Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Το τέλος μίας τεράστιας προπαγάνδας


Γράφει ο
Νίκος Λυγερός
Εδώ και πόσα χρόνια ακούμε κάθε άχρηστο πολιτικό να μας λέει ότι τα πετρέλαια που δεν υπήρχαν, ήταν ήδη δεσμευμένα από τους ξένους χωρίς βέβαια να διευκρινίσουν ποτέ για ποιους μιλούν. Και τώρα βλέπουμε το τέλος αυτής της άθλιας και αισχρής προπαγάνδας, γιατί οι ξένοι δεν ενδιαφέρθηκαν καν να έρθουν να τα πάρουν.
Αυτό το είδαμε μέσω της χειραγώγησης που κατάληξε να εκφυλίζει τον διαγωνισμό για τα είκοσι θαλάσσια οικόπεδα, αφού παίζουμε ουσιαστικά μόνο με ένα οικόπεδο και στην υποψήφια κοινοπραξία συμμετέχουμε κι εμείς με τα ελληνικά πετρέλαια. Αλλά το βλέπουμε και τώρα με το θέμα του Ταμείου για το οποίο ακούσαμε τόσα πολλά, να μας διευκρινίζεται ότι υπήρχε το ενδεχόμενο να προταθεί αυτό που μας έλεγαν ότι έχει γίνει τόσα χρόνια. Τελικά και γι' αυτό το θέμα καταρρέει όλος ο σχεδιασμός.
Τώρα βέβαια πόσο άχρηστοι νιώθουν αυτοί που το προωθούσαν δεν μας ενδιαφέρει αλλά λυπόμαστε για όσους τους πίστεψαν και τους υποστήριζαν ταυτόχρονα, που τώρα ανακαλύπτουν πόσο
κορόιδα έπεσαν αυτής της απλοϊκής παγίδας. Διότι τώρα είναι δύσκολο να κάνεις πίσω.
Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να πάει μπροστά η Ελλάδα με όσους την αγαπούν και πιστεύουν στον Ελληνισμό. Συνεχίζουμε λοιπόν το έργο και ας έρθουν μαζί μας όσοι βλέπουν φως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου