Η Χρυσούλα Διαβάτη έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Down Town και μιλώντας
για μεγάλους ηθοποιούς του θεάτρου και του κινηματογράφου αναφέρθηκε
και στη Μελίνα Μερκούρη.
Όπως δήλωσε, από το σπίτι της είχαν περάσει σχεδόν όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί της εποχής, αλλά όχι η αείμνηστη Μελίνα γιατί , όπως είπε η κυρία Διαβάτη, πάντα επέλεγε ποιοι θα μπουν στον προσωπικό της χώρο.
«Όχι, στο σπίτι μου πάντα επέλεγα ποιοι θα μπουν. Η Μελίνα Μερκούρη έκανε ένα μεγάλο κακό, κατάργησε την άδεια του ηθοποιού. Όποιος θέλει παίζει, βάζοντας στο θέατρο την αδερφή του, την ανιψιά του, την υπηρέτριά του. Μπορώ εγώ να πάω να κάνω τον χειρουργό ή τον καθηγητή; Γιατί το δικό μου επάγγελμα μπορούν να το κάνουν όλοι;… Ήταν μια ωραία γυναίκα, εντυπωσιακή και καλοζωισμένη. Τη χάζευες. Ως ηθοποιό, ας την κρίνει η ιστορία».
Δεν την έχει κρίνει ήδη η ιστορία, αφού σήμερα, 23 χρόνια μετά τον θάνατό της, μιλάμε ακόμα για εκείνη; Τη ρωτά ο δημοσιογράφος για να λάβει την παρακάτω απάντηση.
«Ποιοι μιλάμε; Εσείς μιλάτε. Γιατί δεν μιλάτε για την Κατίνα Παξινού; Γιατί δεν μιλάτε για τη Βάσω Μανωλίδου, που δεν πέρασε μεγαλύτερη ηθοποιός από την Ελλάδα; Για να μην πω παγκοσμίως. Μη με διαολίζετε τώρα. Τότε υπήρχε στο θέατρο ένα κοινό μορφωμένο και έξυπνο. Δεν ήταν ηλίθιο το κοινό»
Όπως δήλωσε, από το σπίτι της είχαν περάσει σχεδόν όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί της εποχής, αλλά όχι η αείμνηστη Μελίνα γιατί , όπως είπε η κυρία Διαβάτη, πάντα επέλεγε ποιοι θα μπουν στον προσωπικό της χώρο.
«Όχι, στο σπίτι μου πάντα επέλεγα ποιοι θα μπουν. Η Μελίνα Μερκούρη έκανε ένα μεγάλο κακό, κατάργησε την άδεια του ηθοποιού. Όποιος θέλει παίζει, βάζοντας στο θέατρο την αδερφή του, την ανιψιά του, την υπηρέτριά του. Μπορώ εγώ να πάω να κάνω τον χειρουργό ή τον καθηγητή; Γιατί το δικό μου επάγγελμα μπορούν να το κάνουν όλοι;… Ήταν μια ωραία γυναίκα, εντυπωσιακή και καλοζωισμένη. Τη χάζευες. Ως ηθοποιό, ας την κρίνει η ιστορία».
Δεν την έχει κρίνει ήδη η ιστορία, αφού σήμερα, 23 χρόνια μετά τον θάνατό της, μιλάμε ακόμα για εκείνη; Τη ρωτά ο δημοσιογράφος για να λάβει την παρακάτω απάντηση.
«Ποιοι μιλάμε; Εσείς μιλάτε. Γιατί δεν μιλάτε για την Κατίνα Παξινού; Γιατί δεν μιλάτε για τη Βάσω Μανωλίδου, που δεν πέρασε μεγαλύτερη ηθοποιός από την Ελλάδα; Για να μην πω παγκοσμίως. Μη με διαολίζετε τώρα. Τότε υπήρχε στο θέατρο ένα κοινό μορφωμένο και έξυπνο. Δεν ήταν ηλίθιο το κοινό»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου