Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ

ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΕΣΙΣ

Ἡ ἐπιστήμη λέγει ὅτι κληρονομικότης εἶναι ἡ μεταφορά τῶν σωματοψυχικῶν χαρακτηριστικῶν ἀπό τάς παλαιοτέρας γεναιάς εἰς τάς νεωτέρας. Τοῦτο γίνεται διά μέσου τοῦ D.N.A. Οὕτως ὁ κάθε ἕνας ἀπό ἐμᾶς μεταφέρει τά σωματοψυχικά χαρακτηριστικά τοῦ πατρός του, τῆς μητρός του, τοῦ παπποῦ του τῆς γιαγιάς του, καί πάει λέγοντας πρός τά πίσω.
Οὔτως αἱ ἐρευνητικαί μελέται τῶν πανεπιστημίων Στάνφορντ τῶν Η.Π.Α, τῆς Παβίας τῆς Ἰταλίας καί τῆς Μόσχας καταγράφουν ὅτι τό D.N.A τῶν σημερινῶν Ἑλλήνων εἶναι ὁμοιον κατά 99,5%, μέ αὐτό τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων. Ἀπόλυτος καθαρότης τῆς διαχρονικότητος τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων. Βέβαια δέν εἶναι καθαρόν κατά 100%. Ὑπάρχει ἕνα 0,5% μολυσμένου αἵματος.

Ὁ δέ Ἄγγλος ἀνταποκριτής τῶν <Τάϊμς> τοῦ Λονδίνου τό 1821 Τζέϊμς Ἔμερσον τί γράφει γιά τούς Ἕλληνες: «Συναντᾶς παραδείγματα ἀρχαίων ἡθῶν. Σέ κάθε βῆμα βλέπεις κάτι πού σοῦ θυμίζει πῶς βρίσκεσαι εἰς τήν Ἑλλάδα. Ἡ γλῶσσα τά ἔθιμα, ὁ χαρακτῆρας τῶν κατοίκων εἶναι ὅλα τά ἴδια, ὅπως καί τά χρόνια τοῦ Δημεσθένη. Ἀκόμη καί ἡ ἀμφίεση τους δίνει τήν ἐντύπωσιν πῶς δέν ἔχει ἀλλάξει διόλου. Ἔχουν καί τώρα ἀκόμη μακριά κυματιστά μαλλιά, ὁπως καί οἱ καρηκομόωντες τοῦ Ὁμήρου. Ἡ φουστανέλλα ἡ μάχαιρα καί οἱ ὁλοκέντητες περικνημίδες δείχνουν πῶς οἱ σημερινοί Ἕλληνες εἶναι οἱ ἴδιοι οἱ εὐκνήμιδες Ἀχαιοί».

Βεβαίως ὑπάρχουν καί αἱ ἀντίθεται ἀπόψεις αὐταί ὅπως αὐταί τοῦ τότε ἀρχηγοῦ τοῦ Κ.Κ.Ε Ζαχαριάδη ὁ ὁποῖος εἰς τάς 25.3.1932 εἰς τόν «Ριζοσπάστη», μέ τήν ὑπογραφή «Κ.» γράφει: «τό εἰκοσιένα εἶναι ἕνας σταθμός στήν νεοελληνική ἱστορία ἡ πιό σωστά στή ρωμαίϊκη ἱστορία, γιατί οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες μέ τούς σημερινούς ρωμηούς δέν ἔχουν κανέναν ἀπολύτως φυλετικό δεσμό». Ἐδῶ ὁ Ζαχαριάδης κάμει τεράστια λογικά σφάλματα. Οἱ σύντροφοι λένε πώς ἡ γενίκευσις εἶναι ναζισμός, σύντροφε Ζαχαριάδη εἶσαι Ναζιστής, γιατί τό γενικεύεις καί λές οἱ σημερινοί Ἕλληνες δέν ἔχουν κανέναν φυλετικό δεσμό μέ τούς ἀρχαίους Ἕλληνες. Σύντροφε δέν πρέπει νά ἐτεροπροσδιορίζης τούς ἄλλους, ἀλλά νά αὐτοπροσδιορίζεσαι, νά πῆς ἐγώ δέν ξέρω ἀπό πού κατάγομαι ἀπό ποιά φάρα (ἀλβανική λέξις) εἶμαι, εἶμαι ἀγνώστου καταγωγής καί προελεύσεως.

Εἰς αὐτήν του τήν θέσιν τόν διαψεύδουν ὡς ἐλέχθει ἡ ἔρευνα τοῦ D.N.A, ὁ γνώστης τῆς Ἱστορίας τῶν Ἑλλήνων Ἄγγλος δημοσιογράφος ἀλλά καί οἱ Τούρκοι οἱ ὁποῖοι δηλώνουν ὅτι τούς Ἕλληνες ἐπολεμοῦσαν καί τότε ὅπως καί σήμερα καί ὄχι κάποιον ἄλλον λαόν, ἐμᾶς τούς Ἕλληνες πολεμοῦν καί μισοῦν. Ὁ Τούρκικος λαός εἶναι ὁ μόνος λαός ἐπί τῆς Γῆς πού δέν ἀναφέρεται διά τήν προσφοράν τῶν Ἑλλήνων εἰς τήν Δημοκρατίαν, τό θέατρον, τάς ἐπιστήμας, τόν πολιτισμόν, ὅπως καί οἱ ὀλιγάριθμοι ἀριστεροί. Ὁ Ζαχαριάδης προκειμένου νά ἐγκαθιδρύσει τήν δικτατορία τοῦ προλεταριάτου ἀπῆχεν ἀπό τάς ἐκλογάς πού θά διεξήγοντο τήν 31ῃ Μαρτίου τοῦ 1946. Ἡ ἀριστερἀ ὲπροξένισεν τεραστίας καταστροφάς πολλαπλασίως περισσοτέρας ἀπό αὐτάς τῶν Γερμανῶν, ἐδολοφόνησεν ἱερεῖς ἔκαψεν Ἑκκλησίας, ἔκανεν τό παιδομάζωμα, μέ βαρβαρότητα ὅπως αὐτή τῶν τσιχαντιστῶν.. Καί ἐκεῖ ὅπου οἱ Γερμανοί ἐβιοπράγησαν ἀπό πίσω ὡς ἠθικοί αὐτουργοί ἦσαν οἱ ἀριστεροἰ.

Ὅμως τόν Ζαχαριάδη κατά περίεργον τρόπον θά τόν ἐπιβεβαιώση ὁ ΜΕΓΑΣ ΗΡΩΑΣ μας Κολοκοτρώνης ὁ ὁποῖος ὁμιλόντας μέ σοφίαν πρός τούς μαθητάς τῆς Α! Λυκείου εἰς τήν Πνύκα εἰς τάς 7/10/1838 μεταξύ τῶν ἄλλων, τούς εἶπεν: «μερικοί γιά ταῖς δόξες καί ταῖς ἡδονές ἄφηναν τήν πίστην τους καί ἐγίνοντο μουσουλμάνοι». Μιλόντας σέ μαθητάς ἔπρεπε νά εἶναι κόσμιος, διαφορετικῶς θά ἔλεγεν μερικές τσοῦλες, μερικές σκῦλες προτίμησαν τάς ἡδονάς εἰς τό χαρέμι μέ τόν βάρβαρον αἱμοχαρήν, ἀπολίτιστον κατακτητήν. Μία ἀπό δαύτες ἦταν καί ἡ Φροσύνη 1773 - 1801, ἡ ὁποία ἐγκαταλείπη τόν ἄνδρα της καί τά παιδιά της γιά νά πάη νά μαρκαληθῆ στό χαρέμι μέ τόν γιό τοῦ Ἀλή πασά. Τήν γουστάριζε καί ὁ πασάς ἀλλά στό τέλος τήν ἔπνιξε εἰς τήν λίμνη μέ μερικές ἄλλες τσοῦλες τοῦ χαρεμιοῦ. Ἐάν ἔκανεν παιδιά ἀπό αὐτήν τήν διασταύρωσιν δέν θά προέκυπτεν Τερατογένεσις. Δέν θά κουβαλοῦσαν τό Τούρκικο D.N.A Δέν θά ἦσαν ὑποπροϊόντα κτηνοβασίας. Μόνον οὕτως δύναται νά ἐρμηνευθῆ ἡ ἀνθελληνική καί ἀντιΧριστιανική θέσις ὀλιγαρίθμων <ελληνων>, ἀλλά καί ἡ φιλολαθρο-μεταναστευτική καί φιλοτουρκική ἀγάπη καί λατρεία τους. Δέν θά ἔλεγαν ὅτι εἰς τήν Σμύρνην ἔγινεν συνωστισμός, ἤ δέν ὑπάρχει γενοκτονία τῶν Ποντίων ἤ ὅτι ἐμεῖς πού εἴμαστε Χριστιανοί εἴμαστε ὀπισθοδρομικοί καί εἰδωλολάτρες, ἐνῶ εἰς τούς Μουσουλμάνους πρέπει νά κτίσωμεν τζαμί γιά νά προσεύχονται στό θεό τους ἤ ὅπως ἄλλη μία κυρία ἔχει γράψει: «Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αποσιώπηση της σημασίας, της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αντίστοιχη είναι και η πλήρης απουσία οποιασδήποτε μνείας στον πολιτισμό, τα γράμματα και τις τέχνες της οθωμανικής αυτοκρατορίας-και του τουρκικού κράτους από το 1908 και ύστερα». «Ὅμοιος ὁμοίῳ ἀεὶ πελάζει». ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ ΠΛΑΤΩΝΟΣ 195 b

Εἰς ἕνα χειρόγραφον του, τό ὁποῖον εἶναι ἐπίκαιρον, ὁ Μεγάλος ἥρωας τοῦ 1821 Μακρυγιάννης, σάν νά ζῇ σήμερον, σάν νά ἔχη παγώσει ὁ χρόνος γράφει:

«Καί ἐπῆγα πάλιν εἰς τούς φίλους μου τούς Ἁγίους. Ἄναψα τά καντήλια καί ἐλιβάνισα λιβάνιν καλόν ἁγιορείτικον. Καί σκουπίζοντας τά δάκρυά μου τούς εἶπα. Δέν βλέπετε ποῦ θέλουν νά κάμουν τήν Ἑλλάδα παλιοψάθα; Βοηθεῖστε, διότι μᾶς παίρνουν, αὐτοί οἱ μισοέλληνες καί ἄθρησκοι, ὅ,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν ἔχομεν». «Καί εἶπαν οἱ ἄθρησκοι πού ἐβάλαμεν εἰς τόν σβέρκον μας νά μήν μανθάνουν τά παιδιά μας Χριστόν καί Παναγίαν. Καί βγῆκαν ἀκόμη νά’ ποτάξουν τήν Ἐκκλησίαν, διότι ἔχει πολλήν δύναμη καί τήν φοβοῦνται. Καί εἶπαν λόγια ἄπρεπα διά τούς παπάδες».

Ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος ὁμιλόντας εἰς τήν προεκλογικήν συγκέντρωσιν τῆς Θεσσαλονίκην εἰς τάς 7 Ἰουλίου τό ἔτος 1928 ἦταν ξεκάθαρος καί λέγει: «Πάσα ἀπόπειρα διαταράξεως ἡ βιαίας ἀνατροπῆς τοῦ ἀστικοῦ καθεστῶτος τοῦ ὁποίου στερεά θεμέλια εἶναι ἡ Πατρίς ἡ οἰκογένεια ἡ ἰδιοκτησία θά εὔρη ἀντιμέτωπον τήν πυγμήν τοῦ κράτους. Εἴμεθα ἀποφασισμένοι νά ἐξοπλίσωμεν τό κράτος καί τάς ἀρχάς του διά τῆς ἀναγκαίας νομοθεσίας ὅπως καταστή δυνατή ἠ ἀποτελασματική κοινωνική ἄμυνα κατά τῶν ἀπροκάλυπτων ἀνατρεπτικῶν ἐχθρῶν τοῦ κοινωνικοῦ καθεστῶτος». Μετά δέ τήν νίκην του εἰς τάς γενόμενας ἐκλογάς τήν 19 Αυγούστου 1928 ψηφίζει νόμον 4229/1992, τόν λεγόμενον ἰδιώνυμον. Ἰδιώνυμον εἰς τήν Νομικήν Ἐπιστήμην ὀνομάζεται τό ἔγκλημα ἐκεῖνο διά τό ὁποῖον προβλέπονται ἰδιαίτεραι ποιναί σέ σχέσιν μέ τά ἐγκλήματα τῆς γενικῆς κατηγορίας, ὅπου αὐτό ὑπάγεται.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ἔχοντες ὑπ' ὄψει τὸ ἄρθρον 75 τοῦ Συντάγματος, ἐκδίδομεν τὸν ἑπόμενον νόμον.

Ἄρθρον 1.

1. Ὄστις ἐπιδιώκει τὴν ἐφαρμογὴν ἰδεῶν ἐχουσῶν ὡς ἔκδηλον σκοπὸν τὴν διὰ βιαίων μέσων ἀνατροπὴν τοῦ κρατοῦντος κοινωνικοῦ συστήματος, ἢ ἐνεργεῖ ὑπὲρ τῆς ἑφαρμογῆς αὐτῶν προσηλυτισμὸν τιμωρεῖται μὲ φυλάκισιν τοὐλάχιστον ἕξ μηνῶν. Πρὸς τούτοις ἐπιβάλλεται διὰ τῆς ἀποφάσεως καὶ ἐκτοπισμὸς ἑνὸς μηνὸς μέχρι δύο ἐτῶν εἰς τόπον ἐν αὐτῇ οριζόμενον.

Εἰς τό σύνολον του ὁ νόμος ἔχει 10 ἄρθρα, ὑπάρχουν εἰς τό διαδύκτιον.

Ὁ γέρων τῆς Δημοκρατίας Γεώργιος Παπανδρέου τό ἔτος 1965 ἦτο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, τότε γράφει ἐμπιστευτικήν ἐγκύκλιον: ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ -ΕΠΙΘ/ΣΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. Πρός τούς κ.κ Δ/ντάς τῶν σχολείων τῆς περιφερείας Δημοσίων καί ἰδιωτικῶν. Ἐν Πύργῳ τῇ 16-3-65. Μεταξύ τῶν ἄλλων γράφει: ὁ κουμουνισμός εἶναι ἐχθρός τοῦ Ἔθνους καί τῆς Δημοκρατίας. Καί τοῦτο πρέπει νά καταστῇ συνείδησις τῆς Νέας Γενεᾶς. Τά ἰδικά μας ἰδανικά εἶναι τά ἰδανικά τοῦ Ἑλληνχριστιανικοῦ πολιτισμοῦ.....

Δηλ. διαπιστώνομεν ὅτι δύο μεγάλαι προσωπικότηται χαρακτηρίζουν ὡς ἐχθρόν τῆς Ἑλλάδος τήν ἀριστεράν.

Ὁ ἀριστερός Τσίπρας τοῦ ΣΥΡΙΣΑ γιά τήν ὀνομασίαν τῶν Σκοπίων δηλώνει τήν 09/12/2017: «ἀν σταματήσει(ἡ πλευρά τῶν Σκοπίων) μία κατά τήν ἄποψη μου ἀχρείαστη ρητορική, ὅτι ἀποτελοῦν τούς μοναδικούς ἀπογόνους τῶν Μακεδόνων καί τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου». Ἐπίσης εἰς τάς 20/01/2018 δηλώνει: «δέν εἶναι παράλογο, ὅμως, νά ἐμπεριέχεται ὁ ὅρος Μακεδονία σέ μία σύνθετη ὀνομασία». Κάθε σόφρων καί νουνεχής πρωθυπουργός ἀπό τάς μεγαλειώδεις καί ἀχανεῖς συγκεντρώσεις τῆς Θεσσαλονίκης καί τοῦ Συντάγματος καί ὄχι μόνον διότι εἶναι καί αὐταί τῶν Ἑλλήνων τοῦ ἐξωτερικοῦ, ὅταν δέ αὐτός ὁ ἀπέραντος ὡκεανός Ἑλλήνων κρατόντας ὑψωμένας τάς Ἑλληνικάς σημαίας ἰαχοῦσεν μέ μία φωνήν καί μία ψυχήν δέν ξεπουλάμε τό ὄνομα τῶν ὀνομάτων αὐτό τό τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου καί ὅτι ἡ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, θά τό χρεισιμοποῦσεν ὡς ἀνυποχώρητον ἐργαλεῖον εἰς τάς διαπραγμεύσεις διά τά δίκαια τῆς Ἑλληνικῆς ἱστορίας. Ἄντ΄αὐτοῦ εἶπεν ὁ μέν Γκοτζιάς τό <συλλαλητήριον δέν θά ἔχη ἐπιπτώσεις εἰς τήν διαπραγμαύτεσιν> καί ὁ Τσίπρας ἀπεκάλεσεν τούς Ἕλληνας ἐτερόκλητο ὄχλο. Μεγαλύτερη προσβολή δέν θά μποροῦσεν νά λεχθῆ, ἀποπνέει ἐμπάθεια καί μῖσος διά τήν Ἑλληνικήν σημαία καί τούς Ἕλληνας.

Ὁ Τσίπρας μέ ἀνατολίτικην κουτοπονηριάν ἐκέρδισεν τάς ἐκλογάς, μέ ἀπώτερον σκοπόν νά προκαλέση τό μέγιστον κακόν καί τά κατάφερεν, ἐγέμισεν τήν Ἐλλάδα μας μέ Μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, ξεπούλησεν γιά 100 χρόνια τόν πλοῦτον τῆς Ἑλλάδος, ξεσπιστώνει τόν Ἕλληνα μέ ἡλεκτρονικούς πληστηριασμούς καί τόσα ἄλλα κακά πού οὔκ ἔστιν τέλος.



ΕΛΛΑΣ Η ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ



Αὐτός ὁ πίνακας κοσμοῦσεν τό πρωθυπουργικόν γραφεῖον. Φιλοτεχνήθηκεν ἀπό τόν μεγάλον μας ζωγράφο Κον Θεόδωρον Βρυσάκη τό 1858. Ἀναπαριστᾶ τό μεγαλεῖον, τήν δόξα καί τήν λαμπρότητα τοῦ 1821. Οἱ ἥρωες τοῦ 1821 γονυπετεῖς προσφέρουν τήν ζωήν τους καί τήν περιουσίαν τους διά τήν ἀπελευθέρωσιν τῆς μητέρας Ἑλλάδος, αὐτή δέ εὐγνωμονεῖ τά παιδιά της. Τόσον πολύ ἐνοχλοῦσεν τόν Τσίπρα ἡ ἀπελευθέρωσις τῆς Ἑλλάδος ἀπό τούς Τούρκους, ὁ ὁποῖος ἄμα τῇ εἰσόδῳ εἰς τό πρωθυπουργικόν γραφεῖον τό ἔτος 2015 καί μάλιστα ὁλίγας ἡμέρας πρό τῆς 25ης Μαρτίου τόν πέταξεν ἔξω γιατί τόν ἔπιασεν κατάθλιψις καί τόν ἀντικατέστησεν μέ τό παρδαλό σκιάχτρο. Αὐτή ἡ ἐνέργεια ἀπό μόνη της δηλώνει: ἀσέβεια, ἐμπάθεια, ἐχθρότητα, μῖσος διά τήν Ἑλληνικήν ἱστορίαν καί τάς ἙλληνοΧριστιανικάς παραδόσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου