλήξει.
  • ΔΜ: Μπορεί να δεχτείτε και επίσκεψη στο μεταξύ
  • Α.Β: Από ποιόν;
  • Δ.Μ: Από τον γιό
  • Α.Β: Αν δεχθώ επίσκεψη από τον γιο, είναι θέμα τι θα μου πει ο γιός, γιατί μέχρι στιγμής όπως τα μεταφέρετε, και ότι τους είπατε ότι αυτός έχει θυμώσει και ότι τους το μεταφέρατε αμέσως, μου είπατε ότι το μεταφέρατε.
  • Δ.Μ: Τους έγραψα τρία χαρτάκια
  • Α.Β: Ότι αισθάνεται ότι είναι υπό εκβίαση, τους τα είπατε όλα αυτά;
  • Δ.Μ: Φυσικά

Το καθ'υπόδειξιν non paper στη Θάνου

Στις αρχές του 2016 ο Βγενόπουλος, με υπόδειξη της Δ.Μ ετοίμασε και ένα non paper προς την Θάνου, η οποία είχε γίνει πρόεδρος του Αρείου Πάγου, με τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση των δύο στελεχών του. Το non paper το περιέλαβε στην μηνυτήρια αναφορά του. «Εκ του ανωτέρω προκύπτει η αγωνία μου να μην αδικηθούν τα στελέχη της MIG, δεδομένου ότι, όπως απεκάλυψα και σε συνέντευξη τύπου που παρέθεσα στις 25/2/2016, είχαν προηγηθεί αδικαιολόγητες εχθρικές παρεμβάσεις στην Δικαιοσύνη από πλευράς του Αναπληρωτή Υπουργού Δικαιοσύνης κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλου εναντίον μου, αλλά και εναντίον των στελεχών της MIG», έγραφε.

Ποιος θα παραλάβει το «βιβλίο»

Όταν η Δ.Μ του μετέφερε το αίτημα της Θάνου για τη διαδικασία του «βιβλίου», ο Βγενόπουλος τη ρώτησε πόσα χαρτονομίσματα χωράνε σε ένα βιβλίο, αυτή του απάντησε «ότι καθ΄ υπολογισμόν μπορεί να χωρέσουν 50.000 ευρώ». Έπειτα τη ρώτησε ποιος θα παραλάμβανε το βιβλίο. Η απάντηση της Δ.Μ ήταν «παλιά η κα Θάνου τα έπαιρνε η ίδια, αλλά τώρα θα το παραλάβει ο γιός της».

«Το ίδιο απόγευμα», συνεχίζει στην μηνυτήρια αναφορά του ο Βγενόπουλος, «συναντήθηκα με τους δικηγόρους μου, τους οποίους ενημέρωσα ότι δεν προτίθεμαι να δώσω κανένα βιβλίο, αλλά και παράλληλα δεν θέλω να προβώ σε καμία ενέργεια που θα έβλαπτε την υπόθεση των στελεχών ή θα δημιουργούσε ένα σκάνδαλο με πιθανές για αυτούς αρνητικές επιπτώσεις. Οι δικηγόροι μου με συμβούλευσαν να αφήσω να εξελιχθεί αυτή η υπόθεση και μου υπέδειξαν τη διαδικασία βάσει της οποίας όταν θα έφτανε η διαδικασία να παραδώσω το βιβλίο σε συνεργασία με το αντίστοιχο τμήμα της Αστυνομίας θα συλλαμβάνετο ο παραλήπτης του βιβλίου επ΄ αυτοφόρω».

Δεν έδωσε τα «βιβλία» ο Βγενόπουλος

Κατόπιν, όταν η Δ.Μ του ζήτησε πάντα εκ μέρους της Θάνου, όπως έλεγε, να της πει το μέγεθος της βιβλιοθήκης, ο Βγενόπουλος συνειδητοποίησε «ότι η αρχική μου απόφαση να αφήσω την υπόθεση να εξελιχθεί δεν ήταν ρεαλιστική και είπα στην κα Μ ότι πλέον είναι προφανές ότι η κα Θάνου προσπαθεί να μου αποσπάσει ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό, επί της ουσίας εκβιάζοντας με, και ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες, να της μεταφέρει ότι δεν σκοπεύω να της δώσω ούτε βιβλίο ούτε βιβλιοθήκη και ότι αν αδικηθούν τα στελέχη μου θα προσφύγω εναντίον της στη δικαιοσύνη στηριζόμενος και στη δική της μαρτυρία».

«Η κα Μ», συνεχίζει η αφήγηση του επιχειρηματία στην μηνυτήρια αναφορά, «τρομοκρατήθηκε και μου είπε ότι, αν αυτή η υπόθεση ακολουθήσει τη δικαστική οδό ή έρθει στη δημοσιότητα, η ίδια θα έρθει σε πολύ δύσκολη θέση και ότι όλοι θα βγούμε πολύ ζημιωμένοι. Εγώ επέμεινα ότι, αν καταστραφούν οι ζωές των συνεργατών μου, δεν με ενδιαφέρουν οι συνέπειες που θα υπάρξουν για την κα Θάνου και για την ίδια και ότι, όπως της τόνισα, αυτά που έχουν συμβεί είναι ντροπή για τη Δικαιοσύνη και δεν πρέπει να τα αφήσω να περάσουν έτσι. Η κα Μ μου συνέστησε ψυχραιμία και μου είπε ότι θα μεταφέρει τις αντιδράσεις μου στην κα Θάνου, συμφωνήσαμε δε να συναντηθούμε την επομένη, Σάββατο 2/4/2014 στο γραφείο μου». Η ΔΜ του είπε ότι έβρισκε δίκαιες τις αντιδράσεις του, και του αποκάλυψε ότι για κάποια περίοδο είχαν ψυχρανθεί οι σχέσεις της με την Θάνου, «διότι η κα Θάνου νόμιζε ότι η ίδια (η Δ.Μ) μου είχε πει για το βιβλίο και ότι εγώ της είχα δώσει βιβλίο, το οποίο κράτησε η ίδια για λογαριασμό της και δεν το έδωσε στην κα Θάνου».

Εκείνο το απόγευμα ο Βγενόπουλος συναντήθηκε και με τον αστυνομικό που τον είχε φέρει αρχικά σε επαφή με την Δ.Μ και τον ενημέρωσε για όλα όσα είχαν συμβεί. Ο αστυνομικός «εξέφρασε την έκπληξή του και τον αποτροπιασμό του για όσα άκουσε και με ρώτησε αν ήθελα να με φέρει σε επαφή είτε με το Τμήμα Δίωξης Εκβιαστών είτε με τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων και εγώ του απάντησα ότι σε αυτή τη φάση δεν βλέπω πως μπορεί να με βοηθήσει η Αστυνομία και ότι προτιμώ να χειρισθώ αυτή την υπόθεση περαιτέρω με τους δικηγόρους μου».

Και συνεχίζει, ο Βγενόπουλος στην μηνυτήρια αναφορά του: « Το Σάββατο 2/4/2016 συναντηθήκαμε με την κα Μ εκ νέου στο γραφείο μου. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης η κα Μ, μεταξύ άλλων, με ενημέρωσε ότι κατά τη διάρκεια της προηγούμενης μέρας μέχρι αργά το βράδυ, προσπάθησε να βρει την κα Θάνου, αλλά δεν τα κατάφερε και ότι της έριξε σημειώματα κάτω από την πόρτα του σπιτιού της εξηγώντας τη θέση μου και την απειλή που πλέον υπάρχει όλη αυτή η υπόθεση να καταλήξει στη Δικαιοσύνη και να δημοσιοποιηθεί. Σε πρόκλησή μου του τύπου ¨κα Μ, μήπως όλα αυτά που μου έχετε πει δεν προέρχονται από την κα Θάνου και μου λέτε παραμύθια¨, η κα Μ μου έδειξε στο κινητό της, κατ΄ισχυρισμόν διότι δεν το είδα από κοντά, πολυάριθμα τηλεφωνήματα που αντάλλαξε με την κα Θάνου, μηνύματα προς και από τον γιό της κας Θάνου, κ. Σπύρο Χριστόφιλο και επέμενε με μεγάλη δυσφορία και οργή ότι απλώς μετέφερε ό,τι της έλεγαν και ότι τώρα έχει μπλέξει σε αυτή την υπόθεση χωρίς να φταίει, κτλ. Μάλιστα χαρακτηριστικά μου είπε ότι «δηλαδή και τις καταθέσεις των μαρτύρων της πειθαρχικής έρευνας κατά της κ. Τσατάνη τις έβγαλα από το μυαλό μου;». Η συνάντηση τελείωσε με εμένα να τονίζω ότι θα συμβουλευθώ φυσικά τους δικηγόρους μου, όμως η πρόθεση μου είναι η όλη υπόθεση να πάει στη Δικαιοσύνη, ενώ η κα Μαράντου προσπάθησε να με πείσει ότι «κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφή» και ότι σε αυτή την περίπτωση θα έλθει σε πολύ δύσκολη θέση».

Η Δ.Μ, όταν ο Βγενόπουλος προσπάθησε να καταλάβει τι στάση θα κρατούσε εφόσον προσέφευγε στη δικαιοσύνη και αν θα έλεγε την αλήθεια, του έδωσε αντιφατικές απαντήσεις, «όμως έμεινα με την εντύπωση ότι παρά τη δυσφορία της τελικώς μάλλον θα το έπραττε».

«Σύμφωνα με τις νομικές συμβουλές που πήρα», προσθέτει ο Βγενόπουλος στην μηνυτήρια αναφορά του, «στις 25/4/2016 απέστειλα επιστολή στον κ. Θ. Σοφό, δικηγόρο της κας Γ. Τσατάνη, αιτούμενος αντίγραφα της εις βάρος της δικογραφίας, ώστε να βεβαιωθώ ότι το περιεχόμενο των καταθέσεων των μαρτύρων, όπως μου το μετέφερε η κα Μ. για λογαριασμό της κας Θάνου ήταν ορθό και πράγματι αυτό επιβεβαιώθηκε πλήρως».

Η μηνυτήρια αναφορά του Ανδρέα Βγενόπουλου















ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΡΟΥΣΤΑΛΛΗ
iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου