Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

«Να βγούμε από το καβούκι μας πριν αυτό γίνει κελί...»

Γράφει ο πολίτης Π. Παπαγαρυφάλλου

Αυτός ήταν ο τίτλος ενός άρθρου του... «μη προοδευτικού» εκδότη Γιάννη Γιαννάκενα, το οποίο είδε το φως της δημοσιότητας στις 23/5/2005 και το οποίο άρχιζε έτσι: «Η ολέθρια για την Ελλάδα πορεία που έχουν χαράξει οι κυβερνώντες με την ανοχή και συχνά συμπόρευση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δεν έχει τέλος. Η εθνική κυριαρχία ως πρωταρχικός σκοπός της εξωτερικής πολιτικής, αλλά και η κοινωνική συνοχή ως άξονας της εσωτερικής πολιτικής, φθίνουν συνεχώς».
Το κείμενο, ανατέμνοντας τους εθνικούς κινδύνους από την αθρόα νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών, έλεγε: «Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να επιβιώσουμε οι Έλληνες στην ίδια μας την Πατρίδα, και αυτός δεν είναι  άλλος από το να αντιδράσουμε» (βλ. τον προσφάτως εκδοθέντα από τον ίδιο συλλογικό τόμο: «Θέλω πίσω την Πατρίδα μου», «Πελασγός», 2011, σελ. 19). Δυστυχέστατα, η πλειοψηφία του ταριχευμένου λαού δεν τόλμησε ν’ αντιδράσει κάτω από  την κάθε λογής τρομοκρατία των αυτοαποκαλούμενων... προοδευτικών, οι οποίοι διατείνονται ότι αγωνίζονται για την εθνική ανεξαρτησία!
Μια «ανεξαρτησία εθνική» και μια «λαϊκή κυριαρχία» που καταλύθηκε επίσημα με την επίσημη πρόσκληση της Τρόικας και της Κουστωδίας των Γκαουλάιτερ.
Στα 7 χρόνια που πέρασαν από την έκκληση εκείνη, οι λαθρομετανάστες έγιναν ή τείνουν  να γίνουν κράτος εν  κράτει, ενώ ταυτόχρονα οι κυρίως υπεύθυνοι εξακολουθούν να μυρικάζουν την τσίχλα του... προοδευτικού. (Αυτά ανεξάρτητα από τις ιστορικές και πολιτικές διαφωνίες του γράφοντος σε αρκετά κείμενα του έργου που αναφέρεται).
Ερωτάται: Ποιος είναι  τελικά προοδευτικός σε τούτη την πατρίδα; Αυτός που την εκποιεί ή αυτός που την υπερασπίζει;
Πόσο εύστοχος υπήρξε ο Θουκυδίδης όταν έγραφε ότι: Για να δικαιολογούν οι άνθρωποι τις αίσχιστες πράξεις τους αλλάζουν τη σημασία των λέξεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου