Έτσι το πρώτο σημείο είναι το εξής. Γιατί δίνεται η εντύπωση ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τζαμιά; Ενώ ξέρουμε ότι υπάρχουν περιοχές που κυριαρχούν λόγω γεωπολιτικής κι όχι θρησκείας. Γιατί δεν λέμε ότι έχουν καταστραφεί εκκλησίες για να γίνουν τζαμιά; Γιατί δεν εξηγούμε στους δικούς μας ότι αν υπάρχουν τόσες εκκλησίες αφιερωμένες στον Άγιο Γεώργιο δεν οφείλεται στην τεράστια
σημασία του Αγίου για την Ελλάδα αλλά στο γεγονός ότι οι δικοί μας λόγω τουρκοκρατίας άλλαζαν τα ονόματα των εκκλησιών για να μην τις πειράζουν οι κατακτητές επειδή σεβόντουσαν και φοβόντουσαν ειδικά αυτόν τον Άγιο;
Διότι το θέμα της τουρκοκρατίας δεν φαίνεται να ενσωματώνεται στις συζητήσεις, λες και δεν υπήρξαν τα χρόνια κατοχής, λες και δεν υπάρχουν στη Θράκη και ειδικά στην Κωνσταντινούπολη. Επίσης γιατί να παρθεί μια απόφαση που αφορά καθαρά θρησκευτικά θέματα από αρμόδιους που δηλώνουν ανοιχτά ότι δεν τους ενδιαφέρει η θρησκεία αφού είναι το όπλο του λαού; Δηλαδή η φρασεολογία του Μαρξ δεν αφορούσε τα τζαμιά; Ήταν μόνο και μόνο μια κριτική για τις εκκλησίες; Μήπως οι αρμόδιοι δεν θεωρούν θρησκεία το Ισλάμ και έτσι το τζαμί είναι απλώς ένα πολιτιστικό κτήριο;
Εκτός αν η ιδέα είναι να φανούν φιλελεύθερα άτομα το οποία πιστεύουν σε μια ιδεολογία που διέπραξε μια γενοκτονία κατά της Ανθρωπότητας και απαγόρευσε για δεκαετίες οποιαδήποτε μορφή θρησκείας, θεωρώντας ότι απελευθερώνει τον λαό από ένα ζυγό; Σε κάθε περίπτωση υπάρχει πρόβλημα συνοχής της σκέψης, αλλά αυτό δεν είναι καινοτομία, αφού προωθείς ένα θρησκευτικό θέμα ενώ θεωρείς ότι είναι απαράδεκτο.
Κι επίσης λες ότι το κάνεις για να σεβαστείς τον λαό ενώ ξεχνάς όλους τους αγώνες του για να μπορέσει να ζήσει ελεύθερος. Έτσι το κυριότερο ερώτημα παραμένει ανοιχτό και αυτό είναι η ουσία: γιατί οι άθεοι θέλουν ένα τζαμί; Απλώς λόγω ραγιαδισμού.
Αλλιώς ο Θεός να μας φυλάει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου