Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Παντού Ελλάδα!… Γιατί όμως; Τι μας κρύβουν;

Σε ολόκληρο τον σύγχρονο κόσμο στήνονται αγάλματα και προτομές αρχαίων Ελλήνων, είτε αυτά είναι ιστορικά, είτε είναι μυθολογικά πρόσωπα. Τα περισσότερα μεγάλα μουσεία είναι γεμάτα από αυθεντικά. Γιατί; Ποιό κρυμμένο μυστικό υπάρχει;
Είναι γνωστό πως οι ξένοι, κυρίως, ευρωπαϊκά κράτη μα και πολλά άλλα, συμπληρώνουν τα μουσεία τους με εκθέματα που κάποιοι δικοί τους, κατά το παρελθόν έχουν κλέψει, «δανειστεί» ή «αγοράσει» σε δύσκολες εποχές του ελληνισμού.

Αν και δεν είναι σωστός ο τρόπος που αποκτήθηκαν, κάπου μέσα τους κάποιοι Έλληνες, αισθάνονται υπερήφανοι που όλοι αυτοί «προτίμησαν» εμάς περισσότερο από κάποιους άλλους. Το βλέπουν σαν τιμή να υπάρχουν στο εξωτερικό, καλαίσθητα αγάλματα των προγόνων μας, δείχνοντας σε όλο τον κόσμο την αιώνια και προϋπάρχουσα ιστορία μας. Ωστόσο πρέπει να επιστραφούν.

Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό; Γιατί παίρνουν τα αυθεντικά και γιατί στήνουν καινούργια, σύγχρονα; Είναι θαυμασμός;


Θεός Ποσειδώνας, Βερολίνο – Γερμανία

Μήπως γιατί είναι τα καλύτερα και τα πιο καλαίσθητα καλλιτεχνικά αριστουργήματα από όσα έτυχε να συναντήσουν; Μήπως γιατί οι πρόγονοί μας ήταν άριστοι γνώστες των κατάλληλων συνδυασμών υλικών, ώστε να βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα;

Μήπως γιατί οι αναπαραστάσεις θεών και ηρώων που κοσμούσαν κάθε αρχαίο Ελληνικό κτήριο «μιλούσαν»;…

Όμως, δεν είναι μόνο οι σύγχρονοι που «δανείστηκαν» στοιχεία από εμάς. Η «αντιγραφή», αλλά χωρίς «δανεισμό» συναντάται και στα αρχαία χρόνια από αρκετούς πολιτισμούς. Ακόμα και σε απομακρυσμένες γεωγραφικά χώρες που υποτίθεται ότι δεν μπορούσαν να βρίσκονται σε επαφή.


Θεά Άρτεμις, Χάιντ Παρκ – Λονδίνο

Τα κτίρια που οικοδομήθηκαν στο Machu Picchu στο Περού, βασίστηκαν στην ελληνική αρχιτεκτονική. Το Saksaywaman, επίσης, στο Περού έχει εκπληκτικές ομοιότητες με τις Μυκήνες. Μαίανδροι και Σβάστικες (τετράγαμα ή τετρακτίδες), το κατεξοχήν ελληνικό σύμβολο, βρίσκεται παντού. Πώς γίνεται αυτό;


Όμως, για αυτές τις εποχές έχουμε μία πιθανή απάντηση. Υπήρχε ένας παγκόσμιος ελληνικός πολιτισμός, ο ελληνικός, που κυριαρχούσε στον πλανήτη -ασχέτως με αυτά που λένε ή αποσιωπούν οι αρχαιολόγοι. Τα ίδια τα ευρήματα το αποδεικνύουν.

Η Ελληνική αρχιτεκτονική «ταξίδεψε» σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης και υιοθετήθηκε από πολλούς λαούς.


Θεά Αθηνά, Καπιτώλιο – Ουάσινγκτον

Τι γίνεται, όμως, με τους σύγχρονους; Γιατί εξακολουθούν να δανείζονται την ιστορία και την μυθολογία μας;

Μήπως είναι η απολλώνιος αισθητική των Ελλήνων που τα διέπει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου