Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 24 Αυγούστου 2024

ΣΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ😎🍿Μωραΐτης: Ο Τσίπρας μας γέμισε εξαμβλώματα, τους βλέπεις και ντρέπεσαι να πεις «είμαι Αριστερός»

 Καθημερινό φαινόμενο είναι πλέον οι συγκρούσεις στον ΣΥΡΙΖΑ, με πεδίο δόξης λαμπρό τα social media και δη το Twitter. Σήμερα χτύπησε για μία ακόμη φορά στην πλατφόρμα ο στιχουργός Νίκος Μωραϊτης, ο οποίος έριξε τα βέλη του στον Αλέξη Τσίπρα. 

Η ανάρτηση του Νίκου Μωραΐτη:

«Η προσφορά του Κασσελάκη είναι ότι (από απειρία· από πολιτική αφέλεια;) τράβηξε το σεντόνι και αποκαλύφθηκε με τι πολιτικά εξαμβλώματα φόρτωσε ο Αλέξης Τσίπρας την (υποτιθέμενη) Αριστερά. Να τους βλέπεις και να ντρέπεσαι να πεις «είμαι Αριστερός». Ελπίζω αυτή η πληγή για την Αριστερά κάποτε να κλείσει. Όμως θα πάρει πολλά χρόνια και πολύ κόπο να ξεχάσει κανείς ότι τόσοι ιδιοτελείς, τόσα αρπακτικά, τόσοι αριβιστές δήλωσαν κάποτε «Αριστεροί» και εξευτέλισαν τον πιο συνδεδεμένο με το Δίκαιο και τον Αλληλεγγύη πολιτικό χώρο. Προσωπικά, την «Αριστερά μου», αυτή που έχω μέσα μου, δεν την εκχωρώ πλέον σε κανέναν πολιτικό. Για 12 ολόκληρα χρόνια την έδωσα αυτήν τη μέσα μου Αριστερά στον Τσίπρα, και μου την παρέδωσε κουρελόχαρτο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου