(Αρθρογράφου –Σχολιογράφου)
Απασχολεί δικαίως και διεθνώς το αν θα πρέπει να είναι υποχρεωτικός ή προαιρετικός ο εμβολιασμός (σ.σ από πιστοποιημένο ασφαλές εμβόλιο) για τον Κορωνοιό.
Διατυπώνονται εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις. Εκτιμώ πως η λύση του προβλήματος θα πρέπει να αντιμετωπιστεί μόνο με κοινωνιολογικά, υγιεινολογικά και πρακτικά κριτήρια.
Είμαστε – σε κάθε Κράτος, αλλά και παγκόσμια – καταδικασμένοι να συνυπάρχουμε και να σεβόμαστε τους άλλους.
Δεδομένος ο κίνδυνος από την «πανδημία». Οφείλουμε ό λ ο ι μας να τον αντιμετωπίσουμε από κοινού, προστατεύοντας
εαυτούς και αλλήλους. Σέβομαι την ελευθερία και τις ατομικές επιλογές. Όμως εδώ δεν (θα πρέπει να) υπεισέρχεται ο παράγων της βουλήσεως , οι προσωπικές προτιμήσεις, αλλά να προεξάρχει και να κατευθύνει το καθήκον της εξυπηρέτησης όλου του πληθυσμού (σε τοπικό και διακρατικό επίπεδο). Άλλωστε η ένταξη καθενός και κάθε μιας σε μια κοινωνία , πολιτεία, Κράτος, επιφέρει αναντίλεκτα υποχρεώσεις /συμβιβασμούς/ προσαρμογές. Το άτομο αποτελεί μέλος και όχι ανεξάρτητη οντότητα η οποία δρα ανεξέλεγκτα ή και αντίθετα –από το σύνολο στο οποίο είναι ενταγμένο.Αν επρόκειτο για πράξη /ενέργεια προσωπική που δεν επηρεάζει τους άλλους (όπως πχ η προτίμηση σε μπύρα τάδε μάρκας) τότε ουδέν μεμπτό ή ενοχλητικό.
Εκείνος που δεν θέλει να εμβολιαστεί, δεν έχει το δικαίωμα να περιφέρεται και να διασπείρει (αν έχει μολυνθεί) τον ιό στους άλλους.
Δύο μόνο (δεδομένα και αδιαμφισβήτητα) παραδείγματα:
Α. Θεσσαλονίκη. Τότε και μετέπειτα (μετά την χαλάρωση των μέτρων).
Β. Γιουχάν Κίνας: Χωρίς κρούσματα. Χωρίς φάρμακα. Χωρίς καν εμβόλια. (Σ.Σ Έστω και με κάποια αλλοίωση στοιχείων).
Άρα ο μη συγχρωτισμός, η χρήση μάσκας κ. α αποδεικνύονται – στην πράξη- τα καταλληλότερα φάρμακα, το τέλειο εμβόλιο.
Ακούω τον αντίλογο. Μα, στην Κίνα το πολιτικό καθεστώς είναι διαφορετικό. Επιπρόσθετα και η νοοτροπία, η πειθαρχία, η έννοια του συνόλου είναι διαφορετική από τις αντίστοιχες δικές μας. Εμείς μάλιστα οι Έλληνες –όντας … «Δημοκράτες», «Υπερευαίσθητοι», «Ασίκηδες», «μάγκες» και (κάποιοι) αναρχοαυτόνομοι και ανυπάκουοι, δύσκολα ή καθόλου, συμβιβαζόμαστε /συνεργαζόμαστε. Στην περίπτωση αυτή (Σ.Σ Για την πληρότητα του κειμένου με ταυτόχρονη διάσωση των … προσχημάτων) προβάλλει /προσφέρεται και ο ενδιάμεσος /έμμεσος τρόπος εξαναγκασμού σε συμμόρφωση των «απείθαρχων» συμπολιτών μας: ο εφοδιασμός με ενδεικτικό πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Σε περίπτωση απουσίας του «πιστοποιητικού» αυτού, δεν θα επιτρέπεται η χρήση όλων των ΜΜΜεταφοράς- εντός και εκτός χώρας-οι συναλλαγές /επισκέψεις σε Τράπεζες, Οργανισμούς κοινής ωφέλειας, Δημόσιες Υπηρεσίες, παροχή πρώτων βοηθειών και νοσηλεία σε Νοσοκομεία (για οποιοδήποτε νόσημα) , χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας, κάμπινκγ, σχολεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, Πανεπιστήμια, χώρους αθλοπαιδιών ή συμμετοχή σε μαζικά αθλήματα κ.ο.κ.
Εξυπακούεται ότι άτομα (π.χ με έντονα αλλεργικές ή άλλες αντιδράσεις στο εμβόλιο) δεν θα πρέπει να αποκλειστούν, αλλά να εφοδιάζονται με ειδικό πιστοποιητικό το οποίο θα αναφέρει τον λόγο του μη εμβολιασμού τους.
Οι πολίτες δεν ασκούν μόνον δικαιώματα από την Πολιτεία, αλλά υπόκεινται και σε υποχρεώσεις.
Υποχρεώσεις διττής κατεύθυνσης:
-Προς την πολιτεία και τους συμπολίτες τους.
- Προς τον ίδιο τον εαυτό τους /αυτοπροστασία (αφορά βέβαια σε εκείνους, οι οποίοι δεν εμφανίζουν αυτοκτονικές τάσεις).
ΥΓ. Ο Εμβολιασμός ως υποχρέωση είναι μέγεθος σημαντικότερο του εμβολιασμού ως προαίρεση.
Σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα και ασφαλέστερο το 2021.
Την ευθυνη αν παθει κατι καποιος θα την παρετε εσεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι κανεις δε θελει να την παρει.