του Κώστα Δημ. Χρονόπουλου,
Αρθρογράφου -Σχολιογράφου
Σηκώθηκε
κομματικός κουρνιαχτός εξ αφορμής της δήλωσης /άποψης του δικαιώματος
μεταφοράς … μολότοφ (!). Πήραν φωτιά τα τηλεπάνελς με τους επαγγελματίες
μαϊντανούς “κριτικούς” των ΜΜΕ και τους Κομματανθρώπους.
Απορίες και θεάσεις: 1. Επιτρέπεται η οπλοφορία; Μπορεί, ο καθένας από εμάς να βγει βόλτα με ένα σπαθί ή ένα καλάσνικωφ; Δεν νομίζω. Οι μολότοφ τι είναι; Αξεσουάρ ενδυματολογικά /διακοσμητικά που αναδεικνύουν το γούστο εκείνων οι οποίοι τις (περι)φέρουν ή αγαπημένα κατοικίδια που δεν τα αποχωρίζονται οι ιδιοκτήτες τους; Μήπως είναι καλλυντικά που τα μεταφέρουν σε ειδικά νεσεσέρ /σακίδια οι κουκουλοφόροι;
2. Ισχυρίζονται οι γνωστοί “μολοτoφολάτρες ειρηνιστές” πως αν
δεν χρησιμοποιηθούν τότε δεν υπάρχει αδίκημα και συνεπώς … καλώς -και δικαίως; – επιτρέπεται (ατιμωρητί) να κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Αν υποθέσουμε πως το σκυλάκι αισθανθεί την επιθυμία να δαγκώσει ξαφνικά κάποιον, θα είναι κάτι δυσάρεστο. Αλλά όχι και προς θάνατον.
Αν όμως ο Μολοτoφόρος (πάνω στο αναρχικό ή κομματοκατευθυνόμενο τσακίρ κέφι του) τις ρίξει κάπου, τότε τι γίνεται; Η απάντηση είναι προφανής, διαχρονική (όπως με τις συνεχείς ρίψεις εναντίον Αστυνομικών -και όχι μόνον – με τραυματίες /εγκαυματίες). Είναι -ενίοτε- δυστυχώς και προς θάνατον, όπως τότε στη Μαρφίν!. Πέρασαν βέβαια χρόνια. Λίγοι θυμούνται τους … γλετζέδες νεαρούς υπανθρώπους που έκαψαν ζωντανούς συμπολίτες μας. Βέβαια (στην αμνησία) συνετέλεσε και το γεγονός πως δεν καθιερώθηκε καμία επέτειος, όπως για άλλες περιπτώσεις. Για να είμαι δίκαιος θα πρέπει να αναγνωρίσω και ελαφρυντικά . Οι “οργισμένοι δημοκρατικοί μπαχαλάκηδες” είχαν μπαϊλντίσει. Κουράστηκαν να κουβαλούν το “αθώο” φορτίο τους τόσες ώρες και αποφάσισαν να απαλλαγούν από το βάρος. Το έριξαν λοιπόν και τους έκαψαν ζωντανούς. Τίποτα δεν θα εμποδίσει αύριο τους αχθοφόρους απωθημένων και μολότοφ, να κάψουν και άλλους συνανθρώπους μας … δικαιωματικά και με κομματική κάλυψη !!!….
Είναι πρόδηλο πως ορισμένοι υπευθυνοανεύθυνοι ταγοί μας, επιθυμούν μια κοινωνία … χύμα. Χωρίς νόμους- και χωρίς εφαρμογή τους – κανόνες , σεβασμό στη ζωή και την περιουσία του άλλου.
Το εκλογικό σώμα οφείλει να τους αγνοήσει, αν θέλει να αυτοπροστατευθεί. Είναι οι ίδιοι που κόπτονται – υποκριτικά και επιλεκτικά – για τα … “δημοκρατικά δικαιώματα των όπου γης κατατρεγμένων”. Ταυτόχρονα κατηγορούν εγκληματικές συμπεριφορές ή και απλώς προσεγγίσεις του άλλου άκρου.
ΥΓ Ψυχανεμίζομαι ότι αργά /πολύ, πολύ αργά οι ανυποψίαστοι ή παρασυρμένοι, εύπιστοι συμπολίτες μας, θα αρχίσουν να συνέρχονται. Θα συνειδητοποιήσουν αυτό το οποίο έχω τονίσει κατ’ επανάληψη και τελευταία στο άρθρο μου περί ερυθρού και μαύρου ολοκληρωτισμού Σκύλλας και Χάρυβδης.
Θεωρίες , θέσεις, ιδεοληψίες που μας καλούν να επιλέξουμε ανάμεσα στην ερυθρά Σκύλλα και την μαύρη Χάρυβδη, είναι απορριπτέες εξ ορισμού.
Όπως ακριβώς και οι μολότοφ (γνωστής προέλευσης και αναγραφής στην ούγια).
Απορίες και θεάσεις: 1. Επιτρέπεται η οπλοφορία; Μπορεί, ο καθένας από εμάς να βγει βόλτα με ένα σπαθί ή ένα καλάσνικωφ; Δεν νομίζω. Οι μολότοφ τι είναι; Αξεσουάρ ενδυματολογικά /διακοσμητικά που αναδεικνύουν το γούστο εκείνων οι οποίοι τις (περι)φέρουν ή αγαπημένα κατοικίδια που δεν τα αποχωρίζονται οι ιδιοκτήτες τους; Μήπως είναι καλλυντικά που τα μεταφέρουν σε ειδικά νεσεσέρ /σακίδια οι κουκουλοφόροι;
2. Ισχυρίζονται οι γνωστοί “μολοτoφολάτρες ειρηνιστές” πως αν
δεν χρησιμοποιηθούν τότε δεν υπάρχει αδίκημα και συνεπώς … καλώς -και δικαίως; – επιτρέπεται (ατιμωρητί) να κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Αν υποθέσουμε πως το σκυλάκι αισθανθεί την επιθυμία να δαγκώσει ξαφνικά κάποιον, θα είναι κάτι δυσάρεστο. Αλλά όχι και προς θάνατον.
Αν όμως ο Μολοτoφόρος (πάνω στο αναρχικό ή κομματοκατευθυνόμενο τσακίρ κέφι του) τις ρίξει κάπου, τότε τι γίνεται; Η απάντηση είναι προφανής, διαχρονική (όπως με τις συνεχείς ρίψεις εναντίον Αστυνομικών -και όχι μόνον – με τραυματίες /εγκαυματίες). Είναι -ενίοτε- δυστυχώς και προς θάνατον, όπως τότε στη Μαρφίν!. Πέρασαν βέβαια χρόνια. Λίγοι θυμούνται τους … γλετζέδες νεαρούς υπανθρώπους που έκαψαν ζωντανούς συμπολίτες μας. Βέβαια (στην αμνησία) συνετέλεσε και το γεγονός πως δεν καθιερώθηκε καμία επέτειος, όπως για άλλες περιπτώσεις. Για να είμαι δίκαιος θα πρέπει να αναγνωρίσω και ελαφρυντικά . Οι “οργισμένοι δημοκρατικοί μπαχαλάκηδες” είχαν μπαϊλντίσει. Κουράστηκαν να κουβαλούν το “αθώο” φορτίο τους τόσες ώρες και αποφάσισαν να απαλλαγούν από το βάρος. Το έριξαν λοιπόν και τους έκαψαν ζωντανούς. Τίποτα δεν θα εμποδίσει αύριο τους αχθοφόρους απωθημένων και μολότοφ, να κάψουν και άλλους συνανθρώπους μας … δικαιωματικά και με κομματική κάλυψη !!!….
Είναι πρόδηλο πως ορισμένοι υπευθυνοανεύθυνοι ταγοί μας, επιθυμούν μια κοινωνία … χύμα. Χωρίς νόμους- και χωρίς εφαρμογή τους – κανόνες , σεβασμό στη ζωή και την περιουσία του άλλου.
Το εκλογικό σώμα οφείλει να τους αγνοήσει, αν θέλει να αυτοπροστατευθεί. Είναι οι ίδιοι που κόπτονται – υποκριτικά και επιλεκτικά – για τα … “δημοκρατικά δικαιώματα των όπου γης κατατρεγμένων”. Ταυτόχρονα κατηγορούν εγκληματικές συμπεριφορές ή και απλώς προσεγγίσεις του άλλου άκρου.
ΥΓ Ψυχανεμίζομαι ότι αργά /πολύ, πολύ αργά οι ανυποψίαστοι ή παρασυρμένοι, εύπιστοι συμπολίτες μας, θα αρχίσουν να συνέρχονται. Θα συνειδητοποιήσουν αυτό το οποίο έχω τονίσει κατ’ επανάληψη και τελευταία στο άρθρο μου περί ερυθρού και μαύρου ολοκληρωτισμού Σκύλλας και Χάρυβδης.
Θεωρίες , θέσεις, ιδεοληψίες που μας καλούν να επιλέξουμε ανάμεσα στην ερυθρά Σκύλλα και την μαύρη Χάρυβδη, είναι απορριπτέες εξ ορισμού.
Όπως ακριβώς και οι μολότοφ (γνωστής προέλευσης και αναγραφής στην ούγια).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου