Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Διονύσης Σαββόπουλος για Πολάκη: Μου θυμίζει αρκουδιάρη

Διονύσης Σαββόπουλος για Πολάκη: Μου θυμίζει αρκουδιάρη

Αίσθηση έχει προκαλέσει η δήλωση που έκανε ο Διονύσης Σαββόπουλος για τον Παύλο Πολάκη.
Ο γνωστός καλλιτέχνης έδινε συνέντευξη στην εκπομπή «Οι αταίριαστοι» και ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους τη γνώμη του για τον υφυπουργό Υγείας. Και όπως αποδεικνύεται και από την απάντησή του, δεν έχει και την καλύτερη άποψη.

«Στη γειτονιά μου όταν ήμουν μικρός, έφερναν μία αρκούδα να χορεύει. Ο αρκουδιάρης που υπήρχε τότε μου θυμίζει τον Πολάκη.», είπε ο Διονύσης Σαββόπουλος, με τον χαρακτηρισμό αυτό να κάνει ήδη αίσθηση.
Εξίσου καυστικός όμως υπήρξε ο καλλιτέχνης και για τον ΣΥΡΙΖΑ τον οποίο χαρακτήρισε αποτυχία της Αριστεράς: «Αυτή που κυβερνά είναι η αποτυχία της Αριστεράς. Κυβερνούν οι εγγαστρίμυθοι του Ανδρέα Παπανδρέου. Άνθρωποι που τον μιμούνται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου