Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

«Αν ο Τσίπρας είναι αριστερός εγώ είμαι αστροναύτης» δηλώνει ο Π. Λαφαζάνης

«Αν ο Τσίπρας είναι αριστερός εγώ είμαι αστροναύτης» δηλώνει ο Π. Λαφαζάνης
Σκληρή επίθεση στον Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε ο επικεφαλής της ΛΑΕ Παναγιώτης Λαφαζάνης, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά ότι «αν ο Τσίπρας είναι αριστερός, εγώ είμαι αστροναύτης».
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο κ. Λαφαζάνης τόνισε ότι «κανένα μνημόνιο δεν έχει τελειώσει, είναι εδώ και είναι σκληρό. Μετέτρεψαν την Ελλάδα σε αποικία χρέους, είναι μη βιώσιμο (το χρέος), δεν μπορεί
να το αποπληρώσει η χώρα και συνεχώς θα αναλαμβάνει δεσμεύσεις και εποπτείες έως το 2060».
Σχετικά με τις διώξεις που έχουν ασκηθεί εναντίον του, ο επικεφαλής της ΛΑΕ δήλωσε ότι «υφιστάμεθα διώξεις, έχω πέντε δικογραφίες, γιατί κάθε εβδομάδα κάνουμε αγώνα να αναστέλλουμε σειρά από πλειστηριασμούς. Με είχαν καλέσει εκ νέου να απολογηθώ, αλλά δεν ανέβηκα στο παρακράτος που έχουν στήσει εκεί στην Ασφάλεια».
«Στο χειρότερο εφιάλτη μου δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι ο Τσίπρας θα έφτανε στο σημείο να μας κλείσει φυλακή. Δεν ντρέπονται που είναι ακόμα στην κυβέρνηση;», διερωτήθηκε ο Π. Λαφαζάνης, τονίζοντας ότι «έχουν κατακρεουργήσει τη Δημοκρατία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου