ρεπορτάζ: Γιάννη Κολοζώφ
O δηλωμένος gay Αστυνόμος Β’ Μιχάλης Λώλης( γούστο καπέλο του, αν δεν ενοχλεί κανέναν),
όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το ΜΑΚΕΛΕΙΟ, έχει υποβάλει αίτηση να μετατεθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του τα Ιωάννινα, όχι για την διάδοση -όπως συνηθίζει μέσα από ημερίδες- του ομοφυλοφιλικού βίου του, αλλά όπως λέει με παράπονο «επειδή εδώ στην απόμακρη Αθήνα και ανηφορίζοντας για το γραφείο του στη ΓΑΔΑ, διαισθάνεται κάθε φορά τα χλευαστικά βλέμματα των … άσπλαχνων-ρατσιστών συναδέλφων του».
Η αίτησή του δεν έχει ακόμα εξεταστεί αλλά για τον συντοπίτη του Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ, μάλλον η λύση αυτή θα αποτελέσει τον … μονόδρομο, για να απαλλαγεί το αστυνομικό σώμα από τις αντιδράσεις που προκαλούν τα καμώματά του ειδικά στην Αθήνα. Ο Αστυνόμος με το μουστάκι, εδώ και 1,5 χρόνο κατάφερε να γίνει «βεντέτα» στους κόλπους εντός και εκτός αστυνομίας, όχι για τις επιτυχίες του ως υποδιοικητής στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας, αλλά για τα καπρίτσια του ως ο 1οςδηλωμένος gay αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ, όταν μάλιστα προ μηνών έφτασε στο σημείο να δηλώσει on camera ότι :
«Το 20% στην αστυνομία είναι ομοφυλόφιλοι δηλαδή περίπου 9000 ένστολοι είναι γκέι, γιατί απλά έτσι συμβαίνει και στο εξωτερικό …».
Επίσης έχει καταφέρει να κάνει «πλεονέκτημα» την σεξουαλική του ιδιαιτερότητα αφού επέλεξε να δημοσιοποιήσει την προσωπική του σεξουαλική προτίμηση μέσω του… ηλεκτρονικού και έντυπου τύπου. Έπαιξε στις lifo όλου του κόσμου, έγινε ακτιβιστής στο gay pride, έκανε πορεία γι αυτό, και με τις δηλώσεις του προκάλεσε προβλήματα στην υπηρεσία του αλλά χωρίς καμία απολύτως υπηρεσιακή επίπτωση ή ΕΔΕ.
Και παρά το ότι συνδικαλιστές του σώματος έφτασαν στο σημείο να τυπώσουν μπλουζάκια με το σύνθημα «Δεν είμαι ένας από τους 9.000». Τώρα ο κ. Λώλης έφτασα στο σημείο να εκδηλώσει το δικό του ρατσιστικό μίσος κατά των Ελλήνων, με την ανάρτησή του στο Instagram και με λεζάντα φωτογραφίας της πλατείας Μοναστηρακίου στην οποία εικονίζονται αλλοδαποί μικροπωλητές και να γράφει πως: «Μία πλατεία χωρίς Έλληνες. Είναι πάντα μια υπέροχη πλατεία».
ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ Ο «ΔΙΩΚΤΗΣ» ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ;
Στην Κατεχάκη, δεν ίδρωσε κανενός το αυτί και όταν ο Αστυνόμος Λώλης, με άρθρο του, καταφέρθηκε κατά του Χριστιανισμού και εξισώνοντας την «Άλωση της Πόλης» με τους Τσιχαντιστές. Ο ίδιος γράφει τα εξής:
«Με αφορμή την 21η Νοεμβρίου, όπου με βάση τη θρησκευτική χριστιανική παράδοση εορτάζονται τα Εισόδια της Θεοτόκου. Κατά τα χριστιανικά ήθη λοιπόν εορτάζουν οι γυναίκες που φέρουν το όνομα της Παναγίας και είναι παρθένες. Γνωρίζουμε ότι η Παναγία αιώνες μετά την ύπαρξή της, ως γυναίκας και μητέρας του Χριστού, ανακηρύχθηκε από την εκκλησία, με Οικουμενική Σύνοδο, ως Υπεραγία Θεοτόκος, αποδίδοντάς της μάλιστα την Παρθενία. Αυτό ιστορικά εξηγείται από την ανάγκη προσηλυτισμού στο Χριστιανικό δόγμα, σε μια καθαρά μονοθεϊστική θρησκεία, ανθρώπων – πιστών των τότε κυριαρχουσών πολυθεϊστικών θρησκειών, αναπόσπαστο μέρος των οποίων αποτελούσαν και γυναικείες θεότητες. Έτσι η αναγωγή της Μαρίας ως απλής γυναίκας και μητέρας του Χριστού, σε Υπεραγία Θεοτόκο και Παναγία Παρθένο, εξυπηρετούσε καθαρά την ανάγκη για ευκολότερη εξάπλωση του Χριστιανισμού, και κατ’επέκταση της εξάπλωσης της εξουσίας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Δεν πρέπει όμως να παραβλέψουμε κάτι πολύ σημαντικό και σοβαρό, ότι η δογματική αυτή παραδοχή της Παρθενίας της γυναίκας που γέννησε ένα παιδί, χωρίς δηλαδή σεξουαλική επαφή, είναι καθαρά μια σεξιστική, μισογυνίστικη και έτσι Ρατσιστική ρητορική. Υπακούει στη σεξιστική αντίληψη που θέλει τη γυναίκα καθαρή, άσπιλη και αμόλυντη, χωρίς πάθη και ανάγκες. Μιας γυναίκας που μόνο ως Παρθένα μπορεί να γίνει Παναγία, υποβιβάζοντας την γυναικεία φύση και σεξουαλικότητα σε κάτι βρώμικο και αμαρτωλό. Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν είναι ισότιμη θεότητα με το Θεό, ο οποίος είναι άντρας, ο μοναδικός, ο ένας, ο πατήρ μαζί με το πρωτότοκο υιό του. Όλα αυτά φαίνονται με διάφορες εκφάνσεις σε όλη τη χριστιανική παράδοση που απαγορεύει μεταξύ άλλων στη γυναίκα να ιερουργεί, να μπαίνει στο Ιερό Βήμα των ναών, να ασπάζεται τις εικόνες όταν βρίσκεται σε έμμηνο ρύση, οι οποίες επίσης υποβιβάζουν την γυναίκα και τη γυναικεία φύση, καθώς και την γυναικεία σεξουαλικότητα και εν γένει τη σεξουαλική επαφή. Αναπαράγουν τη συντηρητική και αναχρονιστική, πατριαρχική και φαλλοκρατική υπεροχή, που τότε ήταν αυτονόητη και κοινωνικά παραδεκτή, αλλά σήμερα έχει πια ξεπεραστεί. Η χριστιανική θρησκεία σαφώς και τυγχάνει απόλυτης προστασίας και σεβασμού. Όχι όμως η πίστη, που είναι προσωπική. Αλλά δυστυχώς είναι μια καθαρά μισογυνίστικη, σεξιστική και έτσι εν μέρει Ρατσιστική. Αν προσθέσω εδώ και τις θρησκείες που κατασκευάστηκαν αργότερα, βασισμένες στα ανδροκρατούμενα και σεξιστικά πρότυπα του Χριστιανισμού, όπως για παράδειγμα το Ισλάμ, όπου οικειοποιήθηκαν και αυτές, τον αυτονόητο γιατί την εποχή, κοινωνικό μισογυνισμό, που θέλει τη γυναίκα κατώτερη του άνδρα, βλέπουμε την έκταση που λαμβάνει μέχρι σήμερα ο σεξισμός αυτός. Μαζί και με την αυτονόητη θρησκευτική μισαλλοδοξία που καλλιεργείται, καθώς η κάθε θρησκεία θεωρεί τους πιστούς της άλλης, κατώτερους, δημιουργώντας μεταξύ των ανθρώπων σχέσεις ανωτερότητας-κατωτερότητας, καθιστώντας αυτές φύσει Ρατσιστικές. Άλλωστε το Ισλαμικό τζιχάντ, ως ιερός πόλεμος στους απίστους, πήρε μορφή πρώτα από το Χριστιανισμό με τις Σταυροφορίες, όπου η εκκλησία με πρόφαση την προστασία των Αγίων Τόπων από τους άπιστους, κύλησε στο αίμα εκατομμύρια ανθρώπους για αιώνες. Αν σήμερα το τζιχάντ και η ισλαμοποίηση μας ξενίζει και μας προκαλεί φόβους, υπενθυμίζω την κατά πολύ επαχθέστερη και βίαιη Άλωση της Πόλης το 1204 από τους Χριστιανούς Σταυροφόρους, σε σχέση με αυτή του 1453, από τους Ισλαμιστές Οθωμανούς. Η πρόοδος όμως της επιστήμης απέδειξε πια την αυτονόητη, αλλά για αιώνες αμφισβητούμενη, ισότητα των φύλων και μάλιστα ξεπέρασε και την κοινωνική κατασκευή των δύο φύλων και διαμόρφωσε με αναμφισβήτητους επιστημονικούς όρους το λεγόμενο σήμερα κοινωνικό φύλο ή ταυτότητα φύλου, φέρνοντας έτσι στο ίδιο επίπεδο και τα ΛΟΑΔ άτομα. Έτσι και ο νομικός μας πολιτισμός μέσα από τα Θεμελιώδη και συνταγματικώς κατοχυρωμένα Ανθρώπινα Δικαιώματα προασπίζει αυτή την ισότητα, τόσο των δύο βιολογικών φύλων, όσο και την ευρύτερη ισότητα όλων των κοινωνικών φύλων, συμπεριλαμβανομένων έτσι των ΛΟΑΔ ατόμων. Όλη αυτή η πρόοδος και εξέλιξη καθιστά τις θρησκείες, σαν τον Χριστιανισμό, απόλυτα αναχρονιστικές και Ρατσιστικές. Τέλος θα ενισχύσω τη Ρατσιστική φύση του Χριστιανισμού (και των αντίστοιχων μονοθεϊστικών θρησκειών), καθώς απορρίπτει εντελώς την ομοφυλοφιλία και την κοινωνική ταυτότητα φύλου δηλαδή την διεμφυλικότητα, τα οποία αν και είναι στοιχεία της ανθρώπινης φύσης, τα καταδικάζει ως αμαρτία, χαρακτηρίζοντάς τα ως ανωμαλία, μη φυσιολογικά και παρά φύση. Έτσι ένα σημαντικό πλήθος ανθρώπων, όπως τα ΛΟΑΔ άτομα, θεωρούνται από το Χριστιανισμό όχι απλά κατώτεροι, όπως οι γυναίκες, αλλά ως μη-άνθρωποι, στερούμενοι πλήρως κάθε Δικαίωμα όχι απλά ισότητας αλλά και ύπαρξης».
ΜΑΚΕΛΕΙΟ
O δηλωμένος gay Αστυνόμος Β’ Μιχάλης Λώλης( γούστο καπέλο του, αν δεν ενοχλεί κανέναν),
όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το ΜΑΚΕΛΕΙΟ, έχει υποβάλει αίτηση να μετατεθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του τα Ιωάννινα, όχι για την διάδοση -όπως συνηθίζει μέσα από ημερίδες- του ομοφυλοφιλικού βίου του, αλλά όπως λέει με παράπονο «επειδή εδώ στην απόμακρη Αθήνα και ανηφορίζοντας για το γραφείο του στη ΓΑΔΑ, διαισθάνεται κάθε φορά τα χλευαστικά βλέμματα των … άσπλαχνων-ρατσιστών συναδέλφων του».
Η αίτησή του δεν έχει ακόμα εξεταστεί αλλά για τον συντοπίτη του Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ, μάλλον η λύση αυτή θα αποτελέσει τον … μονόδρομο, για να απαλλαγεί το αστυνομικό σώμα από τις αντιδράσεις που προκαλούν τα καμώματά του ειδικά στην Αθήνα. Ο Αστυνόμος με το μουστάκι, εδώ και 1,5 χρόνο κατάφερε να γίνει «βεντέτα» στους κόλπους εντός και εκτός αστυνομίας, όχι για τις επιτυχίες του ως υποδιοικητής στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας, αλλά για τα καπρίτσια του ως ο 1οςδηλωμένος gay αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ, όταν μάλιστα προ μηνών έφτασε στο σημείο να δηλώσει on camera ότι :
«Το 20% στην αστυνομία είναι ομοφυλόφιλοι δηλαδή περίπου 9000 ένστολοι είναι γκέι, γιατί απλά έτσι συμβαίνει και στο εξωτερικό …».
Επίσης έχει καταφέρει να κάνει «πλεονέκτημα» την σεξουαλική του ιδιαιτερότητα αφού επέλεξε να δημοσιοποιήσει την προσωπική του σεξουαλική προτίμηση μέσω του… ηλεκτρονικού και έντυπου τύπου. Έπαιξε στις lifo όλου του κόσμου, έγινε ακτιβιστής στο gay pride, έκανε πορεία γι αυτό, και με τις δηλώσεις του προκάλεσε προβλήματα στην υπηρεσία του αλλά χωρίς καμία απολύτως υπηρεσιακή επίπτωση ή ΕΔΕ.
Και παρά το ότι συνδικαλιστές του σώματος έφτασαν στο σημείο να τυπώσουν μπλουζάκια με το σύνθημα «Δεν είμαι ένας από τους 9.000». Τώρα ο κ. Λώλης έφτασα στο σημείο να εκδηλώσει το δικό του ρατσιστικό μίσος κατά των Ελλήνων, με την ανάρτησή του στο Instagram και με λεζάντα φωτογραφίας της πλατείας Μοναστηρακίου στην οποία εικονίζονται αλλοδαποί μικροπωλητές και να γράφει πως: «Μία πλατεία χωρίς Έλληνες. Είναι πάντα μια υπέροχη πλατεία».
ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ Ο «ΔΙΩΚΤΗΣ» ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ;
Στην Κατεχάκη, δεν ίδρωσε κανενός το αυτί και όταν ο Αστυνόμος Λώλης, με άρθρο του, καταφέρθηκε κατά του Χριστιανισμού και εξισώνοντας την «Άλωση της Πόλης» με τους Τσιχαντιστές. Ο ίδιος γράφει τα εξής:
«Με αφορμή την 21η Νοεμβρίου, όπου με βάση τη θρησκευτική χριστιανική παράδοση εορτάζονται τα Εισόδια της Θεοτόκου. Κατά τα χριστιανικά ήθη λοιπόν εορτάζουν οι γυναίκες που φέρουν το όνομα της Παναγίας και είναι παρθένες. Γνωρίζουμε ότι η Παναγία αιώνες μετά την ύπαρξή της, ως γυναίκας και μητέρας του Χριστού, ανακηρύχθηκε από την εκκλησία, με Οικουμενική Σύνοδο, ως Υπεραγία Θεοτόκος, αποδίδοντάς της μάλιστα την Παρθενία. Αυτό ιστορικά εξηγείται από την ανάγκη προσηλυτισμού στο Χριστιανικό δόγμα, σε μια καθαρά μονοθεϊστική θρησκεία, ανθρώπων – πιστών των τότε κυριαρχουσών πολυθεϊστικών θρησκειών, αναπόσπαστο μέρος των οποίων αποτελούσαν και γυναικείες θεότητες. Έτσι η αναγωγή της Μαρίας ως απλής γυναίκας και μητέρας του Χριστού, σε Υπεραγία Θεοτόκο και Παναγία Παρθένο, εξυπηρετούσε καθαρά την ανάγκη για ευκολότερη εξάπλωση του Χριστιανισμού, και κατ’επέκταση της εξάπλωσης της εξουσίας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Δεν πρέπει όμως να παραβλέψουμε κάτι πολύ σημαντικό και σοβαρό, ότι η δογματική αυτή παραδοχή της Παρθενίας της γυναίκας που γέννησε ένα παιδί, χωρίς δηλαδή σεξουαλική επαφή, είναι καθαρά μια σεξιστική, μισογυνίστικη και έτσι Ρατσιστική ρητορική. Υπακούει στη σεξιστική αντίληψη που θέλει τη γυναίκα καθαρή, άσπιλη και αμόλυντη, χωρίς πάθη και ανάγκες. Μιας γυναίκας που μόνο ως Παρθένα μπορεί να γίνει Παναγία, υποβιβάζοντας την γυναικεία φύση και σεξουαλικότητα σε κάτι βρώμικο και αμαρτωλό. Και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν είναι ισότιμη θεότητα με το Θεό, ο οποίος είναι άντρας, ο μοναδικός, ο ένας, ο πατήρ μαζί με το πρωτότοκο υιό του. Όλα αυτά φαίνονται με διάφορες εκφάνσεις σε όλη τη χριστιανική παράδοση που απαγορεύει μεταξύ άλλων στη γυναίκα να ιερουργεί, να μπαίνει στο Ιερό Βήμα των ναών, να ασπάζεται τις εικόνες όταν βρίσκεται σε έμμηνο ρύση, οι οποίες επίσης υποβιβάζουν την γυναίκα και τη γυναικεία φύση, καθώς και την γυναικεία σεξουαλικότητα και εν γένει τη σεξουαλική επαφή. Αναπαράγουν τη συντηρητική και αναχρονιστική, πατριαρχική και φαλλοκρατική υπεροχή, που τότε ήταν αυτονόητη και κοινωνικά παραδεκτή, αλλά σήμερα έχει πια ξεπεραστεί. Η χριστιανική θρησκεία σαφώς και τυγχάνει απόλυτης προστασίας και σεβασμού. Όχι όμως η πίστη, που είναι προσωπική. Αλλά δυστυχώς είναι μια καθαρά μισογυνίστικη, σεξιστική και έτσι εν μέρει Ρατσιστική. Αν προσθέσω εδώ και τις θρησκείες που κατασκευάστηκαν αργότερα, βασισμένες στα ανδροκρατούμενα και σεξιστικά πρότυπα του Χριστιανισμού, όπως για παράδειγμα το Ισλάμ, όπου οικειοποιήθηκαν και αυτές, τον αυτονόητο γιατί την εποχή, κοινωνικό μισογυνισμό, που θέλει τη γυναίκα κατώτερη του άνδρα, βλέπουμε την έκταση που λαμβάνει μέχρι σήμερα ο σεξισμός αυτός. Μαζί και με την αυτονόητη θρησκευτική μισαλλοδοξία που καλλιεργείται, καθώς η κάθε θρησκεία θεωρεί τους πιστούς της άλλης, κατώτερους, δημιουργώντας μεταξύ των ανθρώπων σχέσεις ανωτερότητας-κατωτερότητας, καθιστώντας αυτές φύσει Ρατσιστικές. Άλλωστε το Ισλαμικό τζιχάντ, ως ιερός πόλεμος στους απίστους, πήρε μορφή πρώτα από το Χριστιανισμό με τις Σταυροφορίες, όπου η εκκλησία με πρόφαση την προστασία των Αγίων Τόπων από τους άπιστους, κύλησε στο αίμα εκατομμύρια ανθρώπους για αιώνες. Αν σήμερα το τζιχάντ και η ισλαμοποίηση μας ξενίζει και μας προκαλεί φόβους, υπενθυμίζω την κατά πολύ επαχθέστερη και βίαιη Άλωση της Πόλης το 1204 από τους Χριστιανούς Σταυροφόρους, σε σχέση με αυτή του 1453, από τους Ισλαμιστές Οθωμανούς. Η πρόοδος όμως της επιστήμης απέδειξε πια την αυτονόητη, αλλά για αιώνες αμφισβητούμενη, ισότητα των φύλων και μάλιστα ξεπέρασε και την κοινωνική κατασκευή των δύο φύλων και διαμόρφωσε με αναμφισβήτητους επιστημονικούς όρους το λεγόμενο σήμερα κοινωνικό φύλο ή ταυτότητα φύλου, φέρνοντας έτσι στο ίδιο επίπεδο και τα ΛΟΑΔ άτομα. Έτσι και ο νομικός μας πολιτισμός μέσα από τα Θεμελιώδη και συνταγματικώς κατοχυρωμένα Ανθρώπινα Δικαιώματα προασπίζει αυτή την ισότητα, τόσο των δύο βιολογικών φύλων, όσο και την ευρύτερη ισότητα όλων των κοινωνικών φύλων, συμπεριλαμβανομένων έτσι των ΛΟΑΔ ατόμων. Όλη αυτή η πρόοδος και εξέλιξη καθιστά τις θρησκείες, σαν τον Χριστιανισμό, απόλυτα αναχρονιστικές και Ρατσιστικές. Τέλος θα ενισχύσω τη Ρατσιστική φύση του Χριστιανισμού (και των αντίστοιχων μονοθεϊστικών θρησκειών), καθώς απορρίπτει εντελώς την ομοφυλοφιλία και την κοινωνική ταυτότητα φύλου δηλαδή την διεμφυλικότητα, τα οποία αν και είναι στοιχεία της ανθρώπινης φύσης, τα καταδικάζει ως αμαρτία, χαρακτηρίζοντάς τα ως ανωμαλία, μη φυσιολογικά και παρά φύση. Έτσι ένα σημαντικό πλήθος ανθρώπων, όπως τα ΛΟΑΔ άτομα, θεωρούνται από το Χριστιανισμό όχι απλά κατώτεροι, όπως οι γυναίκες, αλλά ως μη-άνθρωποι, στερούμενοι πλήρως κάθε Δικαίωμα όχι απλά ισότητας αλλά και ύπαρξης».
ΜΑΚΕΛΕΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου