Τραγικό; Κωμικοτραγικό; Τραγελαφικό;… Όπως και να το χαρακτηρίσει κανείς, όταν κάποιοι εντεταλμένοι εχθροί της πατρίδας σου υπερασπίζονται κάποιον, τότε αυτός ο κάποιος δεν μπορεί παρά να θεωρείται –εκ μέρους τους- ως καλός τους συνεργάτης. Και, δυστυχώς, αυτό το συμπέρασμα εξάγεται από την επιστολή διαμαρτυρίας (ή υπεράσπισης) που εξέδωσε υπέρ της κυρίας Φραγκουδάκη και κατά της ΕΛΜΕ Ν. Ροδόπης, η Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων Δυτικής Θράκης (γνωστή και ως παράνομη κυβέρνηση που έχει εγκαθιδρύσει η Άγκυρα μέσα στη Θράκη και η οποία εκφράζεται κατά βάση από
τους εκάστοτε μουσουλμάνους βουλευτές –όλων των κομμάτων-, ενώ μόνιμα μέλη της είναι οι ψευτομουφτήδες Ξάνθης και Ροδόπης, καθώς και «λαμπρές προσωπικότητες» που στηρίζονται από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής).
Ας απολαύσουμε την μετάφραση του υπερασπιστικού κειμένου εκ μέρους των τουρκοπρακτόρων (το οποίο ουσιαστικά είναι υπέρ του αποτυχημένου προγράμματος εκπαίδευσης της κυρίας Φραγκουδάκη, το οποίο κόστισε περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ, αφού κατά αυτού του προγράμματος έβαλλε και η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ν. Ροδόπης), όπως αυτό μεταφράστηκε από τα «Τουρκικά Νέα» (η δημοσίευση έγινε στην τουρκόγλωσση εφημερίδα Ρόντοπ Ρουζγκαρί):
Αισθανόμαστε ντροπή για τα άτομα ή τους φορείς οι οποίοι ακόμη αγνοούν ή δεν θέλουν να ξέρουν πως στην Δυτική Θράκη ζει μια Τουρκική Μειονότητα και ότι αυτή η Μειονότητα αφέθηκε εδώ με μια διεθνή συνθήκη, την συνθήκη ειρήνης της Λοζάννης.
Αποτελεί ανησυχητικό και λυπηρό φαινόμενο και για την περιοχή μας και για την δημοκρατία μας, να έρχεται μια πρόταση από εκπαιδευτικό φορέα που προτείνει την κατάργηση των διεθνών και διμερών συμφωνιών που καθορίζουν την μειονοτική εκπαίδευση.
Η ΕΛΜΕ Ροδόπης τις προηγούμενες μέρες, με ανακοίνωση της πρότεινε την κατάργηση του συστήματος μειονοτικής εκπαίδευσης που στηρίζεται σε διδακτέα ύλη στα τουρκικά και στα ελληνικά.
Το να γίνεται μια τόσο γελοία και μακριά από κάθε λογική δημοκρατίας και ανεκτικότητας πρόταση από την εκπαιδευτική κοινότητα, είναι καταρχήν μια εντελώς λάθος κίνηση. Το να γίνεται πρόταση για "κατάργηση μειονοτικής εκπαίδευσης" από έναν από τους φορείς αυτών που ασκούν το ιερό καθήκον της εκπαίδευσης προς τα παιδιά μας, μας προκαλεί ανησυχία για την περιοχή μας, το μέλλον μας, όπως και για το πολυτιμότερο περιουσιακό μας στοιχείο-τα παιδιά μας. Η ΕΛΜΕ Ροδόπης προτείνοντας την κατάργηση της μειονοτικής εκπαίδευσης, υπό κάποια έννοια ομολόγησε έτσι την ανησυχία της για την διατήρηση της ταυτότητας και του πολιτισμού της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης. Τέτοιου είδους προτάσεις δημιουργούνε χάσμα σε κάθε επίπεδο ανάμεσα στις δύο κοινότητες που ζούνε στην περιοχή.
Δηλώνουμε πως ως Συμβουλευτική Επιτροπή Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης δεν δεχόμαστε με κανένα τρόπο τις απόψεις και τις προτάσεις του εν λόγω φορέα σχετικά με την μειονοτική εκπαίδευση, και προσμένουμε χωρίς χάσιμο χρόνου να τις επανεξετάσουν.
Με την ευκαιρία, με λύπη μας παρατηρούμε πως εκπαιδευτικοί μέλη της μειονότητας μας, οι οποίοι εκφράζουν τα αιτήματα και τις προσδοκίες σχετικά με την εκπαίδευση της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, οι οποίοι αποτελούν την συνείδηση της μειονότητας και των γονέων των μαθητών και κινούνται σύμφωνα με το πνεύμα των διεθνών και διμερών συνθηκών που καθορίζουν την μειονοτική εκπαίδευση, υφίστανται πειθαρχικές ποινές. Είναι σαφές πως αυτοί οι εκπαιδευτικοί μας υφίστανται διοικητικές ποινές, απομακρύνονται των καθηκόντων τους, ή μετά από μακρόχρονη υπηρεσία κάπου, μετατίθενται με τρόπο που δεν προβλέπεται. Επιθυμούμε να εκφράσουμε πως βρίσκουμε εντελώς λάθος την απόπειρα εκφοβισμού των εκπαιδευτικών μας με τέτοιες μεθόδους. Καθώς στα πλαίσια αυτά μετά από τον Μεχμέτ Ντερντιμάν και τον Εμίν Μπουλμπούλ που τιμωρήθηκαν με πειθαρχικές ποινές στην Ροδόπη, κατά τις προηγούμενες μέρες τιμωρήθηκε αρχικά με επίπληξη και μετά απομακρύνθηκε από τα καθήκοντα του ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου Εχίνου Χασάν Κουράκ σχετικά με το "αίτημα για μειονοτικό νηπιαγωγείο", δηλώνουμε πως θεωρούμε πως πρόκειται για λάθος αποφάσεις και ζητάμε να δοθεί τέλος σε αυτού του είδους τις ποινές που εμποδίζουν τους δασκάλους μας να εργαστούνε αποδοτικά.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
Περιοδικό Ρόντοπ Ρουζγκαρί 16/11/2012
Είναι να μην θυμόμαστε την παροιμία που λέει «δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι»; Και, φυσικά, κουβέντα από τα αρχι-πρακτορίδια επί του θέματος που αφορά την εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων. Και γιατί άλλωστε να ασχοληθούν με την εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων; Αφού το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο εκτουρκισμός των νέων μουσουλμάνων της Θράκης και όχι η παραγωγή μορφωμένων μουσουλμάνων.
Οι τουρκοπράκτορες ενδιαφέρονται για την παραμόρφωση και όχι για την μόρφωση, η οποία εκλείπει στο τεράστιο ποσοστό των μουσουλμάνων του πλανήτη. Εξάλλου, σιωπούν για τα αποτελέσματα των εξετάσεων εισαγωγής σε Ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ των μουσουλμανοπαίδων, αφού γνωρίζουν πως η επιβαλλόμενη (και για άγνωστους λόγους συνεχιζόμενη εκ μέρους της Ελληνικής Πολιτείας) τουρκική γλώσσα σε Έλληνες μουσουλμάνους πολίτες, αποδεικνύει πως εμποδίζει την ποιοτική αλλά και ουσιαστική εκπαίδευση των νέων μουσουλμάνων. Κι αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι μουσουλμάνοι προτιμούν να στέλνουν τα παιδιά τους σε δημόσια Ελληνικά και όχι σε μειονοτικά σχολεία.
Όσο για τους "τούρκους" δασκάλους, είναι γνωστό πως ελάχιστοι ασχολούνται πραγματικά με την εκπαίδευση (είναι από τις τάξεις των ΕΠΑΘιτών, εκπαιδευμένων από το Ελληνικό Δημόσιο), ενώ οι περισσότεροι αρκούνται στην προπαγάνδα υπέρ της Τουρκίας, εν ώρα μαθήματος. Οι δε δάσκαλοι που έρχονται από την Τουρκία, έχουν ως μοναδικό μέλημα την ανάδειξη της τουρκικής ομορφιάς και ανωτερότητας. Για τις περιπτώσεις που οι συμπεριφορές αυτές (ή και άλλες, όπως η προτροπή αγνόησης των Ελληνικών νόμων...) κρίνονται παραβατικές, φυσικά και υπάρχουν σχετικές ποινές, οι οποίες τις περισσότερες φορές είναι άκρως τυπικές. Το να ζητάνε οι τουρκοπράκτορες (Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων Δυτικής Θράκης) να μην τιμωρούνται όσοι παραβαίνουν τα καθήκοντά τους που σαφέστατα ορίζει ο νόμος, είναι ουσιαστικά μία προτροπή προς την δημιουργία ασυλίας για την παραβατικότητα, η οποία προσδιορίζεται σε προτροπή ανθελληνικής συμπεριφοράς!!! Αλήθεια, στην Τουρκία οι δάσκαλοι δεν τιμωρούνται όταν παραβιάζουν το νόμο; Αλήθεια, στην Τουρκία, οι δάσκαλοι μπορούν να προτρέπουν στην μη αναγνώριση της κυβέρνησης, των νόμων και των θεσμικών οργάνων του κράτους;
Το γελοίο όμως είναι πως (για παράδοξο μέχρι στιγμής λόγο) τα ανθυποπρακτορίδια συνεχίζουν να υπερασπίζονται την Συνθήκη της Λοζάνης, την οποία όμως οι ίδιοι αντιβαίνοντας την μετάφρασή της την παραχαράσσουν προσθέτοντας την (ανύπαρκτη στο κείμενο της συνθήκης) λέξη «Tούρκοι» δίπλα στην μειονότητα, η οποία σαφέστατα ορίζεται από την συνθήκη ως «θρησκευτική μουσουλμανική μειονότητα».
Εν πάσει περιπτώσει, επειδή οι τουρκοπράκτορες εμμένουν στον χαρακτηρισμό τούρκος για τους κατοίκους της Θράκης, μήπως θα ήταν φρόνιμο από την Ελληνική κυβέρνηση να ικανοποιήσει το αίτημά τους με ταυτόχρονη εφαρμογή των όσων σαφέστατα ορίζονται από την Συνθήκη της Λοζάνης και αφορούν στην μετακίνηση των τούρκων της Θράκης στην… Τουρκία;
Επιτέλους, αφού θέλουν να επιμένουν στο να αυτοπροσδιορίζονται ως Τούρκοι και επικαλούνται στην Συνθήκη της Λοζάνης, ας αποδεχτούν και αυτά που επιτάσσει αυτή η συνθήκη… Μήπως έχει κάποιο κώλυμα στην υλοποίηση της Συνθήκης της Λοζάνης ο κ. Αβραμόπουλος;
Κωνσταντίνος
http://kostasxan.blogspot.gr/2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου