δανεισμού της χώρας, νέα φορολογικά μέτρα και ο εξαναγκασμός της χώρας να υπογράψει το Μνημόνιο 2. Τα στοιχεία περιλαμβάνονται στην έκθεση αναίρεσης της αντιεισαγγελέως του Αρείου Πάγου Ξένης Δημητρίου-Βασιλοπούλου, με την οποία ζητείται η παραπομπή Γεωργίου σε δίκη κακουργηματικού χαρακτήρα (αναμένεται μέσα στο Μάιο η δίκη του Γεωργίου, καθώς το άρθρο έχει γραφεί το Σεπτέμβριο του 2015, δηλαδή υπάρχει απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το έλλειμμα έχει αλλοιωθεί και το κρύβουν), και αναφέρεται ότι οι μαρτυρικές καταθέσεις φωτιά πρώην στελεχών της ΕΛ.ΣΤΑΤ. δεν ελήφθησαν υπ’ όψιν από το Τριμελές Συμβούλιο Εφετών, το οποίο αποφάσισε την καταρχήν απαλλαγή του!
Οι μεθοδεύσεις που ακολούθησαν ο Ανδρέας Γεωργίου και οι συγκατηγορούμενοί του Αθανασία Ξενάκη και Ανδρέας Μολφέτας, προκειμένου να αλλοιωθεί το έλλειμμα σε 15,4%, από 13,6%, όπως αυτές περιγράφονται στην έκθεση αναίρεσης, είναι συγκλονιστικές και φωτίζουν άγνωστες πτυχές του παρασκηνίου που οδήγησε στη διεθνή επιτροπεία της χώρας και την περιπέτεια των Μνημονίων.
· Η αντιεισαγγελέας ζητά την παραπομπή των κατηγορουμένων σε δίκη με την κατηγορία της ψευδούς βεβαίωσης και της βλάβης του Ελληνικού Δημοσίου, προκειμένου να διερευνηθεί:
· Η σύνδεση της αλλοίωσης – αναθεώρησης του ελλείμματος του 2009 με το Μνημόνιο 2, τα πρόσθετα χρεωλύσια συνολικού ύψους 210 δισ. ευρώ και τις ζημιές των ασφαλιστικών ταμείων από το PSI.
· Η διόγκωση του χρέους του 2009 με 27,9 δισ. ευρώ με αμφισβητούμενης αξιοπιστίας αλλοιώσεις μεγεθών που φέρεται ότι έκαναν.
· Η πρόσθεση -με πρωτοβουλία τους- στο χρέος του 2009, κατά παράβαση των κοινοτικών κανονισμών, των περίφημων swaps της Goldman Sachs, που υπεγράφησαν επί κυβερνήσεως Σημίτη!
· H απόκρυψη και ο μη υπολογισμός στο έλλειμμα του 2009 των μεγάλων πλεονασμάτων 500 Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου, πράγμα που, αν συνέβαινε εξαρχής -τα πλεονάσματα αποκαλύφθηκαν το 2013-, θα μείωνε και δεν θα αύξανε το έλλειμμα του 2009.
· Η ένταξη στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου όπως το Μέγαρο Μουσικής, αν και, με βάση αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας, αυτά δεν λογίζονται ως στενός δημόσιος τομέας.
· Ο υπολογισμός στο έλλειμμα του 2009 των δημοσιονομικών μεγεθών 17 ΔΕΚΟ, τις οποίες ενέταξαν στη Γενική Κυβέρνηση χωρίς να έχει προηγηθεί η αναγκαία από τους κοινοτικούς κανονισμούς εκπόνηση μελέτης.
· Η πρόσθεση στο έλλειμμα του 2009 δαπανών προμηθειών των νοσοκομείων με βάση τα τιμολόγια και όχι την εκκαθάριση, από την οποία έπρεπε να αφαιρεθεί μεγάλο ποσό που είχαν προεισπράξει οι προμηθευτές με ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου.
Την ίδια ώρα, η αντιεισαγγελέας κάνει ρητή αναφορά σε βούλευμα του 2014, το οποίο αποδίδει στους κατηγορουμένους «σκοπό να βλάψουν παράνομα το Δημόσιο, η δε ζημία ορίζεται σε 171.348.000.000 ευρώ» (χωρίς το PSI, με το PSI 210 δισ. ευρώ). Επίσης αναφέρεται σε μαρτυρική κατάθεση με την οποία καταγγέλλεται ότι «χρησιμοποιήθηκαν εν γνώσει των κατηγορουμένων λανθασμένα στοιχεία για την αναταξινόμηση των 17 ΔΕΚΟ από τον τομέα των μη χρηματοπιστωτικών οργανισμών στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης. «Χαρακτηριστική είναι η απόφαση 2497/2013 του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία έχει γίνει λανθασμένη ταξινόμηση από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. του Μεγάρου Μουσικής» τονίζεται χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου