Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

Να τους πάρεις στα σοβαρά ή στην πλάκα;

 Σάκης  Μουμτζής

Γνωρίζετε το βούλευμα υπ΄αριθμόν 017/12-12-2021; Έχετε ακούσει για «το ανώτατο τριαδικό νομοθετικό, εκτελεστικό, δικαστικό συμβούλιο του Έθνους των Ελλήνων»; Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Γρηγόρης Χαραλαμπίδης;

Ε, λοιπόν αν δεν τα γνωρίζετε όλα αυτά αγνοείτε την ύπαρξη του «Σώματος ομολογητών θεματοφυλάκων του Συντάγματος». Είναι η ομάδα που αποχώρησε από τους «Θεματοφύλακες του άρθρου 120» γιατί προέκυψαν ιδεολογικές διαφωνίες. Ο δε Γρηγόρης Χαραλαμπίδης—ουδεμία σχέση έχει με τον παλιό Δραμινό άσσο των γηπέδων—είναι ο «Α΄ Εθνικός Δικαστής» κάτι που σημαίνει πως υπάρχει και «Β΄ Εθνικός Δικαστής», του οποίου το όνομα δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.

Κοιτάξτε τώρα πώς δένουν τα κομμάτια μεταξύ τους!

Ο «Α΄ Εθνικός Δικαστής» με το υπ΄αριθμόν 017/12-12-2021 βούλευμα του απαγορεύει σε όλη την επικράτεια την εισαγωγή εμβολίων τύπου mRNA, καθώς αυτός αποτελεί «την μοναδική νόμιμη εξουσία στην Ελλάδα βάση του άρθρου 120 του Συντάγματος και των άρθρων 3 και 4 του καταστατικού του ΟΗΕ». «Κύριος λόγος της απαγόρευσης» όπως γράφει το βούλευμα «είναι ο αποκλεισμός

της διαστροφής του γενετικού κώδικα των Ελλήνων αυτοχθόνων ιθαγενών…» Οι δε ποινές που θα επιβάλλονται στους παραβάτες του βουλεύματος θα είναι εξοντωτικές. Μέχρι και ισόβια χωρίς δικαίωμα μετατροπής της ποινής.

Μάλιστα ο Α΄Εθνικός Δικαστής για να μην αφήσει κανένα περιθώριο να αμφισβητήσει κάποιος την αυθεντική εξουσία του δηλώνει πως για όλα τα ανωτέρω «έκρινα και αποφάσισα με φόβον Θεού».

(Εδώ και πολύ ώρα ψάχνω να βρω τα άλλα 16 βουλεύματα του κυρ-- Γρηγόρη, γιατί το 017, προφανώς είναι ένας αύξων αριθμός.)

Νομίζω πως το «Σώμα ομολογητών» έχει κάνει σαφώς πιο σοβαρή και θεσμική εμφάνιση από τους «Θεματοφύλακες του άρθρου 120», που χωρίς καμιά θεσμική κάλυψη μοίραζαν πρόστιμα στους πολίτες.

Εδώ, με τους «ομολογητές» παρατηρούμε πως υπάρχει ένα σύστημα εξουσίας με αναφορές στον ΟΗΕ, με βουλεύματα και τεκμηριωμένες αποφάσεις, με εθνικούς δικαστές και με αυστηρότατες ποινές. Κιμπάρικες καταστάσεις. Όχι σαν τους άλλους τους κατσαπλιάδες που έβαλαν μια στολή της πλάκας, μουτζούρωσαν ένα αυτοκίνητο και το έκαναν δήθεν περιπολικό και βγήκαν στη γύρα οι καραγκιόζηδες να μοιράζουν πρόστιμα.

Καλά έκαναν οι «ομολογητές» και αποχώρησαν. Είμαι μαζί τους.

Το φιλοσοφικό ερώτημα είναι αν όλα αυτά τα πιστεύουν ή κάνουν μια πλάκα. Αν εννοούν τα βουλεύματα, τα άρθρα του ΟΗΕ και τους εθνικούς δικαστές ή αν όταν τα γράφουν, πιάνουν την κοιλιά τους από τα γέλια.

Με δεδομένη την εμπειρία του Σώρρα* και τους πιστούς του οι οποίοι, όπως θα θυμόσαστε, μαζεύονταν κατά εκατοντάδες στα καφενεία και έδιναν όρκο πίνοντας το θαυματουργό ύδωρ, με δεδομένη λοιπόν αυτήν την εμπειρία, πιστεύω πως αυτοί οι τύποι δεν κάνουν πλάκα. Μιλούν σοβαρά. Έχουν υπερβεί το στάδιο πως η γη είναι επίπεδη και πορεύονται σε άλλα μονοπάτια πολύ πιο προχώ. Έχουν ξεφύγει εντελώς.

Εννοείται πως αν δεν υπήρχε η πανδημία όλα αυτά θα ήταν ένα ωραίο αστείο. Μια πλάκα καλόγουστη ή κακόγουστη, όπως τη βλέπει ο καθένας. Στο βαθμό όμως που αυτοί οι τύποι επηρεάζουν έστω και έναν πολίτη είναι επικίνδυνοι και θα πρέπει να ασχοληθεί μαζί τους κάποιος εισαγγελέας. Ο Σώρρας στο κάτω—κάτω, που πήγε και φυλακή, δεν έκανε κακό στη ζωή κανενός. Να μας βοηθήσει ήθελε με την Τράπεζα Ανατολής.

*Η «Ελληνική Λύσις» με ανακοίνωση της χαρακτηρίζει τους «θεματοφύλακες» ευκαιριακό κινηματάκι και τους καταγγέλει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου