Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

ΘΑΒΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΣΙΠΡΑ - ΠΑΠΠΑ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ. Καταγγελία-σοκ Μαρινάκη: Ο Παππάς μου ζήτησε να δανείσω τον Καλογρίτσα για να αποκτήσει ΚΙ ΑΛΛΟ κανάλι ο ΣΥΡΙΖΑ


Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είπε ότι στις συναντήσεις του με τον Νίκο Παππά όταν ήταν σε εξέλιξη η υπόθεση με τις τηλεοπτικές άδειες, ο υπουργός του ζήτησε να συναντήσει τον επιχειρηματία Χρήστο Καλογρίτσα Καταγγελία-σοκ  έκανε ο Βαγγέλης Μαρινάκης μιλώντας στον Real FM και τον Νίκο Χατζηνικολάου.  Είπε ότι...
στις συναντήσεις του με τον Νίκο Παππά όταν ήταν σε εξέλιξη η υπόθεση με τις τηλεοπτικές άδειες, ο υπουργός του ζήτησε να συναντήσει τον επιχειρηματία Χρήστο Καλογρίτσα.  Του είπε μάλιστα ότι ήταν ενήμερος και ο Αλέξης Τσίπρας γι’ αυτό και όταν πήγε στο γραφείο του ο Χρήστος Καλογρίτσας του ζήτησε να του δώσει με τη μορφή δανεισμού, το ποσό της πρώτης δόσης για τις τηλεοπτικές άδειες, ένα ποσό της τάξης των 26 και πλέον εκατομμυρίων.  «Μου ζήτησαν υπό μορφή δανεισμού να βοηθήσουμε τον κ. Καλογρίτσα να αποκτήσει κανάλι το οποίο κατά τα ψέματα είχε στηθεί στο Μέγαρο Μαξίμου. Εξήγησα στον κύριο Καλογρίτσα ότι δεν θα μπορούσα να το κάνω. Τότε δεν είχαν πρόβλημα με τα χρήματα του Μαρινάκη. Προκαλώ τον κ. Παππά αλλά και τον πρωθυπουργό να βγουν και να το διαψεύσουν.  Κανείς δεν έχει να πει τίποτα κακό για τις επιχειρήσεις μας. Έχουμε φανταστική φήμη σαν εταιρεία. Τα εκατομμύρια του Μαρινάκη ήταν πεντακάθαρα στο τέλος του 2016. Μου ζήτησαν να βοηθήσω τον κύριο Καλογρίτσα. Τι έγινε ξαφνικά; Τα δικά μας κεφάλαια έχουν ελεγχθεί από τους μεγαλύτερους ελεγκτικούς μηχανισμούς στον κόσμο. Όταν οι εταιρείες μας είναι στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και συνεργάζεσαι με τεράστιες εταιρείες γίνονται οι πιο λεπτομερείς έλεγχοι.  Ο Νίκος Παπάς ενημέρωνε πάντα τον πρωθυπουργό. Όταν πλειοδοτήσαμε στον διαγωνισμό, ο κύριος Παπάς μου μετέφερε την επιθυμία του να πληρώσουμε και να είμαστε οι πρώτοι, το ποσό των 26.3 εκατ. ευρώ, της πρώτης δόσης».
Να συναντήσω τον κ. Καλογρίτσα, ο οποίος και πράγματι ήρθε στο γραφείο μου και μου ζήτησε να του καταβάλω υπό μορφή δανεισμόυ το ποσό της πέμπτης δόσης των 20,2 εκατ. ευρώ για να πληρώσει την πρώτη δόση. Για να τον βοηθήσω για να έχουν ένα κανάλι. Επειδή είχα επισκεφθεί τον κ. Παππά στο γραφείο του, υπάρχουν δελτία τύπου επ αυτού, ήταν κάτι που μου το ζήτησαν. Εξήγησα στον κ. Καλογρίτσα ότι είχα όλη την καλή διάθεση αλλά δεν μπορούσα να το πράξω, βλέπετε ότι δεν ήταν μόνο ευχαριστημένοι με τα χρήματα του Μαρινάκη αλλά ήθελαν και να δώσει χρήματα στον Καλογρίτσα για το κανάλι που χτιζόταν μέσα στο Μαξίμου».
Συνεχίζοντας ο Βαγγέλης Μαρινάκης επανέλαβε: «Τα εκατομμύρια του Μαρινάκη στο τέλος του 2016 ήταν πεντακάθαρα, τους βοηθούσαν να νομιμοποιήσουν τον διαγωνισμό και σας είπα ότι μου ζήτησαν, υπό την μορφή δανεισμού, να βοηθήσουμε τον κύριο Καλογρίτσα να πληρώσει τη δόση και να αποκτήσει κανάλι».
Εξηγώντας τι ακολούθησε είπε «τι έγινε μετά από αυτό; Όταν συζητούσαμε για τον ΔΟΛ, δεν δέχτηκα να βάλω διευθυντές που ήταν της αρεσκείας του ΣΥΡΙΖΑ γιατί έχω συνηθίσει να μην είμαι ούτε μπροστινός, ούτε φερέφωνο, είμαι πάντα εγώ. Δεν θα έβαζα ποτέ ανθρώπους που μου υπέδειξαν, δεν θα γίνω ποτέ ούτε Ιβάν Σαββίδης, ούτε μπροστινός, ούτε λαγός. Δεν κατηγορώ κανέναν, ο καθένας κάνει τις επιλογές του».
«Τόσο καιρό έκανα υπομονή, αλλά τώρα νομίζω ότι είναι ευκαιρία να μάθει ο κόσμος την αλήθεια» υπογράμμισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Ερωτηθείς για τη στάση του ίδιου το 2016 ο κ. Μαρινάκης είπε ότι «το 2016 προκηρύχθηκε οδιαγωνισμός για τις άδειες. Την θεωρούσα δίκαιη γιατί πίστευα ότι οι καναλάρχες θα έπρεπε να πληρώνουν για τις συχνότητες που κατέχουν. Εγώ στήριζα την διαδικασία γιατί τη θεωρούσα δίκαια. Είχαμε τότε μια άριστη σχέση με τον κ. Παππά αλλά και με τον κ. Τσίπρα αφού ό,τι έκανε ο κ. Παππάς και του βγάζω το καπέλο, ενημέρωνε τον πρωθυπουργό. Αν έπρεπε να δώσει μια απάντηση απευθυνόταν στον πρωθυπουργό και αυτό το εκτιμώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου