Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Οι προωθούμενες ρυθμίσεις διαλύουν την εκπαίδευση


Γράφει ο
Βασίλης Παληγιάννης
Οι ρυθμίσεις για τα νηπιαγωγεία και για τους αναπληρωτές, καθώς επίσης και μια σειρά άλλων αποσπασματικών και πρόχειρων νομοθετικών πρωτοβουλιών, που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, καταδεικνύουν την πλήρη απαξίωση του «διαλόγου», την απύθμενη ανευθυνότητά της και την έλλειψη σοβαρής, υπεύθυνης και ξεκάθαρης εκπαιδευτικής πολιτικής.
Ταυτόχρονα όλες οι προωθούμενες ρυθμίσεις πιστοποιούν την πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας να περιορίσει τον αριθμό των εκπαιδευτικών.
Η πρώτη φορά αριστερά πέρα από τις μεγαλοστομίες που άλλα λέει, άλλα θέλει και άλλα κάνει, οδηγεί στην κατεδάφιση όλων όσων ισχύουν στο εκπαιδευτικό σύστημα. Προωθεί μέτρα που οδηγούν στη διάλυση της εκπαίδευσης.
Η ρύθμιση για τα νηπιαγωγεία, αν ψηφιστεί και εφαρμοστεί, θα
οδηγήσει σε κύμα κατάργησης εκατοντάδων νηπιαγωγείων ιδιαίτερα στην επαρχία. Την ίδια ώρα που στη χώρα μας προωθείτε η υποβάθμιση, αν όχι η διάλυση του δημόσιου νηπιαγωγείου, σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Προσχολική Αγωγή αποκτά μεγαλύτερη σημασία και επιχειρείται η συνεχής αναβάθμισή της.
Η ρύθμιση για τους αναπληρωτές ανατρέπει όσα ισχύουν έως σήμερα και αποτελεί ομολογία για μηδενικούς μόνιμους διορισμούς στη δημόσια εκπαίδευση. Δυστυχώς, η κυβέρνηση αρέσκεται να παίζει με την αγωνία χιλιάδων νέων εκπαιδευτικών. Εξάλλου η προσωρινότητα του συστήματος αυτό αποδεικνύει.
Η έκφραση αντίθεσης στο προσωρινό σύστημα πρόσληψης των αναπληρωτών είναι καθολική.
Τα χειρότερα έρχονται αφού θεωρείται δεδομένη η λήψη και άλλων μέτρων (αλλαγή τρόπου λειτουργίας σχολείων, αριθμός μαθητών, ωράριο, κλπ.) με στόχο τον περιορισμό του αριθμού των εκπαιδευτικών, μέτρων που θα υποβαθμίσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Αν και η λογική στην Ελλάδα του 2016 είναι ζητούμενο, πιστεύω πως μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς δε λειτουργούν.
Επομένως, η κυβέρνηση οφείλει να προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση κι όχι σε πρόχειρες και αποσπασματικές ρυθμίσεις που υποβαθμίζουν τη δημόσια εκπαίδευση. Η παιδεία μας δεν αντέχει άλλα πλήγματα. Επιτέλους η πρώτη φορά αριστερά ας σταματήσει να την αντιμετωπίζει ως πεδίο πειραματισμού.
Οι εκπαιδευτικοί με τους αγώνες τους δεν θα επιτρέψουν την εφαρμογή πολιτικών που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου