Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Η ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

Γράφει «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ».

Το μοναδικό στο σύμπαν ηλεκτρονικό αυτί του θεού έπιασε σε αποκλειστικότητα την συνομιλία του προδότη ολετήρα της χώρας με τον μεγάλο τοκογλύφο, βάση της οποίας, η χώρα είχε τον αμέριστο δανεισμό από τους διεθνείς λύκους και συνεργάτες του σύγχρονου εφιάλτη, με μόνο σκοπό την σωτηρία του λαού, αυτήν λοιπόν την απόρρητη συνομιλία σας την παρουσιάζω και την μοιράζομαι μαζί σας, με......
μεγάλη μου χαρά:

ΠΡΟΔ: Ναι, με ακούτε παρακαλώ..


ΤΟΚ: Ποιος μαλάκας με ενοχλεί τέτοια ώρα..


ΠΡΟΔ: Εγώ είμαι αφεντικό, δεν με γνώρισες..


ΤΟΚ: Και ποιος είσαι εσύ ρε Μάλακα για να σε γνωρίσω, μήπως είσαι ο θεός…


ΠΡΟΔ: Όχι, δεν είμαι ο Θεός, ο προδότης είμαι, δεν με θυμάσαι…


ΤΟΚ: Προδότης είσαι σίγουρα, για να παίρνεις εμένα, αλλά ποιος από όλους…


ΠΡΟΔ: Έλα ρε αφεντικό πλάκα μου κάνεις, δεν τα λέγαμε πριν γίνω πρωθυπουργός..


ΤΟΚ: Καταρχήν, ρε ανόητε, πάψε να με λες αφεντικό…


ΠΡΟΔ: Ότι πεις αφεντικό…


ΤΟΚ: Δεν μου λες, είσαι καθυστερημένος, τι σου είπα πριν….


ΠΡΟΔ: Όχι ρε αφεντικό δεν είμαι καθυστερημένος, απλά έπεσα από το κρεβάτι μικρός και μου έχει μείνει κουσούρι…


ΤΟΚ: Τέλος πάντων, λέγε, αλλά σταμάτα να με λες αφεντικό, μπορεί να μας ακούνε..


ΠΡΟΔ: Έγινε αφεντικό, ότι πεις…


ΤΟΚ: Τι είπαμε ότι είσαι τώρα…


ΠΡΟΔ: Τώρα είμαι πρωθυπουργός, χα χα χα χα, ναι είμαι…


ΤΟΚ: Άστο κατάλαβα, για να σε ρωτήσω, οι άλλοι το ξέρουν ότι είσαι πρωθυπουργός..


ΠΡΟΔ: Μα τι λες ρε αφεντικό, αφού οι άλλοι με ψήφησαν…


ΤΟΚ: Καλά χαϊβάνια είναι και αυτοί, τέλος πάντων, λέγε τι θέλεις στα γρήγορα, έχω να πάω για τένις..


ΠΡΟΔ: Θυμάσαι που είχαμε κάνει κουβέντα ότι άμα βγω μπροστά και πάρω την κουτάλα θα το πάμε για δήθεν έκτακτο δανεισμό, για να έρθεις εσύ μετά να τα πάρεις όλα και να κερδίσω και εγώ χρήμα, δόξα και εξουσία…


ΤΟΚ: Ναι το θυμάμαι και λοιπόν….


ΠΡΟΔ: Τι και λοιπόν ρε αφεντικό, έχω την κουτάλα και είμαι έτοιμος για το κόλπο….


ΤΟΚ: Δεν μου λες ρε ηλίθιε, σου είναι τόσο δύσκολο να μην με λες αφεντικό….


ΠΡΟΔ: Όχι αφεντικό, δεν μου είναι δύσκολο, όχι…


ΤΟΚ: Για πέμου άλλη μια φορά, τι είπαμε ότι είσαι…


ΠΡΟΔ: Μίνιστερ, Μίνιστερ, ναι, ναι, ναιιιιιιιιι….


ΤΟΚ: Γιατί όλοι οι ηλίθιοι πέφτουν σε εμένα, ρε το φελέκι μου γιατί, τι έχω κάνει, καμιά δεκαριά χώρες έχω καταστρέψει και λοιπόν, έγκλημα είναι αυτό…


ΠΡΟΔ: Αφεντικό είπες κάτι…


ΤΟΚ: Της θείας σου το βερίκοκο, αυτό είπα…..


ΠΡΟΔ: Μα η θεία μου δεν έχει βερίκοκα….


ΤΟΚ: Δεν μου λες ρε ανόητε, για θύμισε μου, σε ποια χώρα είσαι πρωθυπουργός…..


ΠΡΟΔ: Στο νέο υποκατάστημα της ευρωπαϊκής Καμπούλ, αφεντικό…


ΤΟΚ: Έγινε κιόλας Καμπούλ….


ΠΡΟΔ: Με την βοήθεια σας αφεντικό και με τους δικούς μου προδότες όπου να είναι φτάνουμε στο τέρμα, τελειώνουμε, ναι τελειώνουμε….


ΤΟΚ: Μπράβο ρε μεγάλε, μπράβο, τι να πω, μπράβο…


ΠΡΟΔ: Σε ευχαριστώ θερμά αφεντικό, ξέρεις τι είναι να παίρνω από εσένα ένα μπράβο, ξέρεις τι είναι, βάλσαμο, ούτε ο εφιάλτης δεν πήρε τόσα…


ΤΟΚ: Αυτός ποιος είναι πάλι…..


ΠΡΟΔ: Αυτός αφεντικό είναι το πρότυπο μου, το ίνδαλμα μου, η πορεία μου και το μεγαλείο μου, αυτός οδήγησε τους δικούς σου τότε επάνω από βράχια και στενά, εγώ όμως θα σε οδηγήσω μέσα από τα σαλόνια, για να τους πάρεις τα αλώνια, είμαι και ποιητής συν τις άλλης….


ΤΟΚ: Ένα μάτσο σκατά είσαι, αλλά άστο τώρα, δεν είναι της στιγμής…


ΠΡΟΔ: Αφεντικό με προσβάλεις….


ΤΟΚ: Προσβλήθηκες που σε είπα σκατά….


ΠΡΟΔ: όχι, που είπες ότι δεν είναι της στιγμής….


ΤΟΚ: Τέτοιοι που είναι οι δικοί σου, τέτοιον θέλουν αγόρι μου, σαν και εσένα, μπράβο…..


ΠΡΟΔ: Ναι, τέτοιον, τέτοιον, αυτό τους είπα και εγώ και με έκαναν πρωθυπουργό….


ΤΟΚ: Λοιπόν, για να τελειώνουμε γιατί έχω να κουβεντιάσω και με άλλον ηλίθιο, τα μαγειρεύεις, τα διογκώνεις και μετά τα στέλνεις και κατόπιν με φωνάζεις και έρχομαι για να γίνει παιχνίδι, κατάλαβες…


ΠΡΟΔ: Αφεντικό, τα έχω κάνει κιόλας, είναι όλα έτοιμα, αύριο πάω στο ξερονήσι για να κάνω την αναγγελία για τον ερχομό σου…


ΤΟΚ: Μπράβο ρε μεγάλε, μπράβο, λοιπόν άκου, επειδή είσαι καλό παιδί και υπάκουο δεν θα σε πτωχεύσω αμέσως, θα το αφήσω λίγο να γίνει ποιο μεγάλο το δάνειο, για να είμαστε σίγουροι ότι θα τα πάρουμε όλα στο τέλος, οι δικοί μου δεν θέλουν εκπλήξεις….


ΠΡΟΔ: Αφεντικό, μην στενοχωριέσαι για τίποτα, έχω ανοίξει τόσα μέτωπα, εθνικά και οικονομικά που δεν προλαβαίνουν ούτε τα αυτά τους να ξύσουν, α, να μην ξεχάσω, είναι και οι δικοί μας εδώ, καμιά τρία εκατομμύρια έως τώρα, τους ετοιμάζω και τέμενος για αρχηγείο, τα πάνε καλά, σκοτώνουν και ρημάζουν όλη μέρα, μην στενοχωριέσαι, όλα είναι τέλεια….


ΤΟΚ: Άκου, θέλω και τα νερά, εκτός των υπολοίπων, ακούς…


ΠΡΟΔ: Αφεντικό, πάρτα όλα, στα αυτά μου, εγώ ούτως η άλλως θα έχω φύγει, αλλά και να μείνω δεν με ζυγώνει τίποτα, το έχουμε δέσει και συνταγματικά εδώ και χρόνια, μην μασάς τίποτα, δεν θα μείνει τίποτα όρθιο, είναι ζώα σου λέω, εντελώς ζώα…


ΤΟΚ: Αφού έβγαλαν εσένα για αρχηγό τους, τι θα ήταν, ζώα θα ήταν…


ΠΡΟΔ: Αφεντικό, με τιμάς πολύ με αυτά που λες, το ξέρεις….


ΤΟΚ: Και ύστερα σου λένε ότι εμείς θέλουμε να διαλύσουμε τον κόσμο, έρε γλέντια….


ΠΡΟΔ: Αφεντικό…


ΤΟΚ: Ρε αγόρι μου, πόσες φορές σου είπα να μην με λες αφεντικό, μου την έχεις δώσει στα νεύρα….


ΠΡΟΔ: Εντάξει αφεντικό, δεν θα σε ξανά πω αφεντικό, σου δίνω τον λόγο μου και ξέρεις εγώ όταν δίνω τον λόγο μου, τι γίνεται….


ΤΟΚ: Για να το δω και να μην το πιστέψω…..


ΠΡΟΔ: Και θα το δεις και θα το πιστέψεις αφεντικό, θα δεις…..


ΤΟΚ: Για τελευταία φορά, για θύμισε μου, τι είπαμε ότι είσαι…..


ΠΡΟΔ: Προδότης και πρωθυπουργός, αυτό είμαι….


ΤΟΚ: Μας έχουν προσκυνήσει προδότες, μας έχουν προσκυνήσει πρωθυπουργοί, αλλά προδότες πρωθυπουργοί, πρώτη φορά….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου