Στην πόλη της Μούγλας, που βρίσκεται απέναντι από την Ρόδο, στην νοτιοδυτική Τουρκία, έγιναν παρουσία όλων των τοπικών αρχών με μια μεγαλοπρεπή τελετή τα αποκαλυπτήρια του... «Τούρκου» φιλοσόφου και επιστήμονα, Ιπποκράτη, ο οποίος, σύμφωνα με τα τουρκικά δημοσιεύματα, ήταν «άνθρωπος του Αιγαίου», δηλαδή τουρκικής καταγωγής.
Τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος έγιναν στα πλαίσια των « έργων των θεματικών πάρκων» του δήμου Μούγλας. Μιλώντας κατά την τελετή των αποκαλυπτηρίων ο δήμαρχος της Μούγλας, Osman Gürün, τόνισε ότι ο Ιπποκράτης ως γιατρός, από το 460 π. Χ. έθεσε τα θεμέλια των ιατρικών κανόνων και επεσήμανε τη σημασία του επαγγέλματος της ιατρικής επιστήμης που εμπνέεται από την ευθύνη και την ηθική.
Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι μετά το άγαλμα του Ηροδότου, (και αυτός... Τούρκος), που αναγέρθηκε σε άλλο πάρκο, σήμερα αποκαλύπτεται το άγαλμα του Ιπποκράτη, για να αναδειχθούν οι άνθρωποι του Αιγαίου που από την αρχαιότητα έδειξαν στον κόσμο τις οικουμενικές αξίες.
(...) Το θέμα της τουρκοποίησης του Ιπποκράτη δεν είναι καινούργιο. Για πρώτη φορά προβλήθηκε έντονα το 2000, όταν τότε με την ετήσια έκδοση του τουρκικού Υπουργείου Υγείας, «Υγεία 2000», αναφέρθηκε ότι ο Ιπποκράτης ήταν μαθητής του... μεγάλου Τούρκου Δασκάλου Ιατρού, Αναχαρσίς - Χότζα.
Σύμφωνα με τις αναφορές της επίσημης τουρκικής έκδοσης, ο Αναχαρσίς ήταν Τούρκος και άνηκε σε μια τουρκική φυλή που ονομάζονταν Σακά, (νεροκουβαλητάδες), όπως ήταν οι Οσμανλήδες, οι Σελτζούκοι, οι Ουϊγούροι, Καραχάνοι, Καρλούκοι και άλλες τουρκικές φυλές που κατά καιρούς, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικές θεωρίες των Τούρκων, έχουν ζήσει στην περιοχή των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας.
Η «ενδιαφέρουσα» αυτή έκδοση υποστήριζε επίσης ότι πριν από τον Ιπποκράτη υπήρξαν τρεις διάσημοι Τούρκοι γιατροί- δάσκαλοι της Ιατρικής, οι Αναχαρσίς, Αμπαρίς και Τοκσαρίς, (τα ονόματα δίνονται με την τουρκική προφορά). Από αυτούς, ο Αναχαρσίς ο οποίος ήταν η κορυφή της ιατρικής, σύμφωνα πάντα με τις πρωτοφανείς αυτές τουρκικές απόψεις, έζησε... στην Αθήνα και εκεί είχε διδάξει την ιατρική. Ένας από τους μαθητές του Αναχαρσίς- Χότζα, ήταν και ο γνωστός πατέρας της Ιατρικής, ο Ιπποκράτης.
Όλες αυτές οι απόψεις και θεωρίες συμφωνούν απόλυτα με τις επίσημες απόψεις του Κέντρου Ιστορικών Ερευνών της Άγκυρας, σύμφωνα με τις θεωρείς του οποίου, οι ...Πελασγοί, οι Μίνωες της Κρήτης και στη συνέχεια οι Μυκηναΐοι, οι Κάρες, οι Λέλεγες, ήταν όλοι ...πρόγονοι των σημερινών Τούρκων, ενώ η δημοκρατία του αρχαίου Αιγαιακού πολιτισμού, του Ιωνικού πολιτισμού, ήταν προϊσλαμικής τουρκικής προέλευσης και οι Ίωνες φιλόσοφοι, όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος, ο Ιπποκράτης, ο μεγάλος ποιητής Όμηρος ή Ομέρ, ήταν και αυτοί τέκνα τουρκικών φυλών.
Κατά το ίδιο Κέντρο, Τούρκοι δημιούργησαν τον... Μινωικό πολιτισμό στην Κρήτη, την περίοδο 2.200-1.750 και οι Μινωϊτες με την σειρά τους εκπολίτισαν την Πελοπόννησο. Έτσι ο Μυκηναϊκός πολιτισμός βρίσκονταν κάτω από την ισχυρή επίδραση της μινωικής Κρήτης. Επομένως όλοι οι προελληνικοί πολιτισμοί, ο Μινωικός, ο Αιγιακός και ο Μυκηναϊκός, ήταν δημιούργημα της Ανατολής.
Τις απόψεις αυτές υιοθέτησε και ο Τουργκούτ Οζάλ στο περίφημο ιστορικό (;) του έργο, που γράφτηκε το 1986, όπου ο πρώην πρόεδρος της Τουρκίας είχε ισχυριστεί τα έξης: «Πρέπει να παραδεχτούμε ότι Πελασγοί, που βασικά αποτελούνταν από μικρασιατικούς πληθυσμούς, ήταν οι πρώτοι εκπολιτιστές όλων των περιοχών της λεκάνης του Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένης και των νησιών της Κρήτης και της Ελλάδας, διατηρώντας παράλληλα την Ανατολία σαν κέντρο τους»,σύμφωνα με το nikosxeiladakis.gr..
Αλλά το πιο ενδιαφέρον σημείο των τουρκικών θεωρείων που ενστερνίστηκε επίσημα και ο Οζάλ, ήταν το κεφάλαιο για την καταγωγή του Ομήρου : «Ο Όμηρος αποτελεί ένα τυπικό μικρασιατικό φαινόμενο. Δηλαδή δεν είναι ένα προϊόν του ελληνικού πολιτισμού, αλλά του Ιωνικού, δηλαδή του... μικρασιατικού-τουρκικού».
(...) Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν ο ισχυρισμός του Οζάλ που διδάσκεται ακόμα και σήμερα στα τουρκικά πανεπιστήμια : «Ο Όμηρος, ο συμπατριώτης μας, άρχισε από την Ανατολία στον 9ο αιώνα π Χ. εκείνο που αργότερα θα ονομάσουν εσφαλμένα Ελληνικό Θαύμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου