Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

Ένα Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα Αφύπνιση-Ανυπακοή –- Για την Ελλάδα μας ρε γαμώτο



Γράφει ο Αθανάσιος Καρανάσιος
Πολιτικός Μηχανικός
Επιμελητής Πολυτεχνείου Βερολίνου
Είμαστε ως Ελληνικός Λαός σε κατάσταση σοκ, δέους, σύγχυσης, αδιαφορίας, για οτιδήποτε κολάσιμο, απάνθρωπο και τερατώδες συμβαίνει γύρω μας. Εξακολουθούμε παρά την εξαπάτησή μας, την εκμετάλλευσή μας, τα δεινά μας, να παραμένουμε κατακερματισμένοι, απομονωμένοι, καθηλωμένοι, απογοητευμένοι, φοβισμένοι, θλιμμένοι, παθητικοί, αδρανείς, χωρίς αντανακλαστικά για την στοιχειώδη προστασία της προσωπικότητας, της ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας και των αναγκαίων αγαθών για την επιβίωσή μας.
Εγκαταλείψαμε, τον αρρενωπό, ατίθασο, ανυπότακτο, μαχητικό του χαρακτήρα μας, που αποτελεί δια μέσου των αιώνων το εγγενές γνώρισμα της Ελληνικής φυλής μας, ως έρμαιο στις αποτρόπαιες διαθέσεις των άπληστων εχθρών μας και των λακέδων συνεργατών τους, που βιαιοπραγούν πάνω μας, στις οικογένειές μας, τους φίλους μας, τους συμπατριώτες μας, απερίσπαστα, ακώλυτα, σαδιστικά.
Η υπαγωγή του Ελληνικού Έθνους στην κηδεμονία της λεγόμενης «τρόικας», υπηρέτριας των εξουσιομανών κατακτητών, εξομοιώνεται και γίνεται αντιληπτή, ως η μετατροπή ενός μαχητικού άνδρα στην κατάσταση του παιδιού, που δεν μπορεί να διαχειριστεί την ζωή του και να αποφασίσει για τον εαυτό του. Ό,τι πιο αναξιοπρεπές και προσβλητικό!
Γι αυτούς τους λόγους, την πρόταξη της ανάγκης και την αναγνώριση της ιδιαιτέρως σοβαρότατης απειλής, η αντίσταση και η αντεπίθεση καθίστανται αδιαπραγμάτευτες και πρέπει να αποκτήσουν για άνδρες και γυναίκες έναν συγκεκριμένο, ρωμαλέο, αρσενικό χαρακτήρα. Κινητοποιώντας το θυμικό μας στο έδαφος μιας τραυματισμένης αρρενωπότητας, καλούμαστε να επιδείξουμε μια άνευ όρων μαχητικότητα, προκειμένου να προστατευτούν το Έθνος μας, η Ελληνικότητά μας, οι οικογένειές μας, οι πατρογονικές εστίες μας -εμείς οι ίδιοι.
Καλούμαστε να αντισταθούμε, αντλώντας περισσό σθένος από την δεξαμενή των ένδοξων πολεμικών στιγμών της κυρίαρχης –παγκοσμίως- εθνικής ιστορικής αφήγησης, όπως το ομηρικό σύμπαν, οι περσικοί πόλεμοι, η επανάσταση του 1821, οι βαλκανικοί πόλεμοι, το έπος του 1940.
Δεν χωρούν πλέον οι αυτοματισμοί στις επιλογές και τις ανοχές μας. Περισσεύουν οι αθώες διαδηλώσεις, η συλλογική αγανάκτηση, η παθητική παρακολούθηση των «προοδευτικών» συγκεντρώσεων ή συνεδρίων, οι πληκτικές αναλύσεις. Δεν ενδείκνυνται η ανάγνωση άρθρων ύποπτων δημοσιογράφων και συγγραφέων, η διαρκής παρακολούθηση των τηλεοπτικών χαζοκουτιών, οι περίπατοι των διαμαρτυριών, οι εφήμερες απεργίες χωρίς αύριο, μέχρι να ξαναβρούμε την βόλεψη στην ζεστή μας δημόσια καρέκλα ή να καρφωθούμε μπροστά στις οθόνες, κτυπώντας τα πληκτρολόγια προς εκτόνωση. Όλα αυτά αποτελούν καλοδεχούμενες συνήθειες για τα ανάλγητα μπλοκ εξουσίας, προκειμένου να επιφέρουν στον κόσμο των δουλοπάροικων, στους οποίους ανήκουμε, τα επόμενα κτυπήματα. Όλα αυτά δεν είναι παρά προσευχές προς τους ισχυρούς, που δεν έχουν παρά συμβολική αξία.
Για τους παραπάνω λόγους, πρέπει να αλλάξουμε modus vivendi (τρόπο του ζην, συμβιβαστική διαβίωση ) και modus operandi (τρόπο του ενεργείν). Κι αυτό δεν επιτυγχάνεται με διανοητική και αγωνιστική ατολμία, έλλειψη νεύρου, αποφυγή ρίσκου, φόβο, αίσθημα αδυναμίας, ηττοπάθειας, κατάθλιψης, γιατί όλα αυτά δεν συνιστούν παρά ικανές προϋποθέσεις της υποδούλωσής μας.
Λόγω των γιορτινών ωρών που βιώνουμε, της έλλειψης χώρου και πρόθεσης να κουράσω τον αναγνώστη, θα περιγράψω επιγραμματικά τις μεγάλες αρχές της πολιτικής ανυπακοής της μη βίας, που είναι επιβεβλημένη ανάγκη να υλοποιήσουμε -όσο ποτέ άλλοτε:
- Αντίρρηση συνείδησης και μη συνεργασία. Ο αντιρρησίας συνείδησης θα ψάξει το μέσον, για να αλλάξει τα πράγματα προς μια κατεύθυνση, πιο σύμφωνη με αυτό που επιτάσσει η συνείδησή του, ώστε να μην συντηρεί την συνενοχή του για τις ασχήμιες των θυτών της κοινωνίας. Σημειωτέον, ως είπε πρώτος ο σοφός πρόγονός μας Ηράκλειτος: «Για ό,τι γίνεται σε εμάς και τους γύρω μας συντελεστές δεν είναι μόνο οι δράστες, αλλά και οι κοιμισμένοι.» Ή όπως αντέγραψε ο Einstein «Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.»
- Αλήθεια και δικαιοσύνη. Ο ανυπάκουος είναι πρεσβευτής της αλήθειας, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της δικαιοσύνης.
- Υπεράσπιση του δημόσιου αγαθού. Η πολιτική ανυπακοή έχει πρωτίστως ως σκοπό την υπεράσπιση ενός συμφέροντος, που ξεπερνά το αυστηρά ατομικό συμφέρον. Αυτά τα κοινά αγαθά είναι το σύνολο των πόρων (νερό, αέρας, τροφή, το χώμα, η πατρίδα, δημόσιος πλούτος, πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά …) και τα δημόσια αγαθά που πρέπει να εξασφαλίζει το κράτος (υγεία, εκπαίδευση, Εθνική άμυνα, ενέργεια, συγκοινωνία, επικοινωνία, δρόμοι, λιμάνια, κοινόχρηστοι χώροι, παραλίες …), και θα πρέπει να μένουν εκτός οποιασδήποτε λογικής ατομικής ιδιοκτησίας και ανταλλαγής με σκοπό το κέρδος.
- Κοινωνικοποίηση, συλλογικοποίηση. Η ατομική ανυπακοή γίνεται πολιτική, όταν διεξάγεται κοινωνικά, συλλογικά. Η πολιτική συνεργασία, ο συνασπισμός ευρύτερων κοινωνικών, πολιτικών, κλαδικών, πολιτικών ομάδων σε ένα πανεθνικό μέτωπο είναι ο επιδιωκόμενος στόχος. Όσο πολυάριθμοι είμαστε στην δράση, τόσο αποτελεσματικά θα μπορούμε να αντισταθούμε στην καταστολή.
- Ηθική ευχαρίστηση, εχέμυθο κίνητρο. Αντιπροσωπεύει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δράσης, αν όχι το βασικότερο. Παίρνει την μορφή της αγωνιστικής συνύπαρξης, που πραγματοποιείται μέσα από την τακτική συναναστροφή με τις ομάδες, τις συλλογικότητες και τα έντονα συναισθήματα που μοιραζόμαστε με τους ομοίους μας. Έτσι, προσφέροντας κοινωνικότητα, συντροφικότητα και δύναμη στο ανθρώπινο περιβάλλον, μας επιστρέφονται σε πολλαπλάσιο βαθμό με βάση τον φυσικό νόμο δράση- αντίδραση.
Το περιγραφόμενο πλαίσιο δράσεων, αντιλήψεων και στάση ζωή μας, ας συνιστούν τα πολιτικά μας προτάγματα για το 2018, ώστε μέσω αυτών να διεξαγάγουμε έναν φερέλπιδο κοινωνικό-πατριωτικό απελευθερωτικό αγώνα μέχρι την αδήριτη τελική νίκη.
Στις φίλες, στους φίλους μου (εδώ και στο εξωτερικό), στους καλούς Έλληνες και στις ωραίες Ελληνίδες, τους Φιλέλληνες, απανταχού της γης, εύχομαι από καρδιάς
Κ Α Λ Η.. Π Ρ Ω Τ Ο Χ Ρ Ο Ν Ι Α.. &.. Λ Υ Τ Ρ Ω Τ Ι Κ Η .. Χ Ρ Ο Ν Ι Α.. 2018
με Υγεία, Εθνική Ομοψυχία και Βούληση, να προστατέψουμε την Ελλάδα, τις περιουσίες, τις οικογένειες και την αξιοπρέπειά μας! Τα πάντα εξαρτώνται από την ενεργή ή παθητική συναίνεση της κοινής γνώμης ... από το «ΕΜΕΙΣ». Ας γινόμαστε καθημερινά πιο σοφοί, πιο συνειδητοποιημένοι, πιο συλλογικοί, πιο κοινωνικοί, πιο μαχητικοί, πιο ερωτευμένοι με τους ομοίους μας, με την χαρά της ζωής. «Ισχύς εν τη ενώσει» απέναντι στους εχθρούς μας, που ζηλεύουν και πασχίζουν να χαλάσουν το περίφημο Ελληνικό «Ευ ζην», την Αριστοτελική ευδαιμονία, που σε τούτα εδώ τα χώματα εφευρέθηκε από του πολυμήχανους Έλληνες.
Χ Ρ Ο Ν Ι Α.. Π Ο Λ Λ Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου