Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΘΑΨΤΕ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ-ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΙΑ. ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΚΟΥ

Έλληνες πατριώτες θάψτε τον Βενιζέλο κάτω από την Ελιά. Αυτόν τον αλαζόνα νέου τύπου Λουδοβίκο << Εγώ είμαι το ΠΑΣΟΚ>> . 
Και όταν μπήκε στην κυβέρνηση από την πρεμούρα του  εξουσιομανή Σαμαρά << Εγώ είμαι η κυβέρνηση >> και τώρα με το παραλήρημα << Εγώ είμαι η σταθερότητα της κυβέρνησης>> και <<Εγώ είμαι η πολιτική σταθερότητα ης χώρας>> Έφτασε η ώρα να  αποτελειώσουμε αυτόν τον καταστροφέα της χώρας. Αυτόν τον δολοπλόκο των μεγάλων σκανδάλων της χώρας. Αυτόν που έκανε το νόμο της ατιμωρησίας των απατεώνων και λωποδυτών  υπουργών. 
Βγάλτε τον από τη βουλή και παραδώστε τον στη Δικαιοσύνη χωρίς ασυλία. 
Φάτε την ελιά για να μείνουν μόνο τα κουκούτσια. Μόνο όταν οι πολιτικοί τύπου Τούρκογλου πληρώσουν τότε η χώρα μας θα σωθεί.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου