Χρυσό deal έκλεισε η Αριάνα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, η ιδρύτρια του ειδησεογραφικού portal με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις ΗΠΑ, Huffington Post, με τον αμερικανικό διαδικτυακό όμιλο America OnLine (AOL). Η Ελληνίδα αρθρογράφος και πολιτικός κατάφερε, όχι μόνο να πουλήσει ακριβά τον ιστότοπό της, τον οποίο επισκέπτονται περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μήνα, αλλά και να παραμείνει πρόεδρος του νεοσύστατου ομίλου Huffington Post Media Group.
Η συμφωνία, που ανέρχεται στα 315 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 233 εκατ. ευρώ), έχει πάρει ήδη το πράσινο φως από τα διοικητικά συμβούλια των δύο ομίλων και τώρα περιμένει την έγκριση από τις αμερικανικές αρχές, κάτι το οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη Μαρτίου.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η «Ελληνίδα που κοίταξε πιο ψηλά από τον Ικαρο», όπως έχουν χαρακτηρίσει κάποιοι την Αριάνα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, θα τελεί χρέη προέδρου αλλά και αρχισυντάκτριας του νέου ομίλου, στον οποίο θα ανήκουν πέραν της Huffington Post και πολλές άλλες ιστοσελίδες του AOL, ανάμεσα στις οποίες οι Endgadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music και StyleList.
Αυτή η εξαγορά θεωρείται η σημαντικότερη κίνηση της AOL από το 2009, όταν αποχώρησε από τον όμιλο Time Warner. Στόχος του είναι η δημιουργία ενός μιντιακού ομίλου που θα συγκεντρώνει συνολικά 117 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα στις Ηνωμένες Πολιτείες και 270 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο. «Η εξαγορά του Huffington Post σημαίνει τη δημιουργία μιας αμερικανικής μιντιακής εταιρείας νέας γενιάς, με παγκόσμια εμβέλεια, που θα συνδυάζει περιεχόμενο, κοινότητα και κοινωνικές εμπειρίες για τους καταναλωτές» είπε ο γενικός διευθυντής της AOL, Τιμ Αρμστρονγκ.
Από τη μεριά της, η 60χρονη Αριάνα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, η οποία ίδρυσε το Huffington Post το 2005 και το είδε να γίνεται πολύ γρήγορα το σημείο αναφοράς πολλών δημοσιογράφων και πολιτικών αναλυτών, είπε: «Το Huffington Post αναπτύσσεται ήδη με τεράστιους ρυθμούς. Ομως, η απόφαση που πήρα την Πρωτοχρονιά του 2011 ήταν να το προχωρήσω στο επόμενο επίπεδο - όχι μόνο δηλαδή σε επίπεδο αύξησης, αλλά και έκθεσης. Τώρα, δημιουργούμε μία εταιρεία με τεράστια εμβέλεια, προσεγγίζοντας το παγκόσμιο κοινό μέσω κάθε πιθανής μιντιακής πλατφόρμας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου