Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ένα ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής σκάφος ειδικών επιχειρήσεων πετυχαίνει σπάνιο ρεκόρ. Αττική - Λιβύη σε 21 ώρες

Ένα εκπληκτικό επίτευγμα πέτυχε μια ναυτική σχεδίαση και δημιουργία 100% από ελληνικά χέρια: Τα ταχύπλοο σκάφος ειδικών επιχειρήσεων NEMESIS μετά από πλεύση 21 ωρών και με μόνο ανεφοδιασμό στην Μάλτα, έφτασε στην Λιβύη όπου θα επιδειχθεί στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας που ενδιαφέρονται για την προμήθειά του.
Το σκάφος ξεκίνησε στις 02.30 τα ξημερώματα της Παρασκευής από το Πόρτο Ράφτη και με έναν ανεφοδιασμό στην Μάλτα, έφτασε στις 23.00 το βράδυ της Παρασκευής στην Λιβύη! Μεταξύ Μάλτας και αφρικανικών ακτών αντιμετώπισε κατάσταση θάλασσας 7 Μποφόρ, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Το σκάφος διαθέτει αλεξίσφαιρη προστασία η οποία αποτελείται από το υλικό Dyneema της ολλανδικής εταιρείας DSM. Το υλικό αυτό προστατεύει το πλήρωμα από πυρά όπλων όπως....
τα ΑΚ-47 7,62x39 FMC (ταχύτητα βλήματος 720 μέτρα το δευτερόλεπτο).
Αυτό κατέστη δυνατό με την εφαρμογή της τεχνογνωσίας της ναυπηγού εταιρείας ELMON στο τομέα της αλεξίσφαιρης προστασίας και της συνεργασίας της με την ολλανδική DNM.
Πρόκειται για ένα ταχύπλοο σκάφος ειδικής κατασκευής συνολικού μήκους 11,6 μέτρων με μήκος γάστρας 10,20 μέτρα, μέγιστο εξωτερικό  πλάτος 3,44 μέτρα και βάρος 4,3 τόνους.
Η αυτονομία του σκάφους φτάνει τις 12 ώρες και η εμβέλειά του τα 480 ναυτικά μίλια. Η γάστρα του σκάφους έχει κατασκευαστεί από Fibergrass με πυραντοχικό πολυεστέρα και ίνες Binaxial. Σε όλο το μήκος εσωτερικά της γάστρας έχουν τοποθετηθεί Stringer (δοκάρια) καθώς και ίνες Binaxaial και Rovin.
Ο βασικός οπλισμός του σκάφους αποτελείται από δύο πολυβόλα των 12,7 χλστ., τα οποία είναι τοποθετημένα στην πλώρη και στην πρύμνη σε ειδικούς έστορες.
Επιπρόσθετα, εάν ο χρήστης το επιθυμεί, μπορεί να αντικαταστήσει το πρωραίο πολυβόλο των 12,7 χλστ. με έναν εκτοξευτή ρουκετών (απλές ή κατευθυνόμενες) καθώς και κατευθυνόμενων πυραύλων μικρής εμβέλειας δυτικής ή ρωσικής κατασκευής.
Επιπλέον, για προστασία, το σκάφος διαθέτει εκτοξευτές καπνογόνων τοποθετημένους στις δύο πλευρές του Roll Bar. Για ασφαλέστερη ναυσιπλοΐα, το ΝΕΜΕΣΙΣ διαθέτει το κατάλληλο ραντάρ με εμβέλεια 24 ναυτικά μίλια.
Η INTRACOM έχει τοποθετήσει το σύστημα ελέγχου και διοίκησης Spartan, με αποτέλεσμα ένα 100% ελληνικό προϊόν, πλην των δύο εσωλέμβιων μηχανών Penta της Volovo 360hp η κάθε μία
Μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 10 οπλισμένους στρατιώτες, ενώ το πλήρωμά του αποτελείται από δύο άτομα και δύο πολυβολητές, ένα στην πλώρη και ένα στην πρύμνη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου