O πόλεμος κατά των εργολάβων είναι το νέο ανέκδοτο της κυβέρνησης
Σύριζα-ΑΝ.ΕΛ. Μετά τον ‘ανηλεή πόλεμο’ που δέχτηκαν οι μεγαλοεργολάβοι
τελικά η μάχη για το Μαξίμου κερδήθηκε και έτσι η διαχείριση και
λειτουργία της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Ακτίου-Πρέβεζας ανετέθη στην εταιρεία
Άκτωρ Α.Ε Το τίμημα 3,5 εκατ ευρώ!
Θυμίζουμε πως η λειτουργία του έργου, από τη στιγμή που σφραγίστηκε το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, που είχε ως αντικείμενο την είσπραξη και διαχείριση των διοδίων του εθνικού δικτύου, πέρασε στην ίδια την Εγνατία. Μάλιστα σε αυτήν
απέκτησε δικαίωμα συμμετοχής η εταιρεία ΤΡΙΚΑΤ ΑΕΚΤΕ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΥΣΤΑΦΕΡΗΣ & ΥΙΟΙ Ε.Ε.
Αξίζει να τονιστεί πως το κόστος του έργου είναι υψηλότατο, στα 58,9 εκατ ευρώ και μάλιστα είναι το ακριβότερο, μετά μόνοι από την Εγνατία, την Αττική Οδό και τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Θυμίζουμε πως η λειτουργία του έργου, από τη στιγμή που σφραγίστηκε το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, που είχε ως αντικείμενο την είσπραξη και διαχείριση των διοδίων του εθνικού δικτύου, πέρασε στην ίδια την Εγνατία. Μάλιστα σε αυτήν
απέκτησε δικαίωμα συμμετοχής η εταιρεία ΤΡΙΚΑΤ ΑΕΚΤΕ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΥΣΤΑΦΕΡΗΣ & ΥΙΟΙ Ε.Ε.
Αξίζει να τονιστεί πως το κόστος του έργου είναι υψηλότατο, στα 58,9 εκατ ευρώ και μάλιστα είναι το ακριβότερο, μετά μόνοι από την Εγνατία, την Αττική Οδό και τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου