Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ “ΑΣΚΟ” ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ – Το υπουργείο Παιδείας φτιάχνει εγχειρίδιο της σαρία για την Δ.Θράκη!

Με τις ευλογίες του ελληνικού κράτους θα συνταχθεί και θα εκδοθεί εγχειρίδιο (βιβλίο) που θα κωδικοποιεί τη σαρία!
Θα απευθύνεται καταρχήν στους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης αλλά αργότερα και σε αυτούς των Δωδεκανήσων, και στους χιλιάδες ξένους που έχουν εισρεύσει στην χώρα μας και μετά από δεκαετίες θα έχουν “ελληνοποιηθεί”.
Ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, με υπουργική απόφαση που εξεδόθη λίγες ημέρες πριν, αποφάσισε τη συγκρότηση ειδικής επιτροπής για τη σύνταξη εγχειριδίου που θα κωδικοποιεί τη σαρία. Το βιβλίο θα αφορά, σε πρώτη φάση, αποκλειστικά, τους μουσουλμάνους της Θράκης, θα κυκλοφορήσει στην ελληνική και την αραβική γλώσσα, και θα ρυθμίζει τα πάντα…

σε ό,τι αφορά τα θέματα των διαπροσωπικών σχέσεων της μουσουλμανικής μειονότητας.
Με λίγα λόγια, οι μουφτήδες, δηλαδή οι θρησκευτικοί “δικαστές” των μουσουλμάνων της Θράκης, θα πάψουν να “δικάζουν”… άτυπα, όπως γίνεται μέχρι σήμερα!
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα, στην πηγή της Ορθοδοξίας, όπου όλα έγιναν “υπέρ πίστεως και πατρίδος” ή υπέρ “βωμών και εστιών” όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, είμαστε έτοιμοι να αποδεχθούμε το ισλαμικό δίκαιο, για τους Έλληνες μουσουλμάνους, γκετοποιώντας τους με τον τροπο αυτο και κάνοντάς τους να νιώθουν ότι ανήκουν “αλλού”.
Η Ελλάς είναι χώρα ανεξιθρησκείας αλλά με επικρατούσα την Ορθοδοξία.
Όμως δεν επεβλήθη ποτέ το “Ορθόδοξο Δίκαιο” ως νόμος, και δεν επενέβη ποτέ στην προσωπική και οικογενιακή ζωή των πολιτών.
Ήταν πάντοτε ένα κοσμικό κράτος, με απόλυτη ελευθερία στον τρόπο ζωής και ηθικών επιλογών των πολιτών του. Τώρα είναι η Ελλάδα έτοιμη να παραδώσει μέρος του δικαίου της σε ένα θεοκρατικό ηθικό δίκαιο, προς αναβάθμιση δήθεν των Ελλήνων μουσουλμάνων πολιτών.
Δηλαδή θα δημιουργήσουμε με την θέλησή μας, μια κοινωνία δύο ταχυτήτων, μια κοσμική “αμαρτωλή” (όπου οι γυναίκες π.χ θα κυκλοφορούν όπως θέλουν ντυμένες) και μια ισλαμική “καθαγιασμένη” (στην οποία οι γυναίκες θα είναι υποχρεωμένες να φέρουν μαντίλα και συγκεκριμένο ντύσιμο, άσχετα εάν πολλές από αυτές θα θέλουν να μοιάζουν στις χριστιανές συμπολίτισσές τους), δημιουργώντας έτσι διαχωρισμό μεταξύ των πολιτών, σε “πιστούς” και “απίστους”, σε “εμείς” και οι “άλλοι”, σε “ηθικούς” και “ανήθικους”.
Ο λόγος ύπαρξης ενός κοσμικού κράτους είναι ακριβώς για να ενώνει όλους τους πολίτες του ασχέτως θρησκευτικής και ιδεολογικής συνειδήσεως.
Για αυτό το λόγο επιβάλλει ένα δίκαιο για όλους, το οποίο είναι άσχετο με ηθικά και θρησκευτικά κριτήρια. Τα κριτήριά του έιναι κατεξοχήν πρακτικά, και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
Με τον όρο σαρία (Shari’a) ονομάζεται ο δρόμος προς την πηγή ύδατος από το ρήμα “shara’a” (شرع), που σύμφωνα με το Λεξικό του Ιερού Κορανίου του Αμπντούλ Μανάν Ομάρ σχετίζεται με την ιδέα ενός συστήματος θείου νόμου, μιας ατραπού πίστης και πρακτικής, εννοείται ο ισλαμικός θρησκευτικός κώδικας διαβίωσης.
Είναι εμπνευσμένη από το Κοράνιο και χρησιμοποιείται ως αναφορά στο ισλαμικό δίκαιο, αλλά και τον ισλαμικό τρόπο ζωής γενικότερα.
Η σαρία είναι το άγραφο δίκαιο στη μουσουλμανική κοινωνία της Θράκης και ισχύει ως προς το οικογενειακό δίκαιο, καθώς και για τις υποθέσεις που σχετίζονται με ζητήματα κληρονομιάς και διαθηκών.
Ο θρησκευτικός ηγέτης, ο μουφτής δηλαδή, λειτουργεί ως ιεροδικαστής απονέμοντας το ισλαμικό δίκαιο. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έχει μεγάλη σημασία, οι μουφτήδες να διορίζονται από το κράτος.
Στην ουσία εκτελέι χρέη δικαστή στις τοπικές μουσουλμανικές κοινωνίες. Αλλά αυτό γίνεται κατά παραχώρηση των πιστών. Εάν ένας μουσουλμάνος το επιθυμεί μπορέι να ζει με το κοσμικό ελληνικό δίκαιο. Τώρα ετοιμαζόμαστε να κάνουμε την σαρία θεσμό!
Το βιβλίο αυτό θα σύντομο και περιεκτικό. Σκοπός του λένε, θα είναι να βοηθήσει τους Ελληνες πολίτες, όλων των θρησκευμάτων, να κατανοήσουν ότι η παραχώρηση, από το ελληνικό κράτος, του προνομίου, για την αναγνώριση της ισχύος της σαρία, για το προσωπικό δίκαιο των Ελλήνων πολιτών που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, συνδέεται με τη θρησκευτική τους ταυτότητα, παράδοση και πολιτισμό, χωρίς να αποτελεί απειλή για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη γενικότερη ελληνική έννομη τάξη!
Θα μας τρελάνουν! Θα παρακάμπτει το οικογενιακό δίκαιο της χώρας, και αυτοί λένε ότι, δεν θα απειλεί την “γενικότερη έννομη τάξη”
Τόσο ο μουφτής Κομοτηνής, Μέτσο Τζαμαλή όσο και οι μουφτήδες Ξάνθης, Μεχμέτ Εμίν Σινίκογλου, Διδυμοτείχου, Μεχμέτ Σερίφ Δαμάδογλου, επιμόνως από καιρό, ζητούσαν τη σύνταξη ενός εγχειριδίου με τον τίτλο «Εγχειρίδιο Διαπροσωπικών Σχέσεων κατά το Ιεροδικαϊκό Σύστημα Χάναφι» για την υποβοήθηση της άσκησης των δικαιοδοτικών αρμοδιοτήτων τους, που προβλέπει ο νόμος.
Το εγχειρίδιο θα συνταχθεί στην ελληνική γλώσσα και τη γλώσσα του Κορανίου (αραβική).Γιατί άραγε; Άρα αναφέρεται σε όλους τους λάθρο που έρχονται στην χώρα μας, οι Έλληνες μουσουλμάνοι έιναι απλά η προκάλυψη.
Η επιτροπή για τη σύνταξη του βιβλίου θα αποτελείται από τους τρεις μουφτήδες, με πρόεδρο τον μουφτή Κομοτηνής, Μέτσο Τζαμαλή.
Τα πνευματικά δικαιώματά του ανήκουν αποκλειστικά στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Στην Ευρώπη όπου εφαρμόζεται “ατύπως” η σαρία παρατηρούνται ουσιαστικές “ανεξαρτητοποιήσεις” τμημάτων πόλεων!
Η «αστυνομία της Σαρία» κάνει περιπολίες στους δρόμους της Αμβέρσας και ψάχνει για κορίτσια με κοντές φούστες και ομοφυλόφιλους!Σοβαρές αναταραχές στην ίδια πόλη προκαλεί συχνά η τοπική οργάνωση των Σαλαφιστών με την επωνυμία «Σαρία για το Βέλγιο».
Το 50% των μουσουλμάνων της Ευρώπης ζητούν εξισλαμισμό της κοινωνίας και τη σαρία.Η πλειοψηφία των μουσουλμάνων στην Ευρώπη πιστεύουν ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρίας θα έπρεπε να υπερισχύει από τα κοσμικά συντάγματα και τους νόμους της χώρας υποδοχής τους.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, ο ισλαμικός φονταμενταλισμός αυξάνεται πολύ γρήγορα στη Δυτική Ευρώπη.
Μια συγκριτική μελέτη της ολοκλήρωσης των Τούρκων και Μαροκινών μεταναστών, η οποία διεξήχθη σε έξι δυτικές χώρες -Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Σουηδία- κυκλοφόρησε στις 11 Δεκεμβρίου του 2013 από το WZB Berlin Social Science Center, ένα τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά ερευνητικά ιδρύματα στις κοινωνικές επιστήμες.
Σύμφωνα με αυτή τη μελέτη, με επικεφαλής τον Ολλανδό κοινωνιολόγο Ruud Koopmans και που χρηματοδοτείται από τη γερμανική κυβέρνηση:
· Το 65% των ερωτηθέντων μουσουλμάνων δήλωσαν σαφώς ότι ο ισλαμικός νόμος της Σαρία είναι πιο σημαντικός γι ‘αυτούς από τους νόμους της χώρας στην οποία ζουν.
· Το 75% των ερωτηθέντων συμμερίζεται την άποψη ότι υπάρχει μόνο μία νομιμοποιημένη ερμηνεία του Κορανίου, η οποία θα έπρεπε να ισχύει για όλους τους μουσουλμάνους.
· Σχεδόν το 60% των μουσουλμάνων πιστεύουν ότι η κοινότητά τους πρέπει να επιστρέψει στις ισλαμικές ρίζες της.
· Το 44% των ερωτηθέντων Μαροκινών και Τούρκων συμφωνούν με αυτές τις φονταμενταλιστικές δηλώσεις.
· Αυτές οι φονταμενταλιστικές ιδέες εξαπλώνονται όχι μόνο μεταξύ των νέων μουσουλμάνων, αλλά και στα άτομα με μεγαλύτερη ηλικία.
Το καταλάβατε;
Και εμείς πάμε από μόνοι μας να επιταχύνουμε και να βοηθήσουμε αυτή την κατάσταση.
Από τι στιγμή που μέρος των Ελλήνων πολιτών δεν αναγνωριζει το ελληνικό Δίκαιο και θα λύνει τις διαφορές του, επίσημα πλέον, αλλά και θα κρίνει τους άλλους, με διαφορετικά κριτήρια, τότε το ελληνικό Δίκαιο απλά παύει να υφίσταται,και έχουμε ένα κράτος που διαχωρίζει τους πολίτες του, και δεν προστατεύει στο σύνολό τους την ελευθερία επιλογής.
Με αυτό τον τρόπο ανοίγει ο ασκός του Αιόλου όχι τόσο με τους Έλληνες μουσουλμάνους, αλλά με τους χιλιάδες λαθραίους που έρχονται από τα βάθη της Ασίας και σύντομα θα αποκτήσουν και τζαμί στο Βοτανικό.
Αλήθεια εκεί ποιος θα επιβάλει την τάξη;
Η Αστυνομία, ή η “αστυνομία της σαρίας”;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου