
Από
τα παρακάτω θα καταλάβετε, γιατί δεν αφήνουν να ιδρυθεί στην Ελλάδα
Συνταγματικό δικαστήριο. Συμβούλιο της επικρατείας (ΣτΕ) , Άρειος Πάγος
και Ελεγκτικό Συνέδριο (τα ανώτατα ακυρωτικά δικαστήρια δηλαδή) , δεν
έχουν την Ισχύ και το κύρος ενός Συνταγματικού Δικαστηρίου ...
Το άρθρο 21 παρ 1 του Συντάγματος ( για όποιον το σέβεται ) εγγυάται
την οικογένεια ως κοινωνικό θεσμό . Ο πυρήνας αυτής της διάταξης «ορίζει
» τη νόμιμη οικογένεια , δηλαδή εκείνη που ιδρύεται με νόμιμο γάμο (
θρησκευτικό ή πολιτικό) μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας σύμφωνα και
με την βούληση του Συνταγματικού Νομοθέτη. Η διάταξη του άρθρου 4 παρ 2
του Συντάγματος στη συνέχεια , ορίζει την ισότητα μεταξύ των δύο φύλων
που αποτελούν ανδρόγυνο , ως θεμέλιο λίθο της οικογένειας ως θεσμού .
Έτσι , κι αυτή η διάταξη ορίζει ξεκάθαρα ότι νόμιμη οικογένεια είναι
μόνο αυτή που δημιουργείται από δύο άτομα του αντιθέτου φύλου , αφού
υπάρχει , ακριβώς για να τονίσει την ισότητα ατόμων διαφορετικού φύλου .
Η ισότητα μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου είναι δεδομένη και δεν
απαιτείται να «επιβληθεί »με Συνταγματική διάταξη .
Η
ανωτέρω όμως διάταξη ( 21 παρ 1 Συντ) , είναι ακόμα πιο ισχυρή αφού η
θεσμική της εγγύηση συμπεριλαμβάνει και την φυσική οικογένεια ( χωρίς
νόμιμο γάμο ) , και τούτο με σκοπό την προστασία της μητρότητας κα της
παιδικής ηλικίας.
Για
άλλη μια φορά συνεπώς , ο σκοπός του Συνταγματικού νομοθέτη ορίζεται με
«φόντο » την σχέση δύο ατόμων αντιθέτου φύλου αφού ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ
ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ προστατεύεται επαρκώς η μητρότητα ( έγγαμης ή άγαμης μητέρας )
και η παιδική ηλικία , και τούτο διότι , μόνο μέσα από αυτήν την
φυσιολογική « συνεύρεση» μπορούν να προκύψουν εκείνα τα δεδομένα που θα
τύχουν Συνταγματικής προστασίας .
Στην
συνέχεια , μια ακόμα διάταξη του Συντάγματος ( άρθρο 4 παρ 2 ) που
ορίζει ότι « οι έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και
υποχρεώσεις» ξεκαθαρίζει ποια είναι η μορφή της Συνταγματικά αποδεκτής
οικογένειας , αφού δέχεται ότι γονείς ενός τέκνου – που έχουν ίσα
δικαιώματα και υποχρεώσεις στην διατροφή και στην εκπαίδευσή του –
μπορεί να είναι Έλληνες και Ελληνίδες , ήτοι γυναίκα και άνδρας από
κοινού και όχι μόνο γυναίκες ή μόνο άνδρες.
Με
άλλα λόγια , η ιδανική προστασία της παιδικής αθωότητας , είναι αυτή που
ασκείται ταυτόχρονα από έναν άνδρα και μια γυναίκα . Αυτή είναι η μόνη
που προάγει την ιδανικότερη και την πλέον φυσιολογική ψυχική ισορροπία
ενός παιδιού.
Είναι προφανές ότι βιολογικοί γονείς ενός τέκνου δεν μπορεί να είναι δύο άτομα του ίδιου φύλου .
Και εδώ πάμε στην ουσία της πολύκροτης αυτής υπόθεσης
Όλες
οι ανωτέρω διατάξεις που προαναφέρθηκαν ( και όχι μόνο ) εγγυούνται
θεσμικά ΚΑΙ την ανάδοχη οικογένεια που υφίσταται όμως ( η αναδοχή
παιδιού ) , είτε ύστερα από σχετική συμφωνία με τους φυσικούς γονείς ή
τον επίτροπο , είτε ύστερα από δικαστική απόφαση .
Επιπλέον,
( σύμφωνα με τα ανωτέρω ) η ανάδοχη οικογένεια σταματά να είναι νόμιμη
και να έχει λόγο ύπαρξης με την ενηλικίωση τους παιδιού . Στο πνεύμα των
Συνταγματικών αυτών διατάξεως είναι και τα άρθρα 1389 , 1393 , 1390 και
1529 επομ. του Αστικού μας Κώδικα .
Το
Σύνταγμα με άλλα λόγια είναι ξεκάθαρο, δεδομένο που αναδεικνύει την
προφανέστατη μεθόδευση που τελέστηκε για να παραμεριστεί .
Αρχικά
πέτυχαν αναγνώριση της συμβίωσης των ομοφύλων ζευγαριών με τις ευλογίες
του ΣτΕ ( ακυρωτικό δικαστήριο και όχι δικαστήριο ουσίας ) που έπεσε
στην παγίδα περί ατομικών δικαιωμάτων – καίτοι ο απώτερος σκοπός ήταν
και η δυνατότητα αναδοχής – και μετά ( έχοντας τούτο δεδομένο ) πέτυχαν
την ψήφιση του πρόσφατου νόμου περί αναδοχής από ομόφυλα ζευγάρια
Μερικά συμπεράσματα που απορρέουν από το ανωτέρω θεσμικό πλαίσιο .
1-Η
προστασία της παιδικής αθωότητας και της παιδικής ηλικίας είναι ανώτερη
από το δικαίωμα ενός ομόφυλου ζευγαριού στη «μητρότητα»
2-Η
πολιτεία υποχρεούται να προστατέψει τα παιδιά στο ανώτερο και
ιδανικότερο δυνατό επίπεδο και όχι να μετακυλήσει αυτήν της την
υποχρέωση ( για οικονομικούς λόγους ).
3-Εφόσον
ο πολιτικός γάμος είναι ισότιμος με τον θρησκευτικό και η Εκκλησία δεν
αναγνωρίζει γάμο μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών , παύει η νομική ισότητα
πολιτικού και θρησκευτικού γάμου , άρα , προκύπτει νομικό ζήτημα αφού ,
ένα ομόφυλο ζευγάρι δεν έχει δικαίωμα να παντρευτεί με πολιτικό γάμο .
4-Η
«σχέση» ενός ομόφυλου ζευγαριού που προχωρά σε αναδοχή ή υιοθεσία
τέκνου δεν νοείται οικογένεια με βάση το Σύνταγμα , συνεπώς είναι μη
αποδεκτή «μορφή» οικογένειας και ως εκ τούτου δεν παρέχει τα εχέγγυα για
την ιδανική προστασία της παιδικής αθωότητας.
5-Μόνο η νόμιμη ή η Συνταγματικά αποδεκτή οικογένεια μπορεί να προστατέψει την παιδική αθωότητα και αναγνωρίζει την μητρότητα
6-Πρέπει
να υπάρξει συμφωνία με τους φυσικούς γονείς ή τον επίτροπο , είτε
ύστερα από δικαστική απόφαση , για να «προχωρήσει » η αναδοχή τέκνου από
ομόφυλο ζευγάρι .
7- Η
συμβίωση ενός παιδιού σε περιβάλλον ομόφυλου ζευγαριού , του στερεί την
δυνατότητα να «προσανατολιστεί» ελεύθερα , έχοντας στην διάθεση του
όλες τις εκφάνσεις ενός οικογενειακού περιβάλλοντος.
Και
μια ερώτηση . Πως θα επηρεάσει λέτε την ψυχολογία ενός 7αχρονου παιδιού
η σκηνή , που πιάνει στα πράσα ( ανοίγοντας ξαφνικά την πόρτα της
κρεβατοκάμαρας ) το ομόφυλο ζευγάρι που το μεγαλώνει , να κάνει άγριο
σεξ ;
Τελικό συμπέρασμα που αναδεικνύει τον τραγέλαφο της υπόθεσης .
Σε δύο περιπτώσεις είναι συνταγματική η αναδοχή παιδιού από ομόφυλα ζευγάρια
Μόνο
όταν ένας άνδρας που «έγινε γυναίκα » και μια γυναίκα που «έγινε»
άνδρας συνενωθούν ή συζούν , μπορούν να προχωρήσουν σε αναδοχή ή
υιοθεσία τεκνού.
Μόνο
δύο ομόφυλα ζευγάρια αντιθέτου φύλου μαζί ( δύο άνδρες ομόφυλοι και δυο
γυναίκες ομόφυλες ) που συζούν , μπορούν να προχωρήσουν σε αναδοχή ή
υιοθεσία τεκνού .
Για
την συνέχεια στην οθόνη σας ( εμείς εδώ σταματάμε γιατί έχουμε τάσεις
για εμετό ) , δίνουμε το λόγο στους δικηγόρους και στην Εκκλησία . Να
είστε σίγουροι πάντως ότι οι ψήφοι των ομόφυλων ζευγαριών (2 ‰) , είναι
μηδαμινοί μπροστά στους ψήφους των υπολοίπων .
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ
omada.h.policing@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου