Καράβι
με λαθραία καύσιμα (όχι με τσιγάρα) ήταν το καράβι LASSEA που αντλούσε
το πετρέλαιο απο το βυθισμένο Αγία Ζώνη ΙΙ. Συνελήφθησαν δύο ναυτικοί
για απλό πλημμέλημα. Άκου να δείς, το λαθρεμπόριο καυσίμων στην Ελλάδα
είναι μόνο πλημμέλημα! Αυτό δεν είναι διαπλοκή; Αποδείχτηκε ότι ο
Κουρουμπλής είπε ψέμματα...
για τον ευρωπαϊκό μηχανισμό ΕMSA. 16 πλοία υπήρχαν σε διάθεση και όχι ένα, για να πολεμήσουν την πετρελαιοκηλίδα ενώ δύο ήταν πολύ κοντά. Τρελλό βέτο προστασίας των υπέργηρων ρυμουλκών απο Κουρουμπλή, που λειτουργούν με μια μηχανή αντί για δύο, αυξάνοντας τη πιθανότητα για νέα ναυάγια. Να γιατί διώξανε τον Δρίτσα. Υπήρχε καταλληλότερος... Σημειώστε ότι, ο λόγος που υπάρχει διπλό τοίχωμα σε ένα πλοίο είναι για να μην υπάρχει διαρροή πετρελαίου απο τις δεξαμενές προς τη θάλασσα σε περίπτωση ατυχήματος. Συνεπώς παρουσία πετρελαίου στα διπύθμενα είναι εγκληματική. Παρουσία νερού βέβαια όχι. Για το λόγο αυτό τα διπύθμενα πλοία χρησιμοποιούν το χώρο αυτό για χώρο νερού ώστε να αυξάνεται η ευστάθεια τους. Χρήση πετρελαίου αντί για νερό στη θέση αυτή είναι έγκλημα και όχι πλημμέλημα (LASSEA). Να προσέχει το ΕPSILON του Ιβάν για τη ψευδή πληροφόρηση που προσφέρει στο θέμα. TO ΚΥΚΛΩΜΑ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΕΛΠΕ Το κύκλωμα της διακίνησης λαθραίων καυσίμων σίγουρα έχει άκρες μέσα στα ΕΛΠΕ. Δεν ξέρω πως το ξέρω αλλά το ξέρω. Αυτό σημαίνει ότι το Λιμενικό επί χρόνια κλείνει τα μάτια του και ότι υπουργός εμπορικής ναυτιλίας δεν γίνεται κάποιος που να μη ξέρει το κύκλωμα λαθρεμπορίας είτε νέος είτε παλαιός... Tο νερό που έχει μέσα το πετρέλαιο που αντλήθηκε απο το Αγία Ζώνη και που είναι μέσα στο LASSEA που έχει παρκάρει στα ΕΛΠΕ, τα ΕΛΠΕ θα το αφαιρέσουν; Ο λόγος που έγινε έτσι το "άρμεγμα" ήταν για να μη μάθει κανείς πόσοι τόνοι τελικά μόλυναν τη θάλασσα. Σίγουρα πρέπει να ήταν πάνω απο 300. Το πετρέλαιο που αντλήθηκε είχε και νερό μέσα. Κατανοητόν;
για τον ευρωπαϊκό μηχανισμό ΕMSA. 16 πλοία υπήρχαν σε διάθεση και όχι ένα, για να πολεμήσουν την πετρελαιοκηλίδα ενώ δύο ήταν πολύ κοντά. Τρελλό βέτο προστασίας των υπέργηρων ρυμουλκών απο Κουρουμπλή, που λειτουργούν με μια μηχανή αντί για δύο, αυξάνοντας τη πιθανότητα για νέα ναυάγια. Να γιατί διώξανε τον Δρίτσα. Υπήρχε καταλληλότερος... Σημειώστε ότι, ο λόγος που υπάρχει διπλό τοίχωμα σε ένα πλοίο είναι για να μην υπάρχει διαρροή πετρελαίου απο τις δεξαμενές προς τη θάλασσα σε περίπτωση ατυχήματος. Συνεπώς παρουσία πετρελαίου στα διπύθμενα είναι εγκληματική. Παρουσία νερού βέβαια όχι. Για το λόγο αυτό τα διπύθμενα πλοία χρησιμοποιούν το χώρο αυτό για χώρο νερού ώστε να αυξάνεται η ευστάθεια τους. Χρήση πετρελαίου αντί για νερό στη θέση αυτή είναι έγκλημα και όχι πλημμέλημα (LASSEA). Να προσέχει το ΕPSILON του Ιβάν για τη ψευδή πληροφόρηση που προσφέρει στο θέμα. TO ΚΥΚΛΩΜΑ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΕΛΠΕ Το κύκλωμα της διακίνησης λαθραίων καυσίμων σίγουρα έχει άκρες μέσα στα ΕΛΠΕ. Δεν ξέρω πως το ξέρω αλλά το ξέρω. Αυτό σημαίνει ότι το Λιμενικό επί χρόνια κλείνει τα μάτια του και ότι υπουργός εμπορικής ναυτιλίας δεν γίνεται κάποιος που να μη ξέρει το κύκλωμα λαθρεμπορίας είτε νέος είτε παλαιός... Tο νερό που έχει μέσα το πετρέλαιο που αντλήθηκε απο το Αγία Ζώνη και που είναι μέσα στο LASSEA που έχει παρκάρει στα ΕΛΠΕ, τα ΕΛΠΕ θα το αφαιρέσουν; Ο λόγος που έγινε έτσι το "άρμεγμα" ήταν για να μη μάθει κανείς πόσοι τόνοι τελικά μόλυναν τη θάλασσα. Σίγουρα πρέπει να ήταν πάνω απο 300. Το πετρέλαιο που αντλήθηκε είχε και νερό μέσα. Κατανοητόν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου