Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

2ο Μήνυμα ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΑΡΤΑ: «ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΤΡΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ... ΟΣΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ, ΟΣΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ»...!!

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΡΤΑΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια έχω να τους πω το εξής:

Ο καθένας μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό.



Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδυκνείουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση.



Δείτε επίσης:ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΡΤΑΣ: «ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΦΥΛΛΩΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ»...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου