Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Όταν ο Έλληνας μεγαλουργεί: Korres project 4

Όσοι βρέθηκαν την Κυριακή στο Τατόι, στον αγώνα των ιστορικών αυτοκινήτων που διοργάνωσε με επιτυχία η ΦΙΛΠΑ, είχαν την ευκαιρία να δουν ένα πολύ περίεργο αυτοκίνητο, «γυμνό» χωρίς δηλαδή τα μέρη του αμαξώματος, να γυρίζει στην πίστα και να περνάει κάτι εμπόδια με ιδιαίτερη ευκολία.

Στο αποκλειστικά 2θέσιο αυτοκίνητο, στη θέση του οδηγού ήταν ο Βασίλης Ορφανός, γνωστός από τις επιτυχίες του στο μαραθώνιο του Ντακάρ, ενώ κάπου στο αυτοκίνητο υπήρχε ένα αυτοκόλλητο “Korres project”.
Στη θέα του περίεργου αυτού οχήματος μένεις μαγνητισμένος. Όλη η σύνθεση του δεν σου έφερνε στο νου κάτι από τις «γνωστές» εικόνες των καθημερινών ή ακόμα και αγωνιστικών αυτοκινήτων. Η διάταξη των αναρτήσεων με τα τεράστια αμορτισέρ της Bilstein, τα αλουμινένια ψαλίδια, τα «δεσίματα» του σασί.
Όλα διαφορετικά. Κάτι σαν να ήρθε από κάπου αλλού. Και αυτό το κάτι είναι η διαφορετικότητα αυτού του οχήματος κατασκευασμένο από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου 70:75. Ότι και να αναφέρουμε για αυτό το αυτοκίνητο είναι πολύ λίγα μπροστά σε αυτά που κάνει.
Και τι κάνει; ο Δημήτρης Κορρές που είναι η ψυχή του project, (αυτό είναι το Νο4 , έχουν προηγηθεί άλλα τρία) απαντάει ότι: κάνει ότι δεν κάνουν όλα τα άλλα αυτοκίνητα.
Και δεν είναι σχήμα λόγου.
Το αυτοκίνητο είναι μια καινοτομία στο χώρο της αυτοκίνησης , εντελώς διαφορετικό από ότι έχουμε γνωρίσει μέχρι τώρα. Το μόνο κοινό είναι οι τέσσερεις ρόδες και ο κινητήρας (από Corvette V8, 7.000 κ.εκ. 510 ίπποι) τοποθετημένος στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο ταξίδεψε στη Γερμανία, έδειξε ενδιαφέρον η Αμερική ενώ λίγες ημέρες πριν ήρθε μια ολόκληρη ομάδα από την Αγγλία που δοκίμασε το αυτοκίνητο, ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει τις ικανότητές του.
Περισσότερα από 4.500 εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί δύο και τρεις φορές (που σημαίνει εκτός του χρόνου και πολύ χρήμα) για την κατασκευή του επαναστατικού “Korres project 4”. Μια ακόμα Ελληνική ψυχή καινοτομεί.
Bέβαια ανταπόκριση  στη χώρα που γεννήθηκε ο πολιτισμός δεν βλέπει να υπάρχει. Το αυτοκίνητο λόγω των καινοτομιών είναι ακριβό, αλλά είναι και μοναδικό.
πηγή:http://www.motori.gr/newsarticle/4400

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου