Του πολίτη Π. ΠΑΠΑΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ
Τι 30, τι 40, τι 50 έλεγε ένα παλιό ασμάτιο για να υποδηλώσει το ερωτικό σφρίγος, ότι δηλαδή σημασία δεν έχει ο χρόνος αλλά η κάψα για έρωτα!
Αυτή η σεξουαλική ακμή εφαρμόστηκε πλήρως και στην πολιτική μας ζωή στην οποία μεσουρανούν πολιτικοί σεξιστές εδώ και 30, 40 ή 50 χρόνια.
Δεκαετίες ολόκληρες, στα πρώτα πλάνα, στα πρώτα εδώλια της Βουλής, στα πρώτα "παράθυρα" μας μοστράρουν τις φάτσες τους και μας… συμβουλεύουν!
Η διανομή των ρόλων είναι η ίδια για όλα τα παλιά κόμματα "καπιταλιστικά" και "κομμουνιστικά".
Ανοίγω π.χ. "Το Βήμα" και βλέπω κομμουνιστή βουλευτή με τον οποίο ήμασταν εξορία το 1968 στο "Παρθένι" της Λέρου (βλ. φ. της 2 Ιανουαρίου, σελ. Α24).
Από το 1974, σε πρώτο πλάνο, και δεκαετίες βουλευτής, χωρίς ένα ένσημο στους χώρους του προλεταριάτου.
Το ερώτημά μου είναι: Αυτό το πολλαπλώς γηρασμένο (όχι μόνο ηλικιακά) και παρηκμασμένο πολιτικό προσωπικό τι μπορεί να προσφέρει πια στη σφαδάζουσα Ελλάδα;
Μια γοητεία, μια έλξη, για την οποία ο γνωστός μας Ν. Κρούτσεφ είπε το περίφημο: "Η εξουσία είναι η απόλαυση των απολαύσεων", ενώ ο σύντροφός του Γιουγκοσλάβος ηγέτης Καρντέλλι, ήταν πιο παραστατικός λέγοντας: "Από την εξουσία σε παίρνουν μόνο με το φέρετρο".
Αυτή είναι η αληθινή, η ακατάλυτη και η φυσιολογική λειτουργία της εξουσίας και όσα λέγονται περί των συμφερόντων του λαού, της Πατρίδας και τα τοιαύτα μοιάζουν γελοιότητες των πρωταγωνιστών της, τις οποίες επιβεβαιώνει ο γνωστός κοινωνιολογικός "νόμος" του Μαρξ που έγραψε: "Το τι είναι οι άνθρωποι δεν καθορίζεται από τη συνείδησή τους αλλά, αντίθετα το κοινωνικό τους είναι καθορίζει τη συνείδησή τους" (Παρουσίαση και ανάλυση αυτού του κοινωνιολογικού "νόμου" του Μαρξ, βλ. το έργο μου: "Η κομμουνιστική Ουτοπία", εκδ. "Κάδμος", 2010, σελ. 45 επ. όπου το Κεφάλαιο: "Οι τρόποι διαμόρφωσης της συνείδησης".
Επειδή όμως τα φέρετρα θα βρίσκονται στα αζήτητα για πολλά χρόνια ακόμα –πολλοί κάνουν και υγιεινή διατροφή και αθλούνται- είναι καιρός να τους συνταξιοδοτήσει ο φαύλος λαός πριν τον θάψουν.
Αθήνα, 11/02/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου