Πολλές συζητήσεις προκάλεσε η αναφορά του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα από τα Σκόπια σε «αεροδρόμιο της Μίκρας».
Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός, ενώπιον του Ζόραν Ζάεφ, αναφέρθηκε στις συμφωνίας που υπογράφηκαν κατά την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στα Σκόπια, λέγοντας:
«Σημαντική είναι και η συμφωνία ανάμεσα στις Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας για τη βοήθεια που θα δώσουμε και σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση στελεχών της Βόρειας Μακεδονίας και σε ό,τι αφορά όμως και τη βοήθεια, την τεχνική, μέσα από το ραντάρ υψηλής τεχνολογίας που διαθέτουμε στο αεροδρόμιο της Μίκρας, στη Θεσσαλονίκη, για να μπορέσουμε να δώσουμε σημαντική τεχνική υποστήριξη στον τομέα της ασφάλειας των πτήσεων στον τομέα της αεροπορικής ασφάλειας».
Το διαδίκτυο «πήρε φωτιά» από τις αντιδράσεις, με τους περισσότερους να κάνουν λόγο ακόμη και για μετονομασία του Αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Ήταν τόσος ο σάλος, που κυβερνητικές πηγές οδηγήθηκαν σε διευκρινίσεις, αναφέροντας: «το ραντάρ της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που θα χρησιμοποιηθεί για την υποβοήθηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Βόρειας Μακεδονίας και στο οποίο αναφέρθηκε ο Πρωθυπουργός, βρίσκεται στο Τρίλοφο της Μίκρας, εκτός του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης».
Άλλους έπεισε η εξήγηση αυτή, άλλους όχι, όμως κάποιοι θυμήθηκαν ένα δημοσίευμα εφημερίδας των Σκοπίων το 2008, τότε που ήταν σε εξέλιξη οι συζητήσεις με τη γειτονική χώρα, που κατέληξαν με τη γνωστή Σύνοδο του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι.
Συγκεκριμένα η εφημερίδα «Ντνέβνικ» με πρωτοσέλιδο τίτλο προανήγγειλε στις 25 Ιουλίου του 2008 αλλαγή του ονόματος του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης από «Μακεδονία» σε «Μίκρα».
Ανέφερε δε πως αυτός ήταν ένας όρος που έθετε η τότε ηγεσία των Σκοπίων στις διπραγματεύσεις της Νέας Υόρκης υπό τον Μάθιου Νίμιτς. Πάντα κατά το ίδιο δημοσίευμα, η ελληνική πλευρά φερόταν έτοιμη να δεχθεί την μετονομασία.
Για την ιστορία, το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μετονομάστηκε από «Μίκρας» σε «Μακεδονία» το 2008.
Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός, ενώπιον του Ζόραν Ζάεφ, αναφέρθηκε στις συμφωνίας που υπογράφηκαν κατά την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στα Σκόπια, λέγοντας:
«Σημαντική είναι και η συμφωνία ανάμεσα στις Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας για τη βοήθεια που θα δώσουμε και σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση στελεχών της Βόρειας Μακεδονίας και σε ό,τι αφορά όμως και τη βοήθεια, την τεχνική, μέσα από το ραντάρ υψηλής τεχνολογίας που διαθέτουμε στο αεροδρόμιο της Μίκρας, στη Θεσσαλονίκη, για να μπορέσουμε να δώσουμε σημαντική τεχνική υποστήριξη στον τομέα της ασφάλειας των πτήσεων στον τομέα της αεροπορικής ασφάλειας».
Το διαδίκτυο «πήρε φωτιά» από τις αντιδράσεις, με τους περισσότερους να κάνουν λόγο ακόμη και για μετονομασία του Αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Ήταν τόσος ο σάλος, που κυβερνητικές πηγές οδηγήθηκαν σε διευκρινίσεις, αναφέροντας: «το ραντάρ της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που θα χρησιμοποιηθεί για την υποβοήθηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Βόρειας Μακεδονίας και στο οποίο αναφέρθηκε ο Πρωθυπουργός, βρίσκεται στο Τρίλοφο της Μίκρας, εκτός του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης».
Άλλους έπεισε η εξήγηση αυτή, άλλους όχι, όμως κάποιοι θυμήθηκαν ένα δημοσίευμα εφημερίδας των Σκοπίων το 2008, τότε που ήταν σε εξέλιξη οι συζητήσεις με τη γειτονική χώρα, που κατέληξαν με τη γνωστή Σύνοδο του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι.
Συγκεκριμένα η εφημερίδα «Ντνέβνικ» με πρωτοσέλιδο τίτλο προανήγγειλε στις 25 Ιουλίου του 2008 αλλαγή του ονόματος του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης από «Μακεδονία» σε «Μίκρα».
Ανέφερε δε πως αυτός ήταν ένας όρος που έθετε η τότε ηγεσία των Σκοπίων στις διπραγματεύσεις της Νέας Υόρκης υπό τον Μάθιου Νίμιτς. Πάντα κατά το ίδιο δημοσίευμα, η ελληνική πλευρά φερόταν έτοιμη να δεχθεί την μετονομασία.
Για την ιστορία, το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μετονομάστηκε από «Μίκρας» σε «Μακεδονία» το 2008.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου