Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Τα μπλόκα στην Ειδομένη προκάλεσαν ζημιά 800 εκατ. ευρώ στις μεταφορικές εταιρίες



Ζημιά 800 εκατ. ευρώ έχουν υποστεί λόγω της κατάληψης για 32η μέρα της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, οι μεταφορικές εταιρίες, οι οποίες προβαίνουν σε αναγκαστικές άδειες εργαζομένων για να μην κάνουν απολύσεις ή μειώσεις μισθών.

Την απόγνωση αλλά και την οργή για τη στάση της κυβέρνησης εξέφρασε ο Αναστάσιος Σεχπερίδης, εκπρόσωπος των μεταφορικών εταιριών μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι. «Προϊόντα έχουν λήξει… Προβαίνουμε σε αναγκαστικές άδειες για να μην απολυθεί κόσμος ή γίνει μείωση μισθών» τόνισε
υπογραμμίζοντας «μας κοροϊδεύουν… 32 μέρες είναι κλειστή η γραμμή, έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ, έχουμε ζημιά 800 χιλιάδες ευρώ, και έχουμε χάσει την αξιοπιστία μας στο εξωτερικό, δεν έχουν καταλάβει τι έγινε στην Ελλάδα…».
«Είναι αδικαιολόγητο η γραμμή να κλείνει 32 μέρες, υπάρχουν συμβόλαια που δεν μπορούν να τηρηθούν…» πρόσθεσε ο κ. Σεχπερίδης.
«Μας είχαν υποσχεθεί ότι θα ανοίξει η γραμμή στις 4 Απριλίου, μετά στις 11, μετά στις 18… Χθες για δύο ώρες άνοιξε η γραμμή. Ο κ. Τόσκας μάς είχε πει ότι θα ανοίξει στις 11 του μηνός, είχαν πει ότι είναι θέμα ημερών… Θα ανοίξει το Πάσχα; να μας πουν τι κάνουμε» δήλωσε ο Αναστάσιος Σεχπερίδης.
Όπως εξήγησε από το «μπλόκο» στην Ειδομένη χάνει πάρα πολλά λεφτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τα λιμάνια, καθώς οι εταιρίες, με ζημία, μεταφέρουν τα φορτία τους μέσω Αλβανίας και Βουλγαρίας. «Η Cosco κάνει υπομονή, πάει μέσω Βουλγαρίας» σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου