Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Το παράπονο του Έλληνα. Ο αλλοδαπός γείτονας μου ζει ΜΟΝΟ από τα ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ και γω δεν δικαιούμαι κανένα επίδομα!

img
"Δεν έχω δουλειά εδώ και ενάμιση χρόνο. Ο γείτονας μου είναι αλλοδαπός και επιλέγει να είναι άνεργος και να ζει με τα επιδόματα. Θέλω να δουλέψω και δεν βρίσκω δουλειά, δεν θέλει και έχει λεφτά. Κάθε μέρα φτάνει η μυρωδιά από τα μαγειρευτά που κάνει η γυναίκα του. Επειδή είχα πριν τρία χρόνια εισόδημα, μου ζητάνε ΕΦΚΑ κάθε μήνα.  Επειδή έχω ένα χωράφι...
στο όνομα μου, δεν μπορώ ούτε να το ξεφορτωθώ ούτε να το αξιοποιήσω. Αυτός έχει τρία παιδιά και ο σπιτονοκοίρης του μου είπε πως παίρνει 200 για κάθε άτομο της οικογένειας. Δηλαδή σπέρνει παιδιά, θα κάνει και το τέταρτο όπου να ναι. Να κλείσω τα μπλογκάκια μου και να μπω στο ταμείο ανεργίας; Τι να κάνω με τα χρήματα που ήδη χρωστάω;" Γ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου