Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Αλέξανδρος Ισιγόνης, ο δημιουργός του Mini Couper

"Με την ευκαιρία και τον εορτασμό της συμπλήρωσης των 50 χρόνων από την δημιουργία του Mini Couper..."

O γιος του Κωνσταντίνου Ισιγόνη και της Γερμανίδας Χίλντα Πρόκοπ, ο Αλέξανδρος Ισιγόνης γεννήθηκε στην Σμύρνη το 1906, με καταγωγή από την Πάρο αλλά και με αγγλική υπηκοότητα που είχε «κερδίσει» ο παππούς του μέσα από την εργασία του με τους Άγγλους στην κατασκευή σιδηροδρόμου στην Σμύρνη. Μετά από ένα πήγαινε -έλα εξαιτίας των διωγμών των Ελλήνων από την Πόλη το 1919, καταλήγει, το 1923, να σπουδάζει μηχανολόγος στην Αγγλία. Αμέσως μετά τις σπουδές του θα εργαστεί στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε σημαντικούς κατασκευαστές όπως η Morris Motor, όπου και θα είναι μέρος της δημιουργίας πολλών διάσημων μοντέλων όπως MG Y Type και το Morris minor. Εν συνεχεία θα μετακινηθεί και θα αναλάβει διάφορα projects στην Alvis Cars κυρίως για τη δημιουργία μεγάλων, οικογενειακών οχημάτων. Εξαιτίας της κρίσης στα καύσιμα, όμως, στα τέλη του 1956 ο πρόεδρος της εταιρίας Λόρδος Λέοναρντ του δίνει εντολή να δημιουργήσει το μικρότερο αυτοκίνητο στην αγορά. Μετά από 2 χρόνια σχεδιασμού, τον Αύγουστο του 1959 λανσάρεται το γνωστό σε όλους Mini. Ο Ισιγόνις πήρε τον τίτλο του Λόρδου, αφού πριν είχε αναβαθμιστεί σε Τεχνικό διευθυντή της εταιρείας που τον ανέδειξε, την BMC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου