Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

Ιδιωτικότητα μηδέν: η Mercedes ξέρει πού βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή

Αποτέλεσμα εικόνας για Ιδιωτικότητα μηδέν: η Mercedes ξέρει πού βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή
Η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι τα καινούργια αλλά και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνται από τους βρετανούς αντιπροσώπους της έχουν αισθητήρες θέσης που μπορούν να δείξουν ακριβώς πού είναι το όχημα  Ξεσηκώθηκε το σύμπαν στη Βρετανία! Οι εμπειρογνώμονες σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων... εξέφρασαν έντονες ανησυχίες, μετά την αποκάλυψη ότι η Mercedes-Benz παρακολούθησε τις κινήσεις πελατών της που αθέτησαν τις πληρωμές προς την εταιρεία.  Η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι τα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνται από τους βρετανούς αντιπροσώπους της έχουν αισθητήρες θέσης που μπορούν να δείξουν ακριβώς πού είναι το όχημα εάν ένας οδηγός σταματήσει να εξυπηρετεί το πλάνο χρηματοδότησης.  Οπως αναφέρουν οι λονδρέζικοι Times, η Mercedes μοιράζεται αυτές τις πληροφορίες με δικαστικούς επιμελητές και εταιρείες ανάκαμψης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα για την ανάκτηση οχημάτων.  Οι ομάδες προστασίας προσωπικών δεδομένων ανέφεραν ότι η τεχνολογία αυτή έδειξε ότι οι οδηγοί έρχονταν υπό την αυξανόμενη επιτήρηση, αλλά οι αναλυτές αυτοκινήτων δήλωσαν ότι αυτό πρέπει να θεωρηθεί ως «το νέο φυσιολογικό».  Ο Τζέιμς Χόντσον, αναλυτής της ABI Research, εξήγησε ότι τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είχαν ενσωματωμένους αισθητήρες που θα μπορούσαν να καλέσουν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, να εντοπίσουν ένα αυτοκίνητο που είχε κλαπεί και να προειδοποιήσουν την οδική βοήθεια αν ένα αυτοκίνητο έχει υποστεί βλάβη.  Ο κ. Χόντσον προσέθεσε ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούσαν όλο και περισσότερους τρόπους προκειμένου να κερδίζουν χρήματα από τα προσωπικά δεδομένα των οδηγών. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων αποφεύγουν την πώληση δεδομένων, εστιάζοντας σε υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν στους οδηγούς όπως ενημερώσεις σχετικά με την κυκλοφορία.  Η βρετανική Mercedes δήλωσε ότι η τεχνολογία εντοπισμού ενεργοποιήθηκε μόνο όταν ένας πελάτης με μίσθωση σταμάτησε να πληρώνει και στην συνέχεια σταμάτησε να απαντά και στα τηλέφωνα. Ο Κρίστοφερ Ουέδερχεντ, της Privacy International, δήλωσε: «Με την στενή αυτή παρακολούθηση δημιουργούνται τεράστιοι φάκελοι για τα άτομα, συμπεριλαμβανομένων των συνηθειών και των συμπεριφορών τους, οι οποίες, εάν κλαπούν ή πωληθούν, θα μπορούσαν να αποτελέσουν κίνδυνο για τους ιδιοκτήτες οχημάτων».  Η Mercedes δήλωσε ότι ο αισθητήρας έχει επισημανθεί σε όλες τις συμφωνίες χρηματοδότησης και έχει τυπωθεί στο συμβόλαιο. Εκπρόσωπος της εταιρείας, δήλωσε: «Αυτή η διαδικασία ανάκτησης χρησιμοποιείται σε ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο ως έσχατη λύση όταν οι πελάτες παραβιάζουν τη συμφωνία χρηματοδότησής τους και επανειλημμένα αποτυγχάνουν να επιστρέψουν το όχημά τους. Θέλουμε να τονίσουμε ότι αυτό δεν σημαίνει συνεχή παρακολούθηση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου