Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Η υποτίμηση της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης

Η υποτίμηση της μουσουλμανικής μειονότητας της ΘράκηςΤου ΝΙΚΟΥ ΜΕΛΕΤΗ, http://www.ethnos.gr
Η πορεία της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη είναι λίγο-πολύ γνωστή. Αντιμετωπίσθηκε ως εσωτερικός εχθρός, με εξαίρεση τον μήνα του μέλιτος της Φρειδερίκης με τον Τούρκο πρόεδρο Τζελάλ Μπαγιάρ το 1951 και τα ανοίγματα της χούντας προς την Τουρκία με αποκορύφωμα την υπογραφή του Μορφωτικού Πρωτοκόλλου το 1968.
Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι να δρομολογηθεί από τον Κώστα Μητσοτάκη (για λόγους που δεν είναι της παρούσης) η προώθηση της πολιτικής ισονομίας και ισοπολιτείας. Ακόμη και σήμερα όμως η μουσουλμανική μειονότητα συνθλίβεται από την έλλειψη σοβαρής πολιτικής για ομαλή ενσωμάτωση (και όχι αφομοίωση), καταπιέζεται από την τουρκική διείσδυση στην περιοχή και εμπαίζεται από τον κερδοφόρο μπιζιμποντισμό ενός συρφετού πανεπιστημιακών και «ειδικών» των ΜΚΟ που τελικά συντηρούν την απομόνωση και την αμορφωσιά της μειονότητας για να πλασάρουν τα ακριβοπληρωμένα προγράμματά τους.
Στο επεισόδιο με τη Σαμπιχά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αντιλήφθηκε ότι η επένδυση στο μέλλον από ένα κόμμα της Αριστεράς δεν είναι η συνδιαλλαγή με τους τοπικούς νταβατζήδες της μειονότητας και η συμμόρφωση με τις υποδείξεις εκάστου ενεργούμενου του προξενείου. Ούτε φυσικά η αντιμετώπιση της μειονότητας σαν κοπάδι ψήφων, που οι κάθε Ζεϊμπέκ θα το σύρουν στο κομματικό μαντρί, όπως κάποτε γινόταν για λογαριασμό της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Ασχετα αν ήταν καλή ή κακή η υποψηφιότητα της Σαμπιχά, ο ΣΥΡΙΖΑ έδειξε αδυναμία χειρισμού ενός λεπτού θέματος επιλέγοντας την εύκολη συνταγή: την ψηφοθηρία. Ισως το προξενείο να έχει ησυχάσει για μερικούς μήνες καθώς πρόλαβε να ελέγξει τη «φωτιά»… Απλώς ας γνωρίζουν ότι η μειονότητα και ειδικά η νέα γενιά, όσο κι αν την υποτιμούν, τα φτυσίματα ποτέ δεν τα συγχώρησε…
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Η επιστημοσύνη κάποιου που το 2006 εξήρε δημοσίως την επιλογή του Γιώργου Παπανδρέου να επιλέξει μια «Πομάκα», την Καρά Χασάν, για την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης και το 2014 υποστηρίζει τη θεωρία του «συμπαγούς τουρκικού πράγματος» ας κριθεί από τους αρμοδίους. Είναι όμως κρίμα να φορτώνει ο κ. Χριστόπουλος σε μια αριστερή παράταξη τη ρατσιστική αντίληψη ότι το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού το έχουν μόνο οι «Τούρκοι» αλλά όχι οι Ρομά και οι Πομάκοι. Και κυρίως να ταυτίζει τον ΣΥΡΙΖΑ με την αρρωστημένη θεωρία όπου το αντίθετο του εθνικισμού είναι απλά ο ανθελληνισμός…

mignatiou

1 σχόλιο:

  1. Πρώτων,
    οι μουσουλμάνοι της μειονότητας είναι περίπου 150.000. Από αυτούς οι 120.000 ζουν στη Δυτική Θράκη και οι υπόλοιποι 30.000 στη Γερμανία, στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Τουρκία. Υπάρχουν επίσης 80.000 Τούρκοι από τη Δυτική Θράκη, από τους οποίους αφαιρέθηκε η ελληνική υπηκοότητα και ζουν στην Τουρκία, κυρίως στην Κωνσταντινούπολη (Μπουγιούκ Τσέκμετζε, Ζεϊτίν Μπουρνού κ.α.) και στην Προύσα.

    Δεύτερον,
    το 1923 οι μουσουλμάνοι της Θράκης δεν ήταν 8.000 αλλά 90.000 περίπου και
    δεν ήταν το 30% του πληθυσμού της Δυτικής Θράκης αλλά η πλειοψηφία. Οι
    υπόλοιποι κάτοικοι της Δ.Θράκης ήταν Έλληνες και λίγοι Βούλγαροι. Αργότερα
    εγκατέστησαν στην περιοχή 200.000 χιλιάδες περίπου Έλληνες από τη Μικρά Ασία,από την Ανατολική Θράκη κ.α.

    Τρίτον,
    λένε ότι το όνομα Πομάκος προέρχεται από την ελληνική λέξη "ιππομάχος", πράγμα ψευδές. Η λέξη 'Πομάκος' δεν είναι αρχαία λέξη και προέρχεται από το βουλγαρικό ρήμα "Πομάγκαμ" (βοηθάω) με την τουρκική κατάληξη 'ακ'. Δεν γνωρίζω αν το ρήμα 'πομάγκαμ' της βουλγαρικής είναι δάνειο από την ελληνική γλώσσα (από τη λέξη 'ιππομάχος') αλλά πάντως και οι ίδιοι οι Πομάκοι (οι περισσότεροι) αποκαλούν τους εαυτούς τους: "Pomak Türkleri" (δηλαδή Τούρκοι με το όνομα ‘Πομάκ’ να έχει μία εθνοτική και όχι εθνική έννοια).

    Υ.Γ. Αλήθεια κυρία Σαμπιχά η μαντήλα σου πού είναι; Δεν θες τζαμιά και λες ότι είσαι και μουσουλμάνα; Βρε ουσττττττ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή