Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Forbes: "Τα Γλυπτά του Παρθενώνα πρέπει να επιστρέψουν άμεσα στην Ελλάδα"

Υπέρ της άμεσης επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα τάσσεται το περιοδικό Forbes που φιλοξενεί άρθρο γνώμης της Λέιλα Αμινεντόλεχ - νομικός στην εταιρεία Galluzzo & Amineddoleh, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, με εξειδίκευση σε θέματα προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς.



«Ο Παρθενώνας αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σύμβολα του δυτικού πολιτισμού και θεωρείται ως το κορυφαίο αρχιτεκτονικό επίτευγμα των αρχαίων Ελλήνων» γράφει η Αμινεντόλεχ και τονίζει ότι «για τους Έλληνες, τα Γλυπτά είναι το σύμβολο του πολιτισμού τους, της πολιτιστικής κληρονομιάς τους και του παρελθόντος τους. Στο ίδιο πνεύμα, ιστορικοί τέχνης και αρχαιολόγοι υποστηρίζουν ότι τα Γλυπτά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του αρχαίου ναού».

«Είναι αποκαρδιωτικό να βλέπεις τα Γλυπτά στο Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο, γνωρίζοντας ότι η αφαίρεσή τους κατέστρεψε ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα της ανθρωπότητας» υπογραμμίζει, ενώ σημειώνει ότι αν και η χώρα μας δεν έχει πολλά νομικά επιχειρήματα για την επιστροφή των Γλυπτών, αυτά πρέπει να επιστρέψουν στην πατρίδα τους έστω και από ηθική άποψη.

Παράλληλα, η Αμινεντόλεχ υποστηρίζει ότι στο Μουσείο της Ακρόπολης τα Γλυπτά θα έχουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αντίθετα, γράφει, το Βρετανικό Μουσείο αν και υποστηρίζει ότι μόνο σε αυτό είναι προστατευμένα, η πρόσφατη μετακίνηση ενός αγάλματος που δανείστηκε το Μουσείο Ερμιτάζ, έθεσε σε κίνδυνο το γλυπτό.

Ακόμα ένα στοιχείο που παραθέτει για να καταρρίψει τον ισχυρισμό του Βρετανικό Μουσείου είναι ότι στο παρελθόν τα γλυπτά στο Λονδίνο υπέστησαν ζημιές όταν οι συντηρητές του αποφάσισαν να τα καθαρίσουν με μεταλλικά εργαλεία και λευκαντικά.

«Ο Παρθενώνας δεν είναι απλώς ένα μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς, αλλά αποτελεί το σύμβολο της Ελλάδας και της δόξας της Αθήνας» καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου